دسته بندی

لیست قیمت موتور برق دیزلی

کالاهای موجود
مشاهده فیلترها

موتور برق دیزلی

موتور برق دیزلی به دستگاهی گفته می شود که انرژی هایی که از سوخت هایی مانند گازوئیل، گاز و بنزین آزاد می شود را به انرژی الکتریکی بر می گرداند. بنابراین زمانی که برق قطع می شود و شبکه های برق رسانی قطع می شود، به دستگاهی مانند موتور برق دیزل نیاز است تا بتواند انرژی لازم را فراهم کند.
به همین دلیل امروزه از موتور برقی های دیزلی استفاده زیاد می شود؛ چرا که در نبود برق می تواند به ادامه کارکرد دستگاه ها و .. کمک کند. 
موتور برق دیزلی

قیمت موتور برق دیزلی

برای خرید تجهیزات و دستگاه هایی مانند موتور برق، یکی از فاکتورهای اصلی تعیین کننده، قیمت است. قیمت دستگاه و همین طور تجهیزات آن به یک سری عوامل بستگی دارد؛ بنابراین نمی توان یک لیست قیمت موتور برق دیزلی برای تمام مدل های آن در نظر گرفت. 
قیمت ژنراتور برق دیزلی با توجه به کیفیت، توان، برند سازنده و همین طور نوسانات بازار تعیین می شود. به عنوان مثال موتور برق 5.5 کیلووات هیوندای با موتور برق 7 کیلووات ای تی کیو با هم دیگر فرق می کند، شما می توانید قیمت ژنراتور دیزلی را از نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه کننده، استعلام بگیرید.
قیمت موتور برق دیزلی

فروش انواع موتور برق گازوئیلی

موتور برق گازوئیلی که به آن موتور برق دیزلی هم گفته می شود، یکی از انواع ژنراتورهای پر استفاده است که با استفاده از سوخت گازوئیل، برق ایجاد می کند.
این موتور برق ها هم به صورت تک فاز و هم سه فاز ساخته می شوند که نیروی خروجی متفاوتی با هم دیگر دارند. در حال حاضر شرکت ها و مجموعه هایی وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع موتور برق گازوئیلی فعالیت می کنند. 

موتور برق دیزلی بی صدا

تولید صدا می تواند یکی از دغدغه های خریداران موتوربرق دیزلی باشد به همین دلیل مان به آن ها موتور برق دیزلی بی صدا یا سایلنت را معرفی می کنیم که این مدل موتوربرق، انرژی مکانیکی را به سوخت بر می گرداند، در صورتی که حجم کمتری داشته و سر و صدای کم تری تولید می کند.
به همین دلیل این موتور برق برای جاهایی که میزان تولید سر و صدا اذیت می کند، مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت موتور برق دیزلی سایلنت می تواند با توجه به ویژگی که دارد به نسبت موتور برق های معمولی بیشتر باشد.

موتور برق تک فاز

پیش از آن که بخواهید این محصول را از نمایندگی فروش دیزل ژنراتور تهیه کنید، باید به شما بگوییم که موتور های برق به دو شکل تک فاز و سه فاز وجود دارند که هر یک از آن ها با توجه به برق متناوبی شان به دو مدل خانگی و صنعتی طبقه بندی می شوند. 
موتور برق بنزینی یک فاز یا تک فاز آن هایی هستند که خروجی آمپر آن ها تک فاز می باشد. به صورت کلی برق های خروجی که در ساختمان های مسکونی هستند، برق تک فاز گفته می شود.
در واقع جریان برقی که جریان الکتریسیته را به شکل تناوبی و با یک فرکانس مشخص تولید می کند، برق تک فاز می گویند که ژنراتورهای تک فاز با آن کار می کنند که این مدل موتوربرق های دیزلی معمولا برای منازل مسکونی به کار می روند. 

موتور برق دیزلی صنعتی

در کارگاه ها و کارخانجات صنعتی برای کارکرد دستگاه ها به نیروی برق بیش از هر چیز دیگری نیاز است، به همین دلیل آن ها به موتور برق صنعتی نیاز دارند تا بتواند توان لازم برای کارکرد دستگاه های صنعتی در زمان نبود برق را فراهم کند.
موتور برق دیزلی به ژنراتوری گفته می شود سوخت یا نیروی لازم خود را از گازوئیل تامین کرده و ترکیبی از هوا و سوخت را فشرده می کند و سپس دمای آن ها را افزایش می دهد که ناشی از این افزایش حرارت، سبب انجام عمل سوخت می شود. لازم به ذکر است که قیمت دیزل ژنراتور خانگی با صنعتی با هم دیگر تفاوت دارد.
فروش موتور برق دیزلی

اجزای موتور برق گازوئیلی

برای این که این محصولات را به خوبی تهیه کنید بهتر است مشخصات دیزل ژنراتور ها را بدانید. این محصول از قطعات مختلفی تشکیل شده است که وجود آن ها در کنار هم دیگر باعث کارکرد این محصول می شود که عبارتند از:
  1. موتور: منبع اصلی تامین انرژی است که توان و قدرت لازمه دستگاه را بیان می کند. لازم به ذکر است که هر چقدر موتور قدرت بیشتری داشته باشد، توان تولیدی برق بالاتر است. 
  2. دینام: قسمتی از ژنراتور محسوب می شود که توان مکانیکی را به نیروی الکتریکی بر می گرداند. دینام می توان از قسمت های ثابت و متحرک تشکیل شده باشد.
  3. سیستم سوخت: این مدل سیستم از پمپ، مخزن و لوله تشکیل شده است که این قابلیت را برای ژنراتور فراهم کرده تا انرژی مد نظر خود را ایجاد کند. 
  4. تنظیم ولتاژ: یکی از بخش های مهم موتوربرق ها تنظیم کننده ولتاژ می باشد که باعث می شود تا از ایجاد نوسانات برق جلوگیری گردد. 
  5. روغن کاری: این قسمت از ژنراتور به موتور اتصال پیدا کرده و این وظیفه را دارد تا روغن را به تمام قطعات برساند. 
  6. یستم خنک کننده: سیستم های خنک کننده اجازه نمی دهد تا ژنراتور بیش از حد گرم شود و از کار بیفتند. 
  7. صفحه کنترل: این صفحه تمام قسمت های موتور برق را بررسی و ارزیابی می کند.
  8. قاب: قاب یا همان شاسی در نقش یک محافظ وارد عمل شده و قابلیت ضد آب دارد. 

اجزای موتور برق

میزان سوخت موتور برق گازوئیلی

سوخت موتوربرق ها یا همان ژنراتورها با توجه به لیتر بر ساعت محاسبه می شود، این دستگاه ها معمولا به صورت متوسط بین 190 تا 220 گرم گازوئیل در هر 60 دقیقه به نسبت هر کیلواوت مصرفی دارند.
البته میزان مصرف سوخت دستگاه ها می تواند با توجه به یک سری موارد تفاوت پیدا کند؛ اما به صورت کلی شرح ذیل است. 
میزان مصرف سوخت 190 تا 220 گرم گازوئیل در هر ساعت

ویژگی های موتور برق دیزلی

زمانی که دستگاه ها و تجهیزاتی مورد استفاده قرار می گیرند، به دلیل ویژگی های آن ها می باشد، موتور برق از جمله این دستگاه می باشد. ژنراتورها با توجه به قابلیت هایی که دارند امروزه در ساختمان های مختلف به کار می روند.
از ویژگی های موتور برق دیزلی می توان به ذخیره سازی مناسب، توان خروجی زیاد، قیمت مقرون به صرفه، طول عمر زیاد، میزان تولید کم آلایندگی، قابل استفاده در فضاهای صنعتی و عدم نیاز به تعویض قطعات زیاد اشاره کرد. 

کاربرد ژنراتور برق دیزلی

موتورهای گازوئیلی با توجه به توان و نیرویی که فراهم می کنند در صنایع و همین طور بخش های مختلف از آن ها استفاده می کنند.
دیزل ها در دریانوردی، کشتی رانی، صنایع هوایی، همین طور تولید نیروی لازم در حمل و نقل های جاده ای به کار می روند، از این دستگاه نیز در مصارف خانگی برای تولید نیروی برق نیز استفاده می کنند. به صورت کلی کاربرد این موتورها را می توان موارد زیر دانست:
  • صنایع خودروسازی
  • قطارها
  • کشتی رانی 
  • صنعت هواپیمایی
  • ماشین آلات کشاورزی

مزایای موتور برق دیزلی

  • هزینه سوخت بسیار کم تر است
  • بازدهی این موتور در تبدیل انرژی زیاد می باشد
  • توان بسیار بالایی در کارکرد دارد
  • در کارهای صنعتی از آن می توان راحت استفاده کرد
  • در دماهای بالا کارایی زیادی دارد
  • طول عمر و دوام آن ها بالاست
  • مصرف سوخت کم اما نیروی تولیدی بالایی دارد
  • خطر آتش سوزی یا حریق در آن ها کم است
  • هزینه نگهداری بالایی ندارد

معایب موتور برق دیزلی 

با توجه به مزایای این موتورها، خرید ژنراتور دیزلی بسیار انجام می شود؛ چرا که مزایای زیادی دارند، اما با این وجود مانند هر وسیله دیگر، از یک سری معایب هم برخوردارند که عبارتند از:
  1. سر و صدای زیادی در زمان کار تولید می کند
  2. قیمت خرید آن ها زیاد است
  3. با توجه به سوخت گازوئیل، آلودگی هوا را در پی دارد. 

ژنراتور دیزلی

پارامتر مهم جهت خرید ژنراتور برق دیزلی

برای خرید محصول مناسب از نمایندگی های فروش ژنراتورها باید به یک سری مواردی توجه کنید تا موتور برق مناسب خود را تهیه کنید که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • توان تولیدی 
  • نوع سوخت 
  • میزان صدای تولیدی 
  • امکان جابه جایی و حمل و نقل
  • برند سازنده 
  • قیمت دیزل ژنراتور
  • محل نصب
  • خدمات پس از فروش و گارانتی 

بهترین برند معتبر موتور برق گازوئیلی

برای خرید موتور برق های گازوئیلی علاوه بر قیمت و موارد دیگر، برند سازنده آن ها نیز اهمیت دارد. هر چقدر شرکت سازنده این محصولات معتبر تر باشد، کیفیت دستگاه نیز بیشتر می شود. برندهای زیادی در حال حاضر در این زمینه فعالیت می کنند که از بهترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • سنسی
  • کاما
  • کوپ
  • گرین پاور
  • واکسون
  • پاور لینک
  • کاترپیلار

بهترین برند موتور برق دیزلی

مقدار صدای موتور دیزلی چقدر است؟

صدا و میزان آن در انتخاب و استفاده از موتور دیزل ها نقش پر رنگی ایفا می کند، به صورت کلی صدای موتور برق های گازوئیلی به نسبت بنزینی بیشتر است، موتور برق های بنزینی از 65 تا 75 دسی بل صدا تولید کرده در صورتی که موتور برق گازوئیلی بین 65 تا 80 دسی بل صدا دارند.
به صورت متوسط صدای دیزل ژنراتورها 104 دسی بل تخمین زده می شود.
نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالاها نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید