برچسب

موتور برق روبین

موتور برق روبین

موتور برق یکی از دستگاه هایی است که در فضاهایی که امکان تولید برق و استفاده از آن وجود نداشته باشد به کار می رود. همین طور در فصل تابستان و روزهای گرم سال استفاده از نیروی برق چندین برابر می شود و در بسیاری از مناطق مشکل کمبود برق وجود دارد که این عامل با استفاده از موتور برق یا ژنراتورها حل می شود. موتور برق ها حتی در باغ ها، باغچه ها و زمین های کشاورزی که دسترسی به برق شهری امکان پذیر نیست، مورد استفاده قرار می گیرند. 
با توجه به اهمیت موتور برق، شرکت های زیادی در زمینه طراحی و تولید این محصول فعالیت می کنند که یکی از مهم ترین آن ها موتور برق روبین ژاپن است.

مزایای خرید موتور برق روبین

موتور برق روبین با توجه به این که یک محصول ژاپنی است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. خرید آن یک سری مزایایی برای شما به همراه دارد. ممکن است بسیاری از افراد در نظر داشته باشند که قیمت موتور برق بنزینی روبین ژاپن دارای یک سری نوسانات است، اما با توجه به ویژگی ها و مزایای آن، از نظر اقتصادی، مقرون به صرفه می باشد. از مزایای خرید موتور روبین بنزینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1) مخزن سوخت فولادی
2) قاب لوله ای کامل
3) گارانتی شرکتی 
4) موتور با کیفیت سوبارو
5) کلید برق کامل
6) پنترل کنترل حرفه ای و مدارشکن
7) دینام با قابلیت بالا همراه با سیم پیچ مسی و عایق دمایی
8) راه اندازی ساده و آسان 

خرید موتور برق روبین

از آن جایی که امروزه از ژنراتورها استقبال زیادی می شوند، ما شاهد مدل ها و نمونه های تقلبی و فیک در بازار هستیم، به همین دلیل برای خرید موتور برق روبین بهتر است به یک سری موارد توجه کنید. برای خرید این محصولات، کیفیت را باید در اولویت قرار دهید، زمانی که شما موتور برق روبین ژاپن اصلی را تهیه کنید، برای شما مزایای گفته شده را به همراه دارد، در غیر این صورت موتور برق های تقلبی نه تنها کارکرد بالایی ندارند، بلکه یک سری مشکلات دیگر را هم ایجاد می کنند. همین طور قیمت موتور برق روبین قدیمی با محصولات جدید آن تفاوت دارد، به آن ها حتما توجه کنید. برای خرید موتور برق اصل روبین بهترین کار این است که به سراغ مجموعه ها و فروشگاه های تخصصی بروید تا بتوانید محصولات با ضمانت اصالت کالا دریافت کنید.

مشخصات فنی موتور برق روبین 

در طراحی و تولید موتور برق، روبین یکی از بهترین کمپانی ها می باشد که برای کشور ژاپن است. موتور برق روبین قدیمی و جدید از بالاترین کیفیت متریال تولید شده اند که از طول عمر بالایی برخوردار بوده و توان زیادی دارند. موتور برق روبین اصل ژاپن می تواند سالیان سال بدون هیچ مشکلی کار کند، به شرط این که شما محصولات اصل و اورجینال را تهیه کنید. لازم به ذکر است که موتور برق روبین دارای مدل های مختلفی است که هر کدام از آن ها قیمت مختلفی دارند. به عنوان مثال قیمت موتور برق روبین rgx2900 با دیگر محصولات آن تفاوت دارد و با توجه به مشخصات فنی و ویژگی های آن تعیین می شود. 
 
انواع مدل موتور برق روبین 
موتور برق روبین چه در محصولات قدیمی و چه جدید از مدل های مختلفی برخوردار است که از نظر ویژگی ها با هم دیگر متفاوتند که عبارتند از:
موتور برق بنزینی Robin rgv17000T
موتور برق بنزینی Robin RGV14000
موتور برق بنزینی 10100Robin RGV
موتور برق بنزینی  L4800 Robin RGV
موتور برق بنزینی 2800Robin RGV
موتور برق بنزینی Robin RGX2900
 

ویژگی های موتور برق روبین 

موتور برق های روبین با توجه به ویژگی هایی که دارند، امروزه محبوب و پر استفاده هستند، این ژنراتورها دارای کیفیت بالایی می باشند و همین طور از ویژگی های زیر نیز برخوردارند.
  1. صدای تولید بسیار کم 
  2. جابه جایی راحت
  3. وزن نسبتا پایین
  4. باک سوخت نسبتا بزرگ 
  5. دینام های با کیفیت و با طول عمر بالا