برچسب

قیمت موتور برق آروا

موتور برق آروا

وجود نیروی برق در حال حاضر برای کارکرد بسیاری از دستگاه ها و لوازم ضروری است و با قطعی آن مشکلات زیادی در زندگی ایجاد می شود. به همین دلیل در زمانی که و در فضاهایی که دسترسی به نیروی برق محدود است و جریان برق می تواند نوسانات شدیدی داشته باشد از موتور برق استفاده می کنند.

موتور برق نیروی لازم برای تولید انرژی را فراهم کرده و با وجود آن دستگاه ها و لوازم برقی می توانند به کارکرد خود ادامه دهند. با توجه به کاربری و ویژگی های ژنراتورها ما امروزه شاهد موتور برق های خانگی، صنعتی، نیمه صنعتی و .. هستیم.
با توجه به کاربرد و موارد استفاده روز افزون از موتور برق ها، برندهای زیادی در زمینه تولید آن فعالیت می کنند که یکی از آن ها موتور برق آروا است.

موتور برق آروا

موتور برق آروا ساخت کدام کشور است؟

آروا یکی از برندها و شرکت های داخلی است که در زمینه طراحی، تولید و فروش ابزارآلات، تجهیزات و سیستم های مختلف فعالیت می کند و یکی از محصولات پر فروش آن موتور برق آروا است. برند آروا در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و توانست محصولات با کیفیت را تولید و وارد کند.
موتور برق های آروا از ویژگی های زیادی مانند کیفیت ساخت بالا، کارکرد، طول عمر زیاد، بازدهی مناسب و تنوع مدل برخوردارند که باعث شده به عنوان یکی از بهترین برند موتور برق شناخته شود.

انواع و کاربرد موتور برق

موتور برق ها با توجه به نوع سوخت به سه دسته کلی تقسیم می شوند که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند که عبارتند از:

  1. موتور برق گازی
  2. موتور برق بنزینی
  3. موتور برق دیزلی

همین طور ژنراتورها با توجه به میزان تولید صدا نیز دسته بندی مختلفی دارند:

  • موتور برق بی صدا یا سایلنت
  • موتور برق کم صدا

علاوه بر موارد گفته شده موتور برق ها با توجه به کارایی و کارکردی که دارند نیز از انواع مختلفی بهره مند می شوند که عبارتند از:

  •  موتور برق صنعتی
  • موتور برق خانگی

قیمت موتور برق آروا

موتور برق های آروا مانند دیگر ژنراتورها می توانند با توجه به مدل، کیفیت، ویژگی ها و .. از قیمت متفاوتی برخوردار باشد، همین طور نوسانات روز هم در روی قیمت آن ها تاثیر می گذارد.
از طرفی برند آروا برای محصولاتی که عرضه می کند با توجه به استانداردهای جهانی گارانتی بلند مدت در نظر می گیرد که پس از خرید به مشتریان تحویل داده می شود.

قیمت موتور برق آروا

ویژگی های ژنراتور یا موتور برق آروا

موتور برق آروا ARVA از ویژگی های مختلفی برخوردار است. توان این ژنراتورها می تواند از 700 وات تا 6000 وات باشد و به شکل بنزینی در بازار به فروش می رسد.
در بین توان های گفته شده، موتور برق آروا با توان 3000 وات بیشترین فروش را دارد. محصولات آروا می توانند به صورت دو زمانه و چهار زمانه باشند و همین طور سیستم های راه اندازی آن ها به شکل استارتی و هندلی می باشد.

موتور برق های آروا از سیم پیچ های 100 % مسی تشکیل شده اند که کارکرد آن را افزایش می دهد. همین طور این محصولات دارای سوئیچ قطع برق هستند که در زمان بار اضافی وارد عمل می شوند.
برای این که دوام و مقاومت ژنراتورها بیشتر شود از بدنه ضد لرزش تمام فلزی در تولید آن ها استفاده می کنند. موتور برق های آروا نیز دارای گارانتی شرکتی نیز می باشند.

خرید موتور برق آروا

با توجه به موارد گفته شده، می توانید برای تامین نیروی برق از ژنراتورهای آروا استفاده کنید. قیمت موتور برق آروا با هم دیگر تفاوت دارد، بهتر است پیش از خرید استعلام بگیرید. همین طور برای خرید محصولات موتور برق آروا می توانید از نمایندگی های فروش و شرکت های عرضه کننده و تخصصی فعال در زمینه ژنراتور بهره بگیرید و از آن ها مدل های مختلف موتور برق را تهیه کنید.

خرید موتور برق آروا

 

اجزای تشکیل دهنده ژنراتور برق آروا

موتور برق با توجه هماهنگی و کارکرد یک سری قطعات به خوبی نیروی برق را تولید می کند که اجزای آن عبارتند از:

  1. موتور که کار تبدیل نیروی مکانیکی به نیروی برق را انجام می دهد.
  2. تنظیم کننده ولتاژ که ولتاژ خارج شده از دستگاه را هماهنگ و تنظیم می کند.
  3. باک که سوخت را جمع آوری کرده و منتقل می کند.
  4. خنک کنند که کار آن کاهش حرارت و دمای تولید شده در دستگاه است.
  5. ورودی روغن که اجازه نمی دهد روغن فرسوده شود.
  6. تولید کننده برق که با توجه به مشخصات و ویژگی های برق شهری، نیروی لازم را تولید می کند.
  7. سیستم روشن و خاموش کننده که به سه شکل هندلی، استارتی و اتوماتیک در موتور برق ها وجود دارند.

نمایندگی فروش موتور برق آروا

یکی از دغدغه های مشتریان برای خرید موتور برق ها، کیفیت و اصالت آن هاست. با توجه به این که ژنراتورها به خصوص در فصل گرما کاربرد بسیار زیادی پیدا می کنند، ممکن است برندهای تقلبی و فیک به جای موتور برق های اصلی عرضه شوند.
به همین دلیل بهترین کار این است که شما برای خرید ژنراتورها به سراغ نمایندگی فروش موتور برق آروا بروید. نمایندگی های فروش محصولات با کیفیت و اصلی همراه با گارانتی و ویژگی های شرکتی را به شما عرضه می کنند.

فروش موتور برق آروا

نحوه کار سیستم روشن و خاموش در ژنراتور

  1. سیستم اتوماتیک: دارای سوییچ برق است که در این محصول با قطع برق شهری موتور به شکل اتومات روشن شده و با وصل شدن آن خاموش می شوند.
  2. سیستم استارتی: سیستم استارتی یک سوییچ دارد که با آن دستگاه روشن و خاموش می شود.
  3. سیستم هندلی: این مدل سیستم به صورت دستی بوده و با استفاده از طناب موتور روشن می شود.