برچسب

سیم و کابل زرکابل کرمان

سیم و کابل زرکابل کرمان

زرکابل کرمان یکی از تولیدکنندگان انواع سیم و کابل مسی و آلومینیومی که فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نمود. بسیاری از محصولات زرکابل کرمان استان کرمان موفق به دریافت استانداردهای بین‌المللی شده‌اند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این شرکت با تولید انواع سیم و کابل به ارائه خدمات به صنایع مختلفی پرداخته است. واحدهای تولیدی شرکت زرکابل کرمان شامل تولید انواع عایق، سیم و کابل مانند انواع کابل‌های فشارضعیف، کابل‌های مخابراتی و کواکسیال می‌باشد. این شرکت به عنوان یک تولیدکننده فعال در زمینه انواع سیم و کابل همواره در تلاش است تا سطح رضایتمندی مشتریان و کیفیت محصولات تولیدی را بهبود بخشد. برای مشاهده کامل دسته بندی و  قیمت کابل مسی کلیک کنید.

زر کابل کرمان

انواع سیم و کابل زرکرمان   

این شرکت با استفاده از نیروهای کارآزموده و تجارب متخصصین انواع  سیم و کابل‌های قدرت، ابزار دقیق، مخابراتی، کواکسیال و ... را با عایق‌های PVC و XLPE ارائه می‌دهد. این مجموعه همچنین انواع کابل‌های تخصصی مرتبط با نیروگاه‌های خورشیدی، صنایع ریلی و کابل‌های مقاوم در برابر حرارت و آتش را ارائه می‌دهد. قیمت زرکابل کرمان با توجه به کیفیت بالای محصولات آن بسیار مناسب است.

سیم‌ خودرویی زر کابل کرمان 

یکی از انواع سیم زرکابل کرمان سیم‌های خودرویی است. از این نوع سیم در وسایل نقلیه به‌منظور انتقال جریان‌های استارت، روشنایی، کنترل و سیگنال استفاده می‌شود.

سیم مفتول زر کابل کرمان

 سیم مفتول یا همان سیم تک‌لا دارای هادی تک مفتولی است و از انعطاف‌پذیری کمی برخوردار است. از این سیم در سیم‌کشی داخلی تابلوها و توزیع‌کننده‌های برق استفاده می‌شود. قیمت سیم زرکابل کرمان در مقایسه با کیفیت آن بسیار به‌صرفه است.

سیم ارت زر کابل کرمان

این سیم همانند سیم افشان است و برای جلوگیری از برق گرفتگی، به تجهیزات الکترونیکی متصل می‌شود.

کابل کواکسیال زر کابل کرمان

این کابل‌ها جهت ارسال سیگنال‌های رادیویی در شبکه‌های کامپیوتری، فرستنده‌های رادیویی، دوربین مداربسته و... استفاده می‌شوند.

کابل‌ سولار زر کابل کرمان

کابل سولار یا خورشیدی در پروژه‌های خورشیدی در مقیاس خانگی و صنعتی به‌کار می‌رود. این کابل‌ها در برابر گرمای بیش از حد خورشید مقاوم می‌باشند.

کابل زر کرمان

کابل‌ افشان زر کابل کرمان

این نوع از کابل‌ها از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستند و از دو یا چند سیم تک رشته افشان تشکیل می‌شوند. هادی به‌کار رفته در این کابل‌ها از جنس مس و عایق آن‌ها PVC است. مانند قیمت کابل 70+150*3 مسی.

کابل شبکه زر کابل کرمان

این نوع کابل براساس پهنای باند و سرعت دارای انواع مختلفی است. این کابل‌ها در نویزپذیری و سرعت انتقال دیتا نیز با یکدیگر متفاوت هستند. قیمت کابل شبکه کرمان در مقایسه با کارآیی و کیفیت آن، مناسب است.

سیم افشان زر کابل کرمان

عایق این سیم از جنس pvc می باشد که در مقابل شرایط محیط و حرارت بسیار مقاوم است. سیم  افشان در داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

کابل زمینی زر کابل کرمان

جنس عایق این کابل از PVC و XLPE می باشد و در سیستم کابل زمینی مورد استفاده قرار می گیرد.

کابل آلومینیوم زر کابل کرمان

این کابل در بسیاری از موارد جایگزین کابل مسی شده است، دلیل آن هزینه کمتر، وزن کمتر و مقاومت بالای آن است.

سیم نایلون زر کابل کرمان

این سیم پوشش نایلونی دارد که این پوشش مقاومت آن را در مقابل اصطکاک و سایش بیشتر می کند. سیم نایلون هنگامی که به مقاومت بالایی نیاز داریم بکار برده می شود.

کابل زوجی هوایی زر کابل کرمان

کاربرد این کابل در بین ساختمان ها و فضای بازمی باشد. جنس عایق کابل زوجی هوایی PVC یا XLPE می باشد که دارای مقاومت بالایی است.

قیمت سیم و کابل زرکابل کرمان

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت سیم و کابل زر کابل از طریق وبسایت فروشگاه نید صنعت اقدام کنید و یا با بخش فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید. کارشناسان این مجموعه در تمامی مراحل خرید همراه شما هستند و همواره پاسخگوی هرگونه سوال یا ابهام شما در خصوص محصولات می‌باشند. تمامی محصولات موجود در وبسایت نید صنعت با مشخصات کامل و قیمت مانند قیمت کابل مسی 1 * 50 ارائه شده‌اند تا شما بتوانید به‌راحتی آن‌ها را بررسی کنید.

سیم وکابل زر کابل کرمان