دستگاه جوش بدون الکترود

دستگاه جوش بدون الکترود

دستگاه جوش بدون الکترود

 دستگاه جوش تجهیزی است که برای اتصال انواع قطعات فلزی و گاها غیرفلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه‌های جوش انواع گوناگونی دارند که ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها با دیگری متفاوت است. این دستگاه‌ها کاربردهای فراوانی در ساخت سازه‌های بزرگ و یا حتی کارهای کوچک و خانگی دارند. اغلب دستگاه‌های جوش با استفاده از الکترود یا سیم‌جوش کار می‌کنند، اما برخی از این دستگاه‌ها بدون نیاز به الکترود فرآیند جوشکاری را انجام می‌دهند. دستگاه جوش بدون الکترود از کیفیت و کارآیی بسیار بالایی برخوردار است و فرآیند جوشکاری به‌وسیله آن با سرعت بیشتری انجام می‌شود. این نوع از دستگاه‌های جوش اغلب بسیار سبک هستند  و به‌راحتی برای استفاده در مکان‌های مختلف جابه‌جا می‌شوند. در دستگاه جوش جدید بدون الکترود به‌دلیل حذف الکترود یا سیم‌جوش، هزینه‌های مربوط به دستگاه تا حدی کاهش یافته‌است. این دستگاه‌ها در توان‌های مختلف و توسط برندهای متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

دستگاه جوش بدون الکترود

 

ویژگی‌های دستگاه جوش بدون الکترود

دستگاه جوش بدون نیاز به الکترود از جدیدترین مدل‌های دستگاه‌های جوشکاری است که در مقایسه با سایر دستگاه‌های جوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این دستگاه‌ها در بین کاربران کاملا محبوب و شناخته شده هستند و توانسته‌اند بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص دهند. دستگاه‌های جوش بدون الکترود بدون نیاز به سیم جوش و الکترود و تنها با ایجاد قوس الکتریکی قطعات را به یکدیگر متصل می‌کنند. این دستگاه‌ها دارای ویژگی‌های است که آن را از سایر دستگاه‌های جوش متمایز می‌سازد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه‌ جوش بدون نیاز به الکترود عبارتند از:

  • دستگاه جوش بدون الکترود از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ جوش موجود در بازار است که کیفیت و کارآیی بسیار بالایی را در فرآیند جوشکاری به ارمغان می‌آورد.
  • این دستگاه در هنگام کار جوشکاری سرعت بالاتری را برای کاربران فراهم می‌آورد و نسبت به مزایای بی‌شماری که ارائه می‌دهد، قیمت مقرون به‌صرفه‌ای دارد.
  • دستگاه‌های جوش بدون الکترود در مقایسه با سایر دستگاه‌های جوش وزن سبک‌تری دارند و در نتیجه جابه‌جایی آن‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است. از این‌رو، می‌توان از این دستگاه‌ها در موقعیت مکانی مختلفی استفاده نمود.
  • این دستگاه‌ها براساس پیشرفته‌ترین و جدیدترین فناوری‌ها طراحی و تولید می‌شوند.
  • عدم وجود الکترود در این دستگاه‌ها سبب شده تا فرآیند جوشکاری توسط دستگاه با دقت بیشتری انجام شود.
  • دستگاه‌های جوش بدون نیاز به الکترود از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و در عملیات جوشکاری انواع فلزات مانند آهن و فولاد عملکرد مطلوبی از خود نشان می‌دهند.
  • این دستگاه‌ها با گذشت زمان کیفیت بالای خود را از دست نمی‌دهند و می‌توانند در مدت زمان طولانی برای کاربری‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

دستگاه جوش بدون نیاز به الکترود

 

مزایای انواع دستگاه جوش بدون الکترود

استفاده از دستگاه جوش بدون الکترود مزایای بسیاری را برای کاربران به همراه دارد، به همین دلیل مراکز بسیاری به استفاده از این دستگاه‌ها روی آورده‌اند. مهم‌ترین مزیت استفاده از دستگاه‌های جوش بدون الکترود کاهش هزینه‌های پرداختی برای خرید الکترود و سیم جوش است. این شیوه جوشکاری، جوش بدون عیب و نقصی را فراهم می‌کند و برای جوشکاری انواع فلزات کارآیی دارد. در این روش ریشه فلزات به‌خوبی به‌یکدیگر متصل خواهند شد و بنابراین مقاومت بیشتری نیز خواهند داشت. سرعت بالای این دستگاه‌ها به کاربران کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاه‌تر بتوانند قطعات بیشتری را به یکدیگر اتصال دهند. با استفاده از این روش می‌توان دو فلز غیرمشابه را نیز به‌یکدیگر متصل کرد بدون این‌که دچار تغییر رنگ و یا افت کیفیت شوند. البته در این روش جوشکاری این نکته حائز اهمیت است که فرآیند جوشکاری باید با دقت انجام شود تا جوش قطعات با کیفیت بالا صورت گیرد.

نکات مهم خرید دستگاه جوش جدید بدون الکترود

بدون شک دستگاه‌های جوشکاری یکی از پرکاربردترین تجهیزات مورد استفاده در مراکز صنعتی هستند. این دستگاه‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا بتوانند با استفاده از ولتاژهای مختلف برق، قطعات گوناگون فلزی را به یکدیگر متصل کنند. اگز قصر خرید یک دستگاه جوش جدید بدون نیاز به الکترود را دارید بهتر است به چند نکته مهم توجه نمایید.

  • یکی از پارامترهای مهم در خرید دستگاه‌های جوش، چرخه عملکرد دستگاه است. این فاکتور مشخص می‌کند که دستگاه جوش توانایی کار مداوم در چه مدت زمانی را دارد.
  • مهم‌ترین وجه تمایز دستگاه‌های جوش شدت جریان تولید شده توسط دستگاه است. این ویژگی در دستگاه‌های مختلف، متفاوت است و توجه به آن با توجه به نوع کاربری مورد نظر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شدت جریان باید متناسب با نوع ضخامت قطعه مورد نظر و شدت جوشکاری باشد.
  • برای انجام عملیات جوشکاری برخی لوازم جانبی مورد نیاز است که اغلب در خرید دستگاه جوش در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. در هنگام خرید دستگاه جوشکاری به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه مورد نظر همراه با لوازم جانبی مورد نیاز ارائه شود.
  • داشتن سطح ایمنی بالا در حین کار جوشکاری برق یکی دیگر از مهم‌ترین پارامترهایی است که باید در خرید دستگاه‌های جوش به آن توجه نمود.

 

قیمت دستگاه جوش بدون الکترود

قیمت دستگاه جوش برق بدون الکترود براساس پارامترهای مختلفی مانند شرکت سازنده و قدرت دستگاه تعیین می‌شود. از این‌رو، این دستگاه‌های جوش از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. شما می‌توانید برای مطلع شدن از قیمت انواع دستگاه جوش بدون الکترود و بررسی مشخصات فنی آن‌ها از طریق وبسایت نید صنعت اقدام کنید و یا با کارشناسان مجرب این فروشگاه تماس بگیرید. فروشگاه آنلاین تجهیزات صنعتی نید صنعت یکی از جامع‌ترین فروشگاه‌های عرضه کننده انواع ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در کشور است که طیف وسیعی از محصولات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این فروشگاه تمامی کالاها را از تولیدکنندگان و واردکنندگان اصلی تهیه می‌نماید و آن‌ها را با قیمتی کاملا مناسب و مقرون به‌صرفه به کاربران خود ارائه می‌دهد. برای اطلاع از سایر جوشکاری ها همچون جوشکاری استیل به سایت نید صنعت مراجعه کنید.

خرید دستگاه جوش بدون الکترود

فروشگاه نید صنعت نماینده فروش انواع دستگاه جوش از برترین برندهای داخلی و خارجی است که محصولات را به سراسر ایران عرضه می‌کند. کاربران از سراسر کشور می‌توانند ابزارآلات و تجهیزات صنعتی مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین از این فروشگاه خریداری کنند و کالای خریداری شده را در کوتاه‌ترین زمان و در محل خود دریافت نمایند. کارشناسان بخش فروش نید صنعت شما را در طول فرآیند خرید همراهی خواهند نمود و همواره آماده پاسخگویی به هرگونه سوال و ابهام شما هستند. شما با خرید از نید صنعت می‌توانید خریدی آسوده و مقرون به‌صرفه را تجربه کنید.

 

خرید دستگاه جوش بدون الکترود

 

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید