برچسب

لیست قیمت سیم و کابل پینو

کالاهای موجود
مشاهده فیلترها

 سیم و کابل پینو

سیم و کابل پینو از مهمترین تجهیزاتی هستند که در زیرساخت‌های ارتباطی به کار می‌روند. گستردگی در کاربرداین محصولات سبب شده که این محصولات در انواع مختلف مسی و آلومینیومی با قطرهای متنوعی طراحی و تولید شوند. شما می‌توانید محصولات برند پینو را با اطمینان از کیفیت در فروشگاه نیدصنعت آنلاین سفارش دهید.

آشنایی با انواع سیم و کابل پینو

برند پینو از تولیدکنندگان انواع سیم و کابل شبکه برای تاسیسات و شبکه‌سازی است. کابل شبکه (lan) نوعی سیم است که برای اتصالات شبکه دوربین‌های مداربسته، آنتن‌های هوایی و زمینی، انتقال داده در تجهیزاتی کامپیوتری، روترها و سوییچ‌ها استفاده می‌شود. رسانایی کابل مهمترین ویژگی آن است به همین خاطر عموما هسته آن‌ها از جنس فلزاتی مانند آلومینیوم و مس ساخته می‌شود.

تفاوت میان انواع کابل‌های شبکه به نوع کاربردشان باز می‌گردد. به همین دلیل آنها را در سایزهای مختلف به صورت پیچ خورده، هم محور و فیبر نوری می‌سازند. هر یک از این سیم‌ها به صورت کلاف‌های 300 تا 500 متری با هسته‌های رشته‌ای، ترکیبی و زوج تابیده به بازار عرضه می‌شود.

سیم و کابل مخابراتی پینو

کابل‌های مخابراتی پینو در سطح مقطع‌های 0.4، 0.5، 0.6 و 0.9 میلیمتری برای کاربردهای مختلفی تولید می‌شوند. علاوه بر تنوع در ابعاد، جنس هسته این سیم‌ها از فلزات مس و آلومینیوم انتخاب شده است. همچنین روکش کابل مخابراتی پینو هم وابسته به نوع مصرف می‌تواند یکی از مدل‌های زیر باشد:

  • روکش‌دار
  • فویلدار
  • هادی مرکزی

یکی از مدل‌های کاربردی در میان انواع سیم و کابل پینو، کابل ضد نویز مخابراتی است. روکش این کابل‌ها به صورت فویل‌دار طراحی شده از بروز نویز‌های مغناطیسی جلوگیری شود.

کابل دوربین مداربسته پینو

دوربین‌های مدار بسته از تجهیزات نظارتی هستند که از کابل شبکه برای انتقال تصویر در آن‌ها استفاده می‌شود. مغزی کابل شبکه‌های برند پینو از دو فلز رسانای مس و آلومینیوم انتخاب شده تا بهترین کیفیت تصویر را داشته باشد. این محصولات در کلاف‌های 305 و 500 متری عرضه می‌شوند.

سیم و کابل دوربین پینو در دو گروه کابل تصویر و کابل ترکیبی طبقه‌بندی می‌شوند. با توجه به کاربردی که دارند قطر سطح مقطع آن‌ها 0.6 و 0.7 میلیمتر است. همچنین به خاطر  تلفات کم و بازدهی بالا، از آن‌ها برای انتقال سیگنال الکتریکی فرکانس بالا از بهترین کالاهای در دسترس به شمار می‌روند.

محصولاتی که این برند به تازگی به بازار عرضه کرده عبارت‌اند از:

  • کابل شبکه UTP
  • کابل شبکه SFUTP
  • کابل CAT6 و CAT5

خرید آنلاین سیم و کابل پینو

فروشگاه نیدصنعت به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع تجهیزات و ابزارهای صنعتی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت کابل شبکه cat5 شرکت پینو و خرید دیگر محصولات این برند به فروشگاه اینترنتی نیدصنعت مراجعه کنید. همچنین ارسال سفارش شما به سراسر کشور در سریعترین زمان امکان پذیر است.