برچسب

قیمت دستگاه جوش رونیکس

دستگاه جوش رونیکس

دستگاه جوش تجهیزی ضروری برای جوش دادن و اتصال آهن، آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ است که تنوع گسترده‌ای دارد. این دستگاه کاربردی می‌تواند به صورت لیزری، شیمیایی یا الکتریکی باشد که با توجه به کارایی و نوع مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرآیند ساخت این دستگاه‌ها در طول زمان و با پیشرفت تکنولوژی تغییرات بسیاری داشته‌ که موجب افزایش بازدهی، سهولت و ایمنی در کار با آن‌ها گردیده‌است. شرکت رونیکس یکی از برترین تولیدکننده‌های انواع ابزارهای برقی، شارژی، دستی و جوشکاری است که محصولات خود را براساس دانش و تکنولوژی روز تولید و عرضه می‌کند. انواع دستگاه جوش رونیکس اغلب دارای ابعاد مناسب و وزن کم هستند که این امر امکان جابه‌جایی آن‌ها را ساده‌تر کرده‌است. انواع موتور جوش رونیکس قیمت و کیفیت قابل قبولی دارند به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع دستگاه جوش رونیکس

دستگاه‌های جوش رونیکس در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که هرکدام از آن‌ها با توجه به کاربردی که دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از سیستم HOT START در برخی از این مدل‌ها موجب افزایش کیفیت دستگاه جوش رونیکس و جلوگیری از اثرات منفی نوسانات برق بر روی اینورترها شده‌است. اینورتر رونیکس قیمت مطلوبی دارد و نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کرده‌است. نید صنعت دارای انواع دستگاه جوش آرگون در مدل مختلف می باشد.در زیر به معرفی انواع موتور جوش رونیکس می‌پردازیم:

ترانس جوش رونیکس

ترانس جوش رونیکس یکی از ساده‌ترین انواع دستگاه‌های جوش است که با استفاده از ترانسفورماتور کاهنده عملیات جوشکاری را انجام می‌دهد. در این دستگاه‌ها میزان ولتاژ در حدود 10 تا 50 ولت و شدت جریان در حدود 50 تا 400 آمپر بوده که مقدار بهینه آن برای انجام عملیات در سطوح مختلف، متفاوت است. توجه داشته باشید که استفاده از ولتاژ پایین در دستگاه‌های جوشکاری سبب کاهش خطر برق‌گرفتگی کاربر و حفظ ایمنی او می‌گردد. ساختار این دستگاه به‌گونه‌ای است که از دو سیم‌پیچ اولیه و ثانویه تشکیل شده‌است. پس از اتصال دستگاه به جریان برق شهری، این جریان به سیم‌پیچ اولیه شده و سبب ایجاد یک میدان مغناطیسی در سیم‌پیچ ثانویه می‌شود؛ به این ترتیب، کنترل شدت جریان و ولتاژ امکان‌پذیر می‌گردد. یکی از بارزترین مزایای کار با این نوع از دستگاه جوش رونیکس قابلیت استفاده مداوم و طولانی مدت از آن بدون هیچ‌گونه آسیبی است.

دستگاه جوش رونیکس رکتیفایر

دستگاه جوشکاری رونیکس رکتیفایر شکل تکامل یافته ترانس جوشکاری است که یک سیستم یکسو کننده جریان الکتریسیته به آن اضافه شده‌است. قیمت رکتیفایر رونیکس در مقایسه با قیمت ترانس جوش رونیکس بالاتر بوده و از کیفیت جوش مطلوبی برخوردار است. از این دستگاه می‌توان در پروژه‌های سنگین و صنعتی بهره برد و مزیت عمده آن استفاده از دستگاه حتی در صورت عدم دسترسی به برق شهری است.

ژنراتور یا دینام جوش رونیکس

در ژنراتور یا دینام جوش از دینام به منظور ایجاد جریان الکتریکی مستقیم استفاده می‌گردد. در این دستگاه‌ها کیفیت جوش بسیار بالاتر از دستگاه‌های قدیمی است، اما در مقابل از آلودگی صوتی و هزینه‌های زیاد تعمیر و نگهداری نیز برخوردار است. این امر موجب محدودیت استفاده از دینام جوش شده و برای محیط‌های کاربری بسیاری مناسب نیست. برخی از این دستگاه‌ها ژنراتورهای احتراقی هستند که با استفاده از سوخت‌هایی از قبیل بنزین و گازوئیل کار می‌کنند. برای بازدید بیشتر از سایر موتور برق ها در برند های معتبر دیگر همچون موتور برق هیوندای به سایت نید صنعت مراجعه نمایید

موتور جوش یا اینورتر جوشکاری رونیکس

اینورتر جوش رونیکس از کاربردی‌ترین و پیشرفته‌ترین نسل دستگاه‌های جوش است که به سبب ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود سبب کاهش هزینه‌ها و آسان شدن عملیات جوشکاری می‌گردد. وجود اینورتر در این موتور جوش رونیکس موجب قوی‌تر شدن چند برابری جریان برق شده و می‌تواند شدت جریان بالای مورد نیاز دستگاه را تامین کند. اینورتر جوشکاری رونیکس با استفاده از یک سوئیچ حالت جامد و یک سری رکتیفایر به تبدیل جریان متناوب AC به جریان DC می‌پردازد. به کمک نرم‌افزار کامپیوتری موجود در اینورتر رونیکس می‌توان با توجه به نیاز به مقادیر مختلفی از شدت جریان و ولتاژ جهت جوشکاری سطوح متفاوت، به راحتی این مقادیر را کنترل کرد.

امروزه استفاده از تکنولوژی‌های جدید در ساخت اینورترهای جوشکاری موجب کاهش هزینه‌ها و قیمت اینورتر رونیکس و مقرون به‌صرفه‌تر شدن آن گردیده‌است. یکی از مزایای دستگاه جوش اینورتر رونیکس، استفاده از آن با برق شهری و عدم الزام به استفاده از برق صنعتی و سه‌فاز است. مینی اینورتر رونیکس از وزن کم و ابعاد مناسبی برخوردار است که امکان حمل و جابه‌جایی آن را آسان می‌سازد. در این دستگاه‌ها از تکنولوژی IGBT استفاده شده‌است که موجب افزایش کیفیت جوشکاری می‌شود. در طراحی انواع رونیکس اینورتر سری تاپ لاین، برترین فناوری‌های روز دنیا به کار رفته‌است تا بهترین دستگاه جوش رونیکس با عملکردی فوق‌العاده روانه بازار شود.

نکات مهم راه‌اندازی و نگهداری دستگاه جوش اینورتر رونیکس

  • به هنگام کار در ساختمان‌های نیمه‌کاره، قبل از استفاده از دستگاه از دوفاز نبودن برق ساختمان اطمینان کنید؛ چرا که می‌تواند سبب آسیب‌های جدی به دستگاه جوش برق رونیکس شما شود. این بخش به‌طور مستقیم با قطعات پرهزینه دستگاه جوشکاری مرتبط است و می‌تواند به قسمت یکسوساز تغذیه اینورتر از قبیل خازن‌های الکترولیت، قسمت تقویت جریان و IGBT آسیب برساند.
  • توجه داشته باشید که برای راه‌اندازی ابتدایی دستگاه از فیوز‌های بالای 30 آمپر استفاده کنید؛ چرا که میزان جریان مصرفی اینورتر جوش رونیکس در حالت بیشینه در بازه 30 تا 45 آمپر قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که این آمپر مصرفی با میزان جریان خروجی ارتباط مستقیمی دارد.
  • طول بیش از حد کابل ورودی به دستگاه‌های جوشکاری مانند دستگاه جوش خانگی رونیکس و دستگاه جوش مینی رونیکس در آسیب رساندن به دستگاه نقش دارد. اما در صورت افزایش سطح مقطع کابل، تاثیر منفی کمتر خواهد شد و رونیکس دستگاه جوش آسیب کمتری می‌بیند. بلندی بیش از حد کابل موجب افت ولتاژ و جریان برق شده و دستگاه جوش را تحت فشار قرار می‌دهد که نشانه‌هایی مانند روشن شدن چراغ O.C و ضعیف شدن خروجی دستگاه را در پیش خواهد داشت.
  • اگر از ژنراتورهای صنعتی  یا موتور برق‌ استفاده می‌کنید، از درستی تنظیم مشخصه‌های خروجی آن اطمینان حاصل کنید. زیرا، عدم تنظیم بودن مشخصه‌ها آسیبی مشابه دوفاز شدن برق را به دستگاه وارد می‌کند و در برخی مواقع خرابی دستگاه را در پیش دارد.
  • استفاده از کابل‌های چند تکه برای دستگاه جوش کوچک رونیکس و سایر دستگاه‌های جوش به آن‌ها آسیب می‌رساند. زیرا، انتقال جریان در اتصالات کابل سخت‌تر انجام می‌گردد و با گذاشت زمان جرم به‌وجود آمده موجب می‌شود تا دستگاه جوش خروجی ضعیفی را از خود نشان دهد. این امر با گذشت زمان به دلیل افزایش دما باعث سوختگی تدریجی قطعات دستگاه می‌شود.

