دسته بندی

قیمت موتور برق گاز سوز

کالاهای موجود
مشاهده فیلترها

موتور برق گاز سوز

به‌صورت کلی 3 نوع موتوربرق وجود دارد که شامل بنزینی، گازسوز و گازوئیلی است که به نوع آخر آن دیزل ژنراتور هم گفته می‌شود. هرکدام از این نوع ژنراتورها مناسب یک نوع استفاده هستند و برای اینکه بهترین مدل را انتخاب کنید باید ابتدا نوع استفاده خود را در نظر بگیرید. موتور برق گازسوز یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موجود است که به دلیل اینکه قیمت موتور برق و بازدهی مناسب گاز شهری یا CNG یک مدل مناسب است. به همین دلیل خرید و فروش موتور برق گاز سوز در سال‌های اخیر رونق زیادی داشته است.

 

بررسی ژنراتور گازی

ژنراتور گازسوز یک مدل محبوب و مناسب برای کاربردهای مختلف است و به همین دلیل شرکت‌های مختلف در سال‌های اخیر مدل‌های مختلفی را از آن تولید می‌کنند. ژنراتور گاز سوز به دلیل بازدهی مناسب گاز و قیمتی که دارد می‌تواند جایگزین خوبی برای مدل‌های بنزینی باشد به‌ویژه در شرایطی که هزینه برای شما اهمیت دارد. قیمت ژنراتور گازی بر اساس نوع، مدل، برند و بسیاری از مشخصه‌های دیگر تغییر می‌کند که این موضوع در ادامه بررسی خواهد شد. به‌صورت کلی ژنراتور برق گازی قیمت خوبی دارد و می‌توانید آن را با مبلغ مناسبی تهیه کنید.

موتور برق گازسوز

 

کاربردهای موتور برق با گاز شهری

موتوربرق گازسوز کاربردهای زیادی دارد که می‌تواند صنعتی، خانگی یا موارد دیگر باشد. اگر ساختمان لوله‌کشی گاز داشته باشد، موتور برق گازسوز یک انتخاب مناسب است و اگر این‌طور نبود می‌توانید از کپسول‌های گاز استفاده کنید. با خرید موتور برق گازسوز خانگی در هنگام قطعی برق خانه یا بیمارستان ها ، هتل ها و ... میتوان از آن استفاده کنید. برخی مدل‌ها نیز در صنایع استفاده می‌شوند و توانسته‌اند رقیب خوبی برای دیزل‌ ژنراتورها باشند زیرا در حال حاضر موتوربرق گازوئیلی کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد.

ویژگی‌‌های فنی موتور برق گازسوز

موتوربرق گازی ویژگی‌های مهمی دارد که لازم است با آن‌ها آشنا شوید. عملکرد موتور برقی گازی شباهت زیادی به موتور برق بنزینی دارد. در هر دو مدل، سوخت در محفظه مشخصی قرار گرفته و با استفاده از شمع شعله‌ور می‌شوند. در نتیجه این انفجار پیستون به بالا حرکت می‌کند و با استفاده از این انرژی مکانیکی برق تولید می‌شود. موتور تولید برق گازی باوجوداینکه گاز انرژی کمتری نسبت به بنزین دارد با توان مناسبی برق تولید می‌کند و اگر شرکت سازنده به‌خوبی آن را طراحی کرده باشد اختلاف زیادی با بنزین ندارد.

ژنراتور برق گاز سوز آلودگی پایینی دارد اما هنوز هم لازم است تهویه مناسب در محیط وجود داشته باشد. سوخت‌رسانی باید ایمن و با رعایت احتیاط باشد تا مشکلی ایجاد نشود. جالب است بدانید خطر انفجار موتور درونی در این مدل کمتر از نمونه بنزینی است.

مولد برق گازسوز چند مزیت مهم دارد:

  • ایمنی بالا
  • بازدهی مناسب
  • طول عمر بالاتر مولد برق گاز سوز
  • مولد برق گازی مصرف سوخت مناسبی دارد.

خرید و فروش موتور برق گازسوز

برای خرید موتور برق گازسوز لازم است به چند نکته توجه کنید:

  • قبل از خرید موتور برق گاز سوز کاربرد و نوع استفاده خود را در نظر داشته باشید.
  • قیمت موتور برق گازسوز یک فاکتور مهم برای خرید است به‌ویژه اگر می‌خواهید در تعداد بالا خرید کنید.
  • توجه به این نکات قبل از خرید موتور برق گازی باعث می‌شود محصول مناسب نیاز خود را تهیه کنید. اگر هم به دنبال فروش موتور برق گازی هستید حتما ویژگی‌های مهم آن را مشخص کرده و از مراکز معتبر اقدام کنید. یکی از پرفروش ترین موتور بر ق های گازسوز، موتور برق گازسوز گرین پاور می باشد.

مزایا موتور برق گاز سوز

موتور برق گازی از نظر سوخت گاز قیمت مناسب تری نسبت به سوخت های دیگر همچون بنزین و گازوئیل دارد.هنگام استفاده از ژنراتور گازی بوی نامطبوع ایجاد نمی شود.موتور برق گازی صدای کمتری نسبت به سایر موتور برق ها است و برای ذخیره کردن سوخت به مخزن جدا نیاز ندارد.

ژنراتور تولید برق گازی از سوخت کمتری استفاده می کند و هنگام استفاده محیط اطراف را کثیف و آلوده نمی کند.

گاز مایع آسیب کمتری به اجزای داخلی ژنراتور گازی تولید برق گذاشته و باعث افزایش عمر دستگاه خواهد شد.

 

ژنراتور گاز سوز

موتور گازسوز بی صدا

 یکی از مزیت های موتور برق گازی بی صدا، کم صدا بودن آن است. موتور برق بی صدا گازی  به دلیل سوخت مصرفی آن از صدای آن از سایر موتور برق ها کمتر است  و مانند سایر موتور برق ها مانند دیزلی ها دارای عایق صدا یا کانوپی ندارد به همین دلیل از است که به موتور برق های گازسوز، موتور برق گازی کم صدا گفته می شود 

موتور برق گاز سوز خانگی

ژنراتور گازی گاز مایع شهری را به برق تبدیل می کند. ژنراتور گازی خانگی بر اساس نوع کاربری آن ها به چند دسته تقسیم می شود یکی از آن دسته ها مصرف خانگی است. موتور برق گازسوز کوچک و خانگی در جاهایی ک دسترسی به  لوله کشی گاز دارند مانند منزل ها،ویلاها،مجتمع های مسکونی در مکان هایی که جریان برق کمی دارند و یا در زمان قطع برق میتوان استفاده کرد.این ژنراتور برق گازی خانگی معمولا در ابعاد کوچک برای مصرف کم و پایین ساخته شده اند.زمانی که به لوله کشی گاز دسترسی نداشته باشیم از کپسول گاز استفاده میکنیم. برای اطلاع از قیمت ژنراتور گازی کوچک به سایت نید صنعت مراجعه کنید.

استفاده از موتور ژنراتور گازسوز خانگی برای پیشگیری از خسارات ناشی از قطعی برق توصیه می شود.قیمت ژنراتور برق گازی خانگی با توجه به توان موتور برق گازسوز خانگی شامل قیمت های متفاوتی است.

قیمت موتور برق گاز سوز

قیمت موتور برق بستگی به نوسانات باز دارد مولد برق گازسوز بر اساس برند، شرایط عمومی بازار و مشخصات فنی تعیین می‌شود. همچنین امکاناتی که موتور گاز سوز تولید برق در اختیار شما قرار می‌دهد نیز نقش مهمی در این موضوع دارد. موتور برق گازی قیمت مشخصی ندارد به‌این‌ترتیب لازم است به مواردی که گفته شد توجه کنید.

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالاها نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید