بهترین مارک موتور برق

موتور برق یکی از دستگاه های پر استفاده و محبوب در حال حاضر است، موتور برق به دستگاهی می گویند که انرژی مکانیکی که از سوخت بنزین، گاز و گازوئیل به دست می آید را به انرژی الکتریکی بر می گرداند،جالب است بدانید که به موتور برق، ژنراتور نیز گفته می شود. موتور برق با توجه به محبوبیت و کاربردی که دارد توسط شرکت های مختلفی تولید شده و در بازار با برندهای گوناگون عرضه می شود که از بین آن ها یک سری از محصولات به عنوان بهترین نوع موتور برق شناخته می شوند که در این مقاله قصد داریم به آن ها اشاره کنیم.

بهترین موتور برق

بهترین برندهای موتور برق در ایران

با توجه به موارد گفته شده و استقبال از کارکرد ژنراتور، شرکت های متعددی هستند که در این زمینه فعال می باشند و بعضی از آن ها جزء بهترین برند موتور برق محسوب می شوند که عبارتند از:
 
  • موتور برق هوندا المکس
    اگر بخواهیم یکی از بهترین ژنراتور برق را به شما معرفی کنیم، موتور برق هوندا المکس را نام می بریم. این محصول از امکانات زیادی برخوردار است و دارای موتور هوا خنک ساخت ژاپن می باشد. سوخت قابل استفاده در آن بنزین بوده و به صورت هندل الکترونیکی و دستی نیز محصولات آن کار می کنند.
    موتور برق های هوندا حجم مخزن سوخت نسبتا بالایی دارند و می توانند حدودا 7 الی 10 ساعت کار کنند. همین طور لازم به ذکر است که این موتور دارای استانداردهای ISO و CE نیز می باشد.
  • موتور برق رونیکس
    ژنراتور رونیکس یکی از برندهای موتور برق خوب در بازار است که از قابلیت های زیادی برخوردار می باشد که این موتور برق رونیکس به عنوان یکی بهترین موتور برق بنزینی نیز محسوب می شود، چرا که سوپاپ دود و هوا نداشته و نوسانات برق به کارکرد آن آسیبی وارد نمی کند.
    یکی از بهترین موتور برق بنزینی رونیکس (ژنراتور بنزینی (موتور برق) 2.5 کیلو وات رونیکس مدل RH-4704) که و سایر موتور برق های بنزنی رونیکس که در بازار عرضه می شود که هر یک از آن ها دارای نوع موتور، حجم موتور، توان، فاز و شدت جریان مختلف هستند.
  • موتور برق هیوندای
    هیوندای همان طور که می دانید یکی از برندهای ژاپنی با کیفیت است که محصولات مختلفی به بازار عرضه می کند و موتور برق های آن از محبوبیت و شهرت خاصی برخوردارند، طوری که بهترین موتور برق دیزلی بازار مخصوص به این برند است.
    موتور برق های هیوندای یکی از بهترین برند موتور برق در ایران می باشد که دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشند که از جمله آن ها می توان به سیستم های نویز گیر، موتورهای قدرت مند و ژنراتور های تمام مس اشاره کرد.
    سیم پیچ استاتور و سیم پیچ روتور در بیشتر محصولات موتور برق هیوندای از جنس مس بوده و دارای سیستم ای وی آر نیز می باشد. همچنین در بین محصولات هیوندای ژاپن، موتور برق های بی صدا یا سایلنت آن نیز از فروش زیادی برخوردارند، یکی از پرفروش ترین محصولات هیوندای (موتور برق بنزینی استارتی 6.5 کیلو وات هیوندای مدل HG9650-PG) می باشد.
موتور برق هیوندای
  • موتور برق کاما
    اگر به دنبال ژنراتوری هستید که با دیزل کار کند ما به شما موتور برق کاما را معرفی می کنیم، موتور دیزلی های کاما از توان مختلف برخوردارند و جزء موتور برق خوب برای مصارف خانگی محسوب می شوند.
    موتور برق های کاما معمولا به صورت تک سیلندر بوده و از یک فاز برخوردارند و سیستم استارت در آن ها به شکل هندلی بوده و دارای سیستم خنک کننده هوا خنک نیز می باشند. این محصول در کنار ویژگی هایی که دارد از قیمت مقرون به صرفه نیز برخوردار است از محصولات کاربردی آن می توان به (موتور برق دیزلی 2 کیلو وات کاما مدل KDE 2500 X) اشاره نمود.
  • موتور برق جیانگ دانگ
    کشور چین توانسته است در زمینه طراحی و تولید ژنراتور موفقیت آمیز عمل کند، از بین بهترین مارک موتور برق چینی می توان به موتور برق های جیانگ دانگ اشاره کرد که تنوع بسیار زیاد و امکانات بالایی دارند از بهترین محصولات آن (موتور برق بنزینی استارتی 8.5 کیلو وات جیانگ دانگ مدل JD8500THEB) می باشد.
    موتور برق های جیانگ دانگ به این دلیل کیفیت بالایی داشته که از سیم پیچ تمام مس در آن ها استفاده شده و موتور های آن از توان یک کیلو وات تولید می کنند.
    این محصولات به صورت موتور برق های تک فاز و سه فاز در بازار عرضه می شوند، موتور برق جیانگ دانگ با توجه به ویژگی هایی که دارد به عنوان یکی از بهترین موتور برق برای باغ محسوب می شود که می توانید از آن استفاده کنید. ویژگی های آن عبارتند از:
    1. سوخت بنزینی
    2. طول عمر زیاد
    3. کارکرد بدون نیاز به زغال
    4. بهره گیری از سیستم خنک کننده هوا
    5. امکان تولید در مدل های تک فاز و سه فاز