دستگاه جوش رونیکس ساخت کجاست؟

برند رونیکس یکی از برترین برندهای تولید کننده انواع ابزارآلات است که با هدف تولید محصولاتی مقرون به‌صرفه و باکیفیت پا به عرصه بازار ابزارآلات گذاشت. رونیکس با مشتری‌مداری و انصاف توانست در سطح بین‌المللی در زمینه ابزارآلات مطرح شود تا جایی‌که توانسته در بیش از چهل و هشت کشور دنیا به فعالیت بپردازد. این برند در حال حاضر بیش از هزار محصول مختلف از قبیل دستگاه جوش ronix را براساس استانداردهای بین‌المللی در کشورهایی هم‌چون تایوان، چین، آلمان و... به تولید می‌رساند. تمامی محصولات رونیکس با استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک و پیشرفته با ترکیب نوآوری و خلاقیت تولید می‌شوند. کیفیت ابزارآلات رونیکس به وسیله سیستم‌های کنترل کیفیت بسیار دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرند و با انجام تست‌های سخت‌گیرانه بازرسی می‌گردند.

محصولات برند رونیکس در کارخانه‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ ابزارهای دستی در چین، ترکیه، استرالیا، اسپانیا و تایوان و ابزارهای برقی رونیکس در کره جنوبی، چین و تایوان و ابزارهای برش و سوراخکاری در فرانسه و آلمان تولید می‌گردند. تمامی این محصولات از بالاترین درجه کیفی برخوردار هستند که انجام کارهای فنی و تخصصی را میسر می‌سازد.

مشخصات فنی دستگاه جوش رونیکس

  • اغلب دستگاه‌های جوش رونیکس مجهز به فن با استاندارد بالا هستند که قدرت خنک‌کنندگی دستگاه را افزایش می‌دهد.
  • این دستگاه‌ها مجهز به نمایشگر دیجیتال جریان خروجی بوده و کار با دستگاه را برای کاربران ساده‌تر می‌سازند.
  • ارزانترین دستگاه جوش رونیکس نیز همانند سایر ابزارآلات رونیکس مطابق با استانداردهای بین‌المللی طراحی و تولید می‌شوند.
  • دستگاه‌ جوش رونیکس کوچک با طراحی ارگونومیکی که دارد، به راحتی توسط کاربر حمل می‌شود.
  • تمامی این دستگاه‌ها از بدنه مستحکم و مقاومی در برابر ضربه برخوردار هستند.
  • در اغلب دستگاه‌های جوش رونیکس امکان تنظیم میزان قوس الکتریکی وجود دارد.
  • کارایی بالا، جوش یکنواخت و صرفه‌جویی در مصرف برق از دیگر مشخصات دستگاه جوش رونیکس هستند.

 یکی از پرفروش ترین دستگاه جوش های رونیکس، اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل rh 4602 می باشد که دارای توان 8.2 کیلو ولت آمپر می باشد.

قیمت موتور جوش و اینورتر جوشکاری رونیکس | قیمت دستگاه جوش جیبی رونیکس

قیمت دستگاه جوش رونیکس به فاکتورهای مختلفی مانند نوع و توان دستگاه بستگی دارد. به‌طور کلی، دستگاه جوش رونیکس قیمت مناسبی با توجه به کیفیت ساخت آن دارد و از توجیه اقتصادی برخوردار است. شما می‌توانید برای اطلاع از لیست قیمت دستگاه جوش رونیکس از جمله قیمت دستگاه جوش خانگی رونیکس، قیمت دستگاه جوش اینورتر رونیکس، قیمت دستگاه جوش کوچک رونیکس، قیمت ترانس جوش اینورتر رونیکس و قیمت اینورتر جوشکاری رونیکس و مشخصات فنی آن‌ها به وب‌سایت فروشگاه نید صنعت مراجعه کنید.

نمایندگی دستگاه جوش رونیکس

شما می‌توانید برای خرید موتور جوش رونیکس به نمایندگی فروش دستگاه جوش رونیکس مراجعه کنید. نید صنعت یکی از جامع‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه ابزارآلات و تجهیزات صنعتی است که محصولاتی از برترین برندهای داخلی و خارجی را به سراسر ایران عرضه می‌کند. کارشناسان مجرب مجموعه نید صنعت شما را در فرآیند خرید یاری می‌کنند و همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. در این فروشگاه قیمت مینی اینورتر رونیکس، قیمت موتور جوش اینورتر رونیکس و سایر تجهیزات در نازل‌ترین سطح قرار دارد. شما با خرید تجهیزات مورد نیاز خود از نید صنعت می‌توانید خریدی مطمئن و مقرون به‌صرفه را تجربه کنید

پارامتر های مهم برای خرید دستگاه جوش رونیکس

برای خرید دستگاه جوش رونیکس باید به کاربرد این دستگاه جوش که برای مصرف خانگی یا صنعتی استفاده شود توجه کنیم بنا به نیاز دستگاه جوش را انتخاب و خرید داری کنیم از پارامتر های مهم ان قیمت اینورتر جوشکاری است که ارزانترین دستگاه جوش رونیکس و با کیفیت ترین دستگاه جوش رونیکس را از نید صنعت می توانید خریداری کنید