برچسب

دستگاه جوش آروا

مشاهده فیلترها

دستگاه جوش آروا

شرکت آروا یکی از شرکت‌های نوپا در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی در ایران است که توانسته با ایجاد اشتغال برای جوانان و حمایت از تولید ملی، عملکرد خوبی را در صنعت ابزارآلات کشور از خود به‌جای بگذارد. این شرکت ابزارهای برقی، شارژی و دستی مختلفی مانند انواع دریل‌ها، دستگاه‌های جوش، اینورترها و... را تولید و به بازار عرضه می‌کند. دستگاه جوش آروا یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین ابزارآلات شرکت آروا است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی طراحی و تولید می‌شود. این دستگاه جوش در انواع گوناگون با توان‌های متفاوت طراحی می‌شود و برای انجام عملیات جوشکاری در مراکز صنعتی، گارکاهی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع موتور جوش آروا قیمت مقرون به‌صرفه‌ای دارند و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

ویژگی‌های دستگاه جوش آروا

  • اروا دستگاه جوش هایی باکیفیت بسیار بالا و مقرون به‌صرفه را تولید و به بازار عرضه می‌کند.
  •  دستگاه‌های جوشکاری آروا در هنگام خرید به همراه لوازم جانبی مورد نیاز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
  • این دستگاه‌ها در مدل‌های متنوع و برای کاربری‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند.
  • قیمت دستگاه جوش arva با توجه به کارآیی و کیفیت دستگاه کاملا مقرون به‌صرفه و مناسب است
  • تمامی دستگاه‌های جوش اینورتر آروا با 70 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش به کاربران ارائه می‌شوند.
  • کاربران می‌توانند با ارائه برگ گارانتی معتبر دستگاه‌های جوش، به دفعات به نمایندگی دستگاه جوش آروا مراجعه نمایند و دستگاه تعمیر شده خود را تا حداکثر 48 ساعت تحویل بگیرند. در طی این مدت کاربران می‌توانند از خدمات دستگاه جایگزین بهره ببرند.

انواع دستگاه جوش آروا

با توجه به اینکه روش‌های مختلفی برای انجام فرآیند جوشکاری وجود دارد، دستگاه‌های جوش متنوعی نیز به بازار عرضه می‌شوند. تمامی دستگاه‌های جوشکاری یا جریان ثابت می‌باشند یا ولتاژ ثابت هستند که در آن‌ها با تغییر یک پارامتر، پارامتر دیگر را تغییر می‌دهند. به‌طور کلی دستگاه‌های جوشکاری و موتور جوش آروا انواع مختلفی دارند و برای کاربری‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آروا دستگاه جوش های ترانسفورماتور، اینورتر، دینامی و رکتی فایر را تولید و عرضه می‌کند. دستگاه جوش آروا ماسفت از قیمت مناسبی برخوردار است و در فرکانس‌های بالا عملکرد بهتری دارد.

ترانس جوش آروا

دستگاه‌های جوشکاری ترانسفورماتور یکی از ساده‌ترین دستگاه‌های جوشکاری هستند که در آن‌ها جریان متناوب AC با شدت کم اما ولتاژ بالا به جریان الکتریکی با ولتاژ کم اما شدت بالا تبدیل می‌شود. ترانسفورماتورهای جوشکاری توسط یک فیش صنعتی به برق شهری وصل شده و به‌وسیله دو ترمینال خروجی که کابل‌های انبر اتصال به آن‌ها متصل می‌شود، جریان مورد نیاز برای عملیات جوشکاری را فراهم می‌کنند. این نوع از دستگاه‌های جوش وزن و حجم بسیار بالایی دارند و در حین کار برق زیادی مصرف می‌کنند. قیمت ترانس جوش آروا با توجه به کیفیت و کارآیی این دستگاه‌ها کاملا مطلوب و مناسب است.

دستگاه‌ جوش رکتیفایر

دستگاه‌های جوش رکتیفایر همانند دستگاه‌های جوشکاری ترانسفورماتور هستند که یک مبدل یکسو کننده به آن‌ها اضافه شده‌است. این دستگاه‌ها با برق سه‌فاز کار می‌کنند و در محیط‌های صنعتی برای انجام جوشکاری‌های سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از دستگاه جوشکاری آروا از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای استفاده در فعالیت‌های صنعتی انتخابی مناسب به‌شمار می‌روند. رکتیفایرهای جوشکاری امکان کار با الکترودهای مختلف را دارند و جریان متناوب 220 ولت یا 380 ولت ورودی را به جریان مستقیم تبدیل می‌کنند.

دینام جوش آروا

موتورجوش آروا دینامی در دو نوع احتراقی و الکتریکی وجود دارند که در مدل‌های احتراقی به عنوان منبع تغذیه از بنزین یا گازوئیل استفاده می‌شود و در مدل‌های الکتریکی منبع برق برای بکار‌گیری از این دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه‌های احتراقی در حین کار سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند و موجب آلودگی محیط زیست نیز می‌شوند. از این‌رو استفاده از این دستگاه‌ها در محیط‌های خانگی توصیه نمی‌شود. موتور جوش‌های دینامی در مقایسه با نمونه‌های قدیمی از کیفیت جوش بهتری برخوردار هستند، اما به دلیل وزن زیاد و هزینه بالای تعمیرات به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرند. نید صنعت دارای برند های مختلف و معتبر در مینه دستگاه جوش می باشد دستگاه جوش ادون یکی از پر فروش ترین دستگاه جوش در ایران می باشد.

دستگاه جوش اینورتر آروا

از بهترین مدل دستگاه جوش آروا می‌توان به مدل‌های اینورتر اشاره کرد. دستگاه جوش arva اینورتر از مدرن‌ترین دستگاه‌های جوشکاری است که با توجه به تکنولوژی به‌کار رفته در آن، سطح بالایی از کیفیت را در عملیات‌های جوشکاری فراهم می‌آورد. این نوع از دستگاه‌های جوش در مقایسه با سایر دستگاه‌های جوشکاری وزن کمتری دارند و به دلیل قابلیت حمل آسان به‌راحتی در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این نوع از دستگاه‌های جوش امکان تنظیم مقدار جریان و ولتاژ با توجه به نوع قطعه برای کاربران وجود دارد. دستگاه‌های جوش اینورتر در انواع دستگاه جوش الکترود، دستگاه جوش تیگ یا أرگون و دستگاه جوش میگ برای کاربری‌های گوناگون تولید و عرضه می‌شوند. برخی از اینورترهای جوشکاری با انجام تنظیمات هر سه نوع فرآیند جوشکاری را انجام می‌دهند.

به‌طور کلی برخی از پرکاربردترین و بهترین دستگاه جوش اروا عبارتند از:

  • اینورتر جوشکاری 160 آمپر آروا مدل 2117
  • دستگاه اینورتر جوشکاری 200 مگا آروا مدل 2170
  • اینورتر جوشکاری آروا توربو مدل 2103
  • دستگاه جوشکاری اینورتر 200 دیجیتال پلاس مدل 2160
  • اینورتر جوشکاری 200 آمپر IGBT سه برد آروا مدل 2111
  • دستگاه جوش CO2 آروا مدل 2120
  • دستگاه جوش آرگون آروا 315 پالس مدل 2141

نمایندگی فروش دستگاه جوش آروا

فروشگاه ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نید صنعت نمایندگی دستگاه جوش آروا در تهران است که انواع دستگاه‌های جوش را از برترین برندهای داخلی و خارجی به سراسر ایران عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای خرید دستگاه جوش آروا از طریق وبسایت این فروشگاه اقدام کنید و یا با کارشناسان بخش فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید. نید صنعت یکی از برترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه تجهیزات صنعتی است که گارانتی، اصالت و کیفیت دستگاه جوش اروا و سایر ابزارآلات صنعتی را تضمین می‌نماید. شما می‌توانید با خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی خود از نیدصنعت، کالای خریداری شده را در سریع‌ترین زمان در محل خود دریافت نمایید.

قیمت دستگاه جوش آروا

قیمت دستگاه جوش آروا با توجه به فاکتورهایی مانند نوع دستگاه، توان و قدرت آن متغیر است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت موتور جوش آروا از طریق مجموعه نید صنعت اقدام کنید. کارشناسان این مجموعه با ارائه مشاوره رایگان آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان گرامی هستند و به شما در انتخاب بهترین محصول متناسب با نیاز شما، کمک خواهند کرد. به‌طور کلی می‌توان گفت دستگاه جوش آروا قیمت مناسبی دارد و یک انتخاب مناسب برای کاربران به‌شمار می‌رود.