    موتور برق جیانگ دانگ

  • موتور برق واکسون
    شرکت واکسون یکی از معدود شرکت هایی است که مدل های مختلفی موتور برق واکسون از ژنراتور اعم از گازوئیلی، اینورتری و دیزلی را طراحی و تولید می کند و محصولات آن با تنوع زیادی که دارند توانسته اند نیازهای مشتریان را تا حد زیادی برطرف کنند و جزء برندهایی است که بهترین ژنراتور گازی را تولید می کند.
    واکسون برندی برای کشور چین است که در چندین سال گذشته توانسته با محصولات ژاپنی به رقابت بپردازد. کیفیت و توان مختلف آن به نسبت دیگر مدل های بیشتر بوده و نکته مهم درمورد این موتور برق ها وزن سبک آن ها می باشد.
  • موتور برق روبین
    محصولات شرکت سوبارو که در بازار موتور برق ایران معمولا با نام روبین عرضه می شوند، یکی از ژنراتورهای ژاپنی است که اصالت و کیفیت زیادی دارند و در دسته ی بهترین برند موتور برق ژاپنی قرار می گیرد.
    موتور برق های روبین از تنوع زیادی برخوردارند و توان آن ها بین 1.5 تا 10 کیلووات می باشد که توان های کم آن می تواند برای مصارف خانگی و توان های بالا برای استفاده در کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی مناسب است.
    همین طور درمورد موتور برق روبین می توان گفت که از باک بزرگی برخوردارند، سوخت آن ها بنزینی بوده و چرخ نیز دارند. سیستم راه اندازی یا استارت آن ها به الکتریکی و هندلی می باشد، این ویژگی ها باعث شده تا محصولات روبین در بازار داخلی به عنوان بهترین موتور برق صنعتی نیز محسوب شوند.
  • موتور برق آروا 
    اگر برای خرید موتور برق ها چرخی در بازار زده باشید، با محصولات آروا رو به رو شده اید، موتور برق آروا یکی از پر استفاده ترین محصول داخلی است که در توان های مختلف اعم از 700 تا 6000 وات طبقه بندی می شود، سوخت مصرفی این ژنراتورها به شکل بنزینی بوده و پر استفاده ترین آن ها موتور برق آروا 3000 وات است. بعضی از محصولات این برند موتور دو زمانه دارند و بعضی دیگر از موتور 4 زمانه بهره مند هستند. سیستم استارت در این محصولات به شکل استارتی و هندلی است و از نشان گر سطح روغن برخوردارند. 
    موتور برق آروا جزء بهترین موتور برق موجود در بازار ایران می باشد که جنس موتورها و سیم پیچ آن از مس خالص می باشد. این موتور برق برای این که ایمنی زیادی داشته باشند در صورت وجود بار اضافی سوئیچ قطع برق دارند.
موتور برق آروا
  • موتور برق لانسین
    شرکت های چینی توانسته اند در زمینه طراحی و تولید موتور برق بسیار موفقیت آمیز عمل کنند و برندهای زیادی را به بازار ارائه دهند. موتور برق لانسین یکی از شرکت های چینی است که توانسته گواهی نامه های معتبر دنیا اعم از CE و MEC را کسب کند.
    موتور برق های لانسین معمولا به صورت تک فاز بوده اما مدل های سه فاز مانند LC22000DAS نیز در آن ها دیده می شود. محصولات برند لانسین(Loncin) ویژگی که دارند این است که مدت زمان کار مدام در آن ها بالا بوده و میزان مصرف سوخت نسبتا کمی دارند. موتورهای موتور برق های لانسین به صورت تک سیلندر، دو سیلندر، چهار زمانه و هوا خنک است و همین طور دارای سیستم تنظیم کننده ولتاژ می باشند.
  • موتور برق نویگیتور
    موتور برق های نویگیتور توان های خروجی مختلفی دارند که معمولا بین یک تا 10 کیلووات است، این موتور برق می تواند در مصارف خانگی به خوبی عمل کند و برای کارهای سنگین صنعتی چندان مناسب نیست.
    موتور های نویگیتور معمولا به صورت بنزینی و تک فاز هستند و مدل های سه فاز یا دیزلی در آن ها خیلی کم تر وجود دارد. از ویژگی های این موتور برق خوب برای خرید می توان به کیفیت بالا در عین حال قیمت مقرون به صرفه و مناسب اشاره کرد. اما نکته ای که درمورد موتور برق نویگیتور وجود دارد این است که وزن آن نسبت به دیگر محصولات کمی بیشتر می باشد و مدل های تقلبی آن در بازار زیاد است مگر این که شما از مجموعه های معتبر خرید کنید. کاربردی ترین محصول آن می توان به (موتور برق بنزینی استارتی 3/5 کیلو وات نویگیتور مدل NPG6500E2) اشاره نمود.
  • موتور برق کیپور
    ژنراتور دیگری که به عنوان موتور برق خوب شناخته می شود، موتور برق کیپور است که نوعی ژنراتور دیزلی می باشد که دارای دو مدل سه و دو سیلندر است و از مصرف سوخت خیلی پایینی برخوردار بوده که این ویژگی باعث شده تا فروش خوبی داشته باشد. موتور برق کیپور به صورتی کار می کند که به نسبت دیگر مدل های صدای تولیدی خیلی کمی دارد. موتور برق های دیزلی کیپور انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها از توان مختلفی بهره مند هستند.
بهترین موتور برق

