برچسب

سیم و کابل مغان

مشاهده فیلترها

سیم و کابل مغان

سیم افشان جزء بهترین، انعطاف پذیرترین و با کیفیت ترین است. سیم مفتول جزء سیم های سخت، انعطاف پذیری پایین، دوام بالا است.
امروزه شرکت ها و کارخانه های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که به تولید سیم و کابل می پردازند و اما معروف ترین این شرکت ها، کارخانه سیم و کابل مغان است که از سال 1361 تا به الان در حال فعالیت در این حوزه می باشد. علاوه بر این شرکت، شرکت سیم و کابل همدان نیز در این حوزه فعالیت می کند.
سیم و کابل مغان دو نمایندگی دارد که یکی از آن ها نمایندگی سیم و کابل مغان لاله زار است و دیگری نمایندگی سیم و کابل مغان در تهران می باشد. از آنجایی که کشور ما در چند دهه اخیر در زمینه ی صنعت گسترش زیادی داشته است، نیاز کشور به سیم و کابل هم بالا رفته است و در زمینه صنعت برق از آن استفاده بسیاری می شود.
برای اطلاع از قیمت سیم و کابل مغان با کارشناسان ما در نید صنعت تماس حاصل فرمایید.
شرکت های تولیدی سیم و کابل دامغان و کابل مغان به وسیله ی گروه محققان و پژوهشگرانی که در این شرکت ها مشغول به فعالیت هستند، توانسته اند تا محصولات جدیدی به بازار ارائه دهند. شرکت سیم و کابل یزد نیز دارای چند خط تولید است که کابل ها و سیم های مختلفی تولید می کند.

سیم و کابل مغان

خرید کابل مغان

با توجه به کیفیت کابل مغان و کسب رضایت مشتریان در حال حاضر جزء بهترین برندهای تولید سیم و کابل در ایران است. 
یکی از علت های کیفیت بالای محصولات برند مغان، داشتن آزمایشکاه کنترل کیفی، ماشین آلات و تجهیزات مدرن است.
این برند ظرفیت تولید بیش از 40000 کالا را داراست و کابل های با ولتاژ 230 کیلو ولت را می تواند تولید کند.

 قیمت سیم و کابل مغان 

سیم و کابل ها قیمت های مختلفی با هم دارند. به عنوان مثال قیمت سیم مفتولی با قیمت کابل فیبر نوری تفاوت دارد.
به طور کلی قیمتی که برای فروش سیم و کابل مغان در نظر گرفته می شود در همه ی نمایندگی های این شرکت یکسان است و نمی توان گفت که قیمت های نمایندگی کابل مغان لاله زار با نمایندگی سیم و کابل مغان مشهد با هم تفاوت زیادی دارند.
کابل ها وابسته به اینکه ایمنی بالایی داشته باشند و در برابر ضربه و فشار مقاوم باشند، قیمت های مختلفی دارند. آن چیزی که در تهیه ی یک کابل بسیار حائز اهمیت است، مقاومت کابل در برابر سایش و حرارت و گرما می باشد. کابل 4 رشته شیلد دار در برابر گرما مقاومت بسیار خوبی دارد و فلیکسیبل بالای این نوع کابل سبب می شود تا انتخاب خوبی برای خرید باشد.
در ضمن یکی از ویژگی هایی که در هنگام تهیه ی کابل باید به آن توجه کنید میزان انعطاف پذیری کابل هاست. جنس بعضی از کابل ها از pvc تزریقی می باشد و امروزه بیشتر از رشته های آلومینیومی برای تولید سیم و کابل استفاده خواهد شد. قیمت سیم و کابل مغان با قیمت سیم و کابل دامغان با هم تفاوت دارند و این اختلاف قیمت به جنس کابل ها و مقاومت آن ها بر میگردد.
شاید در نظر عموم سیم و کابل چیزی شبیه به هم باشند، اما آنچه که در حقیقت وجود دارد، این است که سیم از یک هادی الکتریکی تنها تشکیل شده اما کابل به دسته ای از این هادی های الکتریکی گفته می شود. بسته به اینکه جنس سیم ها از آلومینیوم یا مس باشد، قیمت آن ها متفاوت می شود، بنابراین قیمت کابل مغان با قیمت سیم برق مغان با یکدیگر فرق دارد.
شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور محصولات متفاوتی مانند: سیم و کابل افشان، نیمه افشان، شیلد دار، کابل تلفن، کابل کیسه ای، سیم نایلونی و .... موجود دارد که همه ی این محصولات با کیفیتی بسیار عالی به فروش می رسند.

قیمت سیم و کابل مغان

اگر نگاهی به لیست قیمت کابل مغان بیاندازید، متوجه خواهید شد که قیمت ها با توجه به کیفیت کابل و سیم ها منطقی می باشند. در واقع شاید مهم تر از قیمت محصول، کارایی سیم و کابل اهمیت داشته باشد، چرا که در استفاده از برق باید خطرات احتمالی را در نظر گرفت و از سیم و کابل هایی که مقاومت بالایی در برابر گرما دارند، استفاده کرد تا احتمال آتش سوزی و آسیب کم شود.

اکنون برای مشاهده ی قیمت انواع سیم و کابل از بهترین برندها می توانید نگاهی دقیق تر به سایت ما نید صنعت بازار آنلاین لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی داشته باشید.

انواع سیم و کابل مغان

سیم و کابل مغان یکی از معتبرترین برندهای سیم و کابل در ایران است. این شرکت طیف گسترده ای از سیم ها را تولید می کند که شامل موارد زیر می باشد:

کابل های آلومینیوم مغان

کابلهای آلومینیومی بسیار ارزان و سبک هستند، اما به سرعت در هوا اکسید می شوند و انعطاف پذیری پایینی دارند. کابلهای برق آلومینیومی به طور گسترده ای برای تامین برق پایدار به تاسیسات، مانند محل های تجاری، مکان های مسکونی و صنایع استفاده می شود.

کابل آلومینیوم مغان

کابل های ابزار دقیق مغان

کابل های ابزار دقیق مغان به دلیل کیفیت و قابلیت اطمینان بالا شناخته شده اند. آنها از مواد با کیفیت ساخته شده اند و مطابق با بالاترین استانداردها آزمایش می شوند. کابل های ابزار دقیق مغان همچنین مقرون به صرفه  هستند که آنها را به انتخابی عالی برای مشاغل با هر بودجه ای تبدیل می کند. کاربرد این کابل بیشتر در سیستم های کنترل فرآیند، سیستم های اتوماسیون صنعتی، تجهیزات اندازه گیری و آزمایش و سیستم های ارتباطی می باشد.

کابل قدرت مغان

کابلهای قدرت مغان دارای ساختار هادی مس آنیل شده یا آلومینیوم  می باشند که روکش آن از جنس پی وی سی یا پی ای است. کاربرد کابلهای قدرت مغان برای توزیع و انتقال برق، صنعت و ساختمان استفاده می شود.

کابل کنترل مغان

کابل کنترل مغان نوعی کابل است که برای انتقال سیگنال های کنترل بین دستگاه ها و تجهیزات استفاده می شود. کاربرد کابل های کنترل مغان در اتوماسیون صنعتی، سیستم های کنترل فرآیند، تجهیزات اندازه گیری و آزمایش، سیستم های ارتباطی  می باشد.
کابلهای کنترل از هادی های مسی ساخته شده اند که توسط یک عایق محافظ احاطه شده اند. عایق معمولا از پلی وینیل کلراید(PVC) یا پلی اتیلن(PE) ساخته می شود.

کابل مخابراتی مغان

کابلهای مخابراتی مغان کاربردهای مختلفی دارد از جمله در: شبکه های تلفن، شبکه های کامپیوتری، سیستم های امنیتی، سیستم های تلویزیونی کابلی 

کابل برق کواکسیال مغان

کابلهای کواکسیال بخش مهمی از زیر ساخت های ارتباطی مدرن هستند. آنها امکان انتقال سیکنال های فرکانس رادیویی در مسافت های طولانی را فراهم می کنند.طیف وسیعی از کاربردهای آن در کابل تلویزیون، کابل اینترنت، امواج رادیویی و تلفن همراه است.

کابل های برق فشار قوی مغان

از کابلهای برق فشار قوی مغان در توزیع و انتقال برق، صنعت و ساختمان استفاده می شود. روکش آن پی وی سی یا پی ای می باشد.

کابل های افشان مغان

کابلهای افشان بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و از چند سیم افشان تک رشته ایی تشکیل می شوند. ولتاژ آن بین 300تا 500 ولت است و جنس مغزی آن از مس می باشد.

کابل افشان مغان

سیم افشان مغان

این نوع سیم ها از هادی مسی تشکیل شده اند که به صورت رشته ای در کنار هم قرار گرفته اند. سیم های افشان انعطاف پذیرتر از سیم های مفتولی هستند و برای سیم کشی ساختمان ها و سایر کاربردهایی که نیاز به خم شدن سیم است استفاده می شود.

سیم مفتولی مغان

این سیم ها از یک هادی مسی جامد تشکیل شده اند. سیم های مفتولی صاف تر و سخت تر از سیم های افشان هستند و برای کاربردهایی که نیاز به انعطاف پذیری سیم نیست مانند سیم کشی برق استفاده می شوند.

سیم نایلونی مغان

این نوع سیم ها از یک هادی مسی ساخته شده اند که با روکش نایلونی عایق بندی شده است. سیم های نایلونی برای کاربردهایی که نیاز به مقاومت در برابر رطوبت و مواد شیمیایی دارند مانند سیم کشی موتورها استفاده می شوند.