برچسب

قیمت بتن کن رونیکس

مشاهده فیلترها

بتن کن رونیکس (ronix)

برای حفاری بتن و دیگر مصالح ساختمانی با بیشترین کارایی ، می توان از دستگاه های بتن کن رونیکس که به با بهترین کیفیت و طول عمر به بازار عرضه میشوند و همچنین مختص به این حرفه هستند استفاده کرد .بتن کن ها از جمله ابزار های پرکاربردی هستند که داشتن آن ها باعث افزایش سرعت در کار شده و میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بتن کن شارژی رونیکس

برای کندن مصالح قوی و سوراخکاری از بتن کن استفاده میشود اما در صورت در دسترس نبودن برق میتوان از دریل های بتن کن شارژی رونیکس استفاده کرد .
بتن کن های شارژی رونیکس در انواع مختلفی تولید میشوند که دارای استحکام بالا و موتور قوی بوده و میتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

بتن کن رونیکس

ویژگی های بتن کن رونیکس

انواع بتن کن رونیکس دارای کمترین وزن ممکن هستند که این امر یک مزیت مهم جهت راحتی کاربر محسوب میشود. همچنین تجهیزات به کار رفته در این دستگاه، از نفوذ گرد وغبار داخل دستگاه جلوگیری کرده و موجب عمر طولانی مدت دستگاه میشود .

 

راهنمای خرید بتن کن رونیکس

رونیکس یکی از بزرگترین برندهای معتبر در بازار ایران بوده و انواع مختلف دریل بتن کن را متناسب با نیاز مشتریان تولید کرده و به مشتریان خدمات رسانی میکند
در حین خرید بتن کن رونیکس باید به خصوصیاتی همانند وزن دستگاه ، توان ضربه، قدرت موتور و نوع دستگاه دقت کنید تا با وجود مشکلات در نهایت بتوانید خرید خوبی را پشت سر بگذارید .

موتور قوی صنعتی: موتور قوی با ویژگی انجام چهار کارکرد جداگانه کندن، خلاص کن، سوراخکاری، سوراخکاری چکشی اهمیت ویژه ای دارد و هرقدر گیربکس سبک تر باشد در کارکرد بتن کن تاثیر بسزایی دارد.
فناوری ابزارگیر: ابزار گیر انواع بتن کن ها اغلب چهارشیار یا پنج شیار است.ابزارگیر پنج شیار برای ابزارهای بتن کن قوی تر و مته هایی که قطر بیشتری دارند مطلوب تر است و ابزار چهارشیار برای مته هایی که قطر کمتری دارند استفاده می شود. انواع دریل بتن کن رونیکس با یکی از این دو ابزارگیر یعنی چهار شیار یا پنج شیار تولید میشوند.
قابلیت تنظیم سرعت : قابلیت تنظیم سرعت باعث کنترل راحت تر سرعت متناسب نیاز کاربران می شود .با این ویژگی سرعت بتن کن کم یا زیاد می شود.
سوئیچ ضدغبار :در صورت ورود گرد وغبار به ابزار،با بالا رفتن استهلاک ابزار، موتور بتن کن خراب می شود. از این رو استفاده از سوئیچ ضدغبار در بتن کن ، مانع ورود گرد و غبار شده و عمر دستگاه را بالا می برد.
نقش برند در کیفیت دستگاه :رونیکس انواع دریل بتن کن را تحت عنوان بزرگترین تولید کننده ابزاآلات ایران ساخته و به بازار عرضه و خدمات رسانی میکند.و موفق به کسب رضایت مشتریان داخلی و بین الملل شده است.همچنین ابزارآلاتی که توسط رونیکس تولید میشوند هم راستا با برندهای جهانی و بین المللی هستند.