بهترین موتور برق کدام است؟

بهترین موتور برق با توجه به یک سری موارد تعیین می شود. برای خرید ژنراتور باید به یک سری فاکتورها توجه کرد و مشخصات موتور برق خوب را در نظر گرفت. به صورت کلی می توان گفت بهترین موتور برق، محصولی است که متناسب با محیط و فضا باشد و بتواند نیازها را پاسخ دهد، اما با این حال یک سری از شرکت ها هستند که بهترین مارک موتور برق را به بازار عرضه می کنند. 
بهترین برند های موتور برق، محصولاتی هستند که دارای یک سری ویژگی ها باشند که جزء مشخصات موتور برق خوب محسوب می شوند که عبارتند از:
  • دارای اینورتر باشند.
  • سیم پیچ ژنراتور آن ها مس باشد.
  • از کاورهای جذب صدا بهره بگیرند.
  • خروجی برق آن ها نوسان گیر داشته باشد.
  • بدنه موتور و شاسی آن ها از فلز مقاوم باشد.
  • خدمات پس از فروش داشته باشند. 
  • لوازم و یدکی آن ها در بازار موجود باشد. 

بهترین مارک موتور برق خانگی

انتخاب و معرفی موتور برق خوب با توجه به محل استفاده و نیازهای مشتریان تفاوت دارد، برای مصارف خانگی معمولا به موتور برق هایی با توان معمولی و مناسب نیاز است که بهترین برندهای سازنده آن ها عبارتند از:
  1. گرین پاور
  2. لانسین
  3. هوندا
  4. هیوندای
  5. ریل پاور
  6. ای تی کیو

بهترین برند موتور برق

بهترین مارک موتور برق بنزینی 

در بین موتور برق های موجود در بازار یک سری از آن ها به عنوان بهترین مارک موتور برق ها محسوب می شوند که با توجه به فاکتورهای خاص تعیین می گردند. برای انتخاب و تهیه موتور برق ها یکی از عوامل خیلی مهم شرکت سازنده آن هاست.
هر چقدر کمپانی تولید کننده سابقه، تخصص و امکانات بیشتری داشته باشند، محصول آن از کیفیت بالاتری برخوردار است. به همین دلیل برای راهنمای خرید موتور برق خانگی و صنعتی بهتر است ابتدا بهترین برندهای موتور برق خوب بازار را بشناسید که عبارتند از:
1) هوندا ژاپن
2) المکس ژاپن
3) هیوندای ژاپن
4) لانسین 
5) جیانگ دانگ
6) کیپور
7) کاما 
8) ارما
9) راتو
10) روبین 
11) آروا
12) رونیکس

بهترین برند موتور برق دیزلی

موتور برق دیزلی یکی از ژنراتورهای پر کاربرد است که سوخت آن گازوئیل می باشد و با استفاده از آن انرژی الکتریکی را تولید می کند. این نوع موتور برق ها با توجه به قیمت پایینی که سوخت آن ها دارد در فضاهای مختلفی به کار می روند. موتور برق های گازوئیلی نیز از انواع مختلف با کیفیت های گوناگون برخوردار است که از جمله بهترین برندهای آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • گرین پاور
  • واکسون
  • کوپ
  • لوتین
  • سنسی
  • کاما

بهترین موتور برق گازی

موتور برق های گازسوز به صورتی طراحی شده اند که در جاهایی که امکان دسترسی به لوله کشی گاز وجود دارد در زمان قطعی برق به کار می رود و در صورتی که دسترسی به لوله کشی هم وجود نداشته باشد از کپسول گاز استفاده می کنند. موتور برق های مختلفی بر پایه گاز سوز وجود دارند که بهترین موتور برق گازی عبارتند از:

  1. موتور برق هندا
  2. Champion موتور برق 
  3. Duromax موتور برق
  4. موتور برق گرین پاور
  5. موتور سازان تبریز
  6. موتور برق سوزوکی
  7. موتور برق دوو

بهترین برند موتور برق بی صدا

موتور برق های بی صدا که به آن سایلنت یا اینورتری هم می گویند یکی از محبوب ترین ژنراتورها در حال حاضر هستند، چرا که همان طور که از نام آن ها پیداست، صدای زیادی تولید نمی کنند. تولید صدا یکی از مشکلاتی است که موتور برق ها دارند، به همین دلیل ژنراتورهای سایلنت به دلیل این ویژگی در بین مشتریان از محبوبیت خاصی دارد. این ژنراتورها دارای وزن خیلی کم تری بوده و سوخت مصرفی بیشتر آن ها بنزینی می باشد و می توان راحت آن ها را حمل و نقل کرد. 
یک سری از برندها وجود دارند که موتور برق های بی صدای خوبی ارائه می دهند که عبارتند از:
  1. موتور برق دوو
  2. موتور برق هیوندای
  3. موتور برق وات اکتیو
  4. موتور برق بی صدا واکسون
  5. موتور برق سوپر تی جی
  6. موتور برق جیانگ دانگ 

بهترین موتور برق بی صدا

بهترین موتور برق برای جوشکاری

موتور برقی برای جوشکاری مناسب که توان و آمپر خروجی مناسب داشته باشد و بتواند نیروی لازم برای کار دستگاه جوش را فراهم کند و در کنار آن خروجی موتور نیز نوسان نداشته باشد، چون که هر گونه نوسان باعث می شود به دستگاه جوش آسیب زده شود. یک سری از مدل ها و برندهای موتور برق هستند که برای جوشکاری مناسب می باشند که عبارتند از:
موتور برق جوشکاری هیوندای 8.5 کیلووات
موتور برق جوشکاری اگرو با توان 7.5 کیلووات
موتور برق جوشکاری لانسین 8 کیلووات 
موتور برق جوشکاری هواسدان 

بهترین موتور برق مسافرتی

یکی از لوازم مهم و پر استفاده در سفر موتور برق می باشد. در سفر در هر زمانی ممکن است شما نیاز به نیروی برق داشته باشید تا لپ تاپ، گوشی، وسایل سرمایشی یا گرمایشی را راه اندازی کنید و نور کافی داشته باشید. به همین دلیل باید به دنبال بهترین موتور برق مسافرتی باشید تا تمام این امکانات را در اختیار شما قرار بدهد. برای خرید موتور برق باید به ویژگی های موتور برق خوب توجه کنید تا در سفر برای شما یک وسیله کاربردی باشد. موتور برق مسافرتی خوب باید قابلیت جابه جایی راحت داشته باشد، صدای تولیدی آن در میزان کم دسی بل باشد، همین طور از توان مناسب برخوردار بوده و برای کمپانی های شناخته شده در این زمینه باشد.

بهترین موتور برق صنعتی 

همان طور که می دانید کارهای صنعتی نیاز به موتور برق های قوی دارد که بتوانند در ساعات طولانی به صورت مداوم کار کنند و دچار نوسانات نشود. موتور برق های صنعتی باید خروجی بالایی داشته و موتور آن ها نیز قدرت مند باشد، به همین دلیل هر موتور برقی را نمی توان به عنوان موتور برق صنعتی استفاده کرد. 
  • موتور برق هیوندای
  • موتور برق المکس
  • موتور برق جیانگ دانگ
  • موتور برق دوو
  • موتور برق لانسین
  • موتور برق سان پاور

بهترین موتور برق صنعتی

بهترین موتور برق برای باغ

یکی از جاهایی که دسترسی به برق شهری معمولا امکان پذیر نیست، باغ و باغچه است که افراد برای تامین برق آن ها از موتور برق استفاده می کنند. خرید و انتخاب بهترین موتور برق برای باغ به یک سری فاکتورها مانند توان، بودجه، مساحت باغ، ساعات نیاز به برق و ... بستگی دارد اما به صورت کلی موتور برق های تولید شده برای برندهای زیر از بهترین ژنراتورهای استفاده شده در باغ ها محسوب می شوند:
  1. هوندا ( Honda)
  2. جیانگ دانگ (Jiangdong)
  3. لانسین (Lancer)
  4. گرین پاور (Green Power)
  5. هیوندای ( Hyundai) 

بهترین برند موتور برق ژاپنی

ژاپن بهترین شرکت ها و برندهای حال حاضر را در زمینه تولید موتور برق برای خودش دارد. محصولات ژاپنی دارای کیفیت، بدنه ضد لرزش، توان خروجی بالا و قطعات با دوام هستند که از طول عمر بالایی برخوردار بوده و برای تمام کارهای صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی بسیار مناسب اند. در بین موتوربرق های ژاپنی پر فروش در بازار ایران ما با مارک های المکس، هیوندای و هوندا رو به رو هستیم که هر کدام از آن ها ساخت ژاپن بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند. 

بهترین موتور برق چینی 

کشورهای چینی توانسته اند در چند سال گذشته جایگاه ویژه ای در طراحی و تولید موتور برق ها برای خود داشته باشند و کمپانی های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. موتور برق کاما
  2. موتور برق جیانگ دانگ
  3. موتور برق کنزاکس
  4. موتور برق سان پاور
  5. موتور برق هاچاسو 
  6. موتور برق پوتر

بهترین موتور برق چینی

مشخصات یک موتور برق خوب

اگر می خواهید موتور برق خوب تهیه کنید که در زمان قطعی و عدم دسترسی به برق قطعات و لوازم شما به خوبی کار کنند، باید به یک سری موارد توجه کنید که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. ولتاژ مورد نیاز و مناسب
  2. توان مناسب موتور برق برای کار در فضا
  3. نوع سوخت و هزینه های آن
  4. برند سازنده معتبر
  5. مجهز به نوسان گیر برق
  6. دسترسی راحت به لوازم یدکی
  7. خدمات پس از فروش مناسب
  8. برخورداری از شاسی محکم

پارامتر مهم جهت خرید بهترین موتور برق 

موتور برق به دستگاهی گفته می شود که انرژی مکانیکی را به الکتریکی برمی گرداند و نیروی برق تولید می کند، موتور برق مصارف مختلفی دارد و هم در لوازم خانگی و هم صنعتی استفاده می شود.
از طرفی با توجه به اهمیت ژنراتورها، شرکت های زیادی در زمینه طراحی و تولید آن ها فعالیت می کنند و برندهای متعددی در بازار وجود دارند، اما موتور برق خوب بازار از یک سری ویژگی ها برخوردار است که شناخت آن ها به شما کمک می کند تا بهترین مارک موتور برق را تهیه کنید. بهترین نوع موتور برق دارای ویژگی های زیر است: 
  • دارای سیم پیچ تمام مس
  • مجهز به اینورتر
  • دارای سوییچ انتقال و جایگاه ATS که در محل نصب ژنراتور
  • برخورداری از توان بالای KW یا اسب بخار hp
  • دارای بدنه موتور و شاسی مقاوم 
  • برخورداری از خدمات پس از فروش مناسب
 
 

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید