برچسب

موتور برق کاما

قیمت موتور برق کاما 

قیمت موتور برق‌ ها در حین خرید همچون قیمت موتور برق تک سیلندر و قیمت موتور برق دیزلی ژاپنی همواره یکی از دغدغه‌های مشتریان و خریداران این تجهیزات است. مهم‌ترین عامل در تعیین موتوربرق‌های کاما، میزان توان دستگاه و مشخصات فنی آن است.
هرچه میزان توان و قدرت موتور برق بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد، به‌ طور کلی قیمت موتور برق‌ های کاما با توجه به پارامتر های مختلف، متغیر است و برای نیاز ها و سلایق مختلف، امکان تهیه آن‌ها وجود دارد.
شما می‌ توانید برای مطلع شدن از لیست قیمت موتور برق دیزلی کاما از طریق وبسایت فروشگاه نید صنعت اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.
برای خرید یک موتور برق مناسب برای تامین برق مورد نیاز تجهیزات خود می‌توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان نید صنعت استفاده کنید تا بهترین دستگاه را خریداری نمایید، لازم به‌ ذکر است که مجموعه نید صنعت جهت رفاه بیشتر مشتریان، ارسال کالاهای خود را به سراسر ایران میسر کرده است.

معرفی موتور برق کاما

کمپانی کاما یکی از برترین تولید کنندگان چینی در زمینه ابزارآلات صنعتی و ماشین آلات صنعتی است که به تولید موتور برق‌ های هوا خنک و دیزل ژنراتور‌ نیز می‌پردازد. موتوربرق کاما در انواع دیزلی تک‌ فاز و سه‌ فاز موجود هستند و از کیفیت و امکانات مناسبی برخوردار می‌باشند.
کیفیت خوب و تنوع در مدل‌های این موتور برق موجب شده تا این تجهیزات مورد توجه خریداران قرار گیرند، موتور برق kama به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می‌شوند و جزو موتور برق‌ هایی با قیمت و کیفیت مناسب به‌ شمار می‌روند.
این موتور برق‌ ها دارای قابلیت‌های مطلوبی هستند و برای استفاده در مصارف مختلف انتخاب خوبی به‌ شمار می‌روند. برای دریافت اطلاع بیشتر از لیست قیمت موتور برق دیزلی به سایت نید صنعت مراجعه نمایید.

موتور برق کاما

موتور برق دیزلی کاما

موتور برق دیزلی (گازوئیلی) کاما به دلیل کاربردهای خانگی و کارگاهی فراوان و کیفیت ساخت بالا در بازار تقاضای زیادی داشته و اهمیت زیادی برای خریداران دارد، موتور برق کاما دیزلی قدرت تحمل دمای حداکثر 450 سانتی گراد دارد و در محدوده توان ها 1.7 تا 5.8 کیلووات می باشد.
یکی از نقاط قوت موتور برق دیزلی کاما این است که بطور مداوم کار می کند یعنی بیش از 10 ساعت کارکرد و به دلیل باک های بزرگ، سوخت مجدد هنگام کار نیاز ندارد. موتور برق دیزلی کاما در توان‌ های مختلف برای مصارف متفاوت خانگی و صنعتی تولید و عرضه می‌شوند.

انواع موتور برق‌ کاما دیزلی

موتور برق‌ های kama در انواع مختلف و قدرت‌ های متفاوت برای انجام فعالیت‌ های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند، موتور برق‌ های دیزلی کاما از قدرت و قابلیت مناسبی برخوردار هستند و برای انجام امور رایج مورد استفاده قرار می‌گیرند.
موتور برق‌های دیزلی کاما از توان 1.8 کیلووات به بالا در بازار موجود هستند و برای هردو مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارند. موتور برق‌های دیزلی کوچک کاما برای انجام فعالیت‌های خانگی و کارگاه‌ های کوچک مناسب هستند و اگر نیاز به یک موتور برق پرقدرت برای مصارف بیشتر نیاز دارید، توان‌های بالاتر این موتور برق‌ها به شما توصیه می شود نمونه از محصولات کاربردی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • موتور برق دیزلی 2 کیلو وات کاما مدل KDE 2500 X
  • موتور برق دیزلی استارتی 3 کیلو وات کاما مدل KDE 3500 E
  • موتور برق دیزلی استارتی 5 کیلو وات کاما مدل KDE7000E

قیمت موتور برق دیزلی کاما

یکی از سوالات رایج خریداران موتور برق، قیمت آن هاست. در مورد تعرفه ژنراتور های دیزلی باید بگوییم که هر نوع موتور برق برای هر برندی با دیگری از نظر قیمت متفاوت است.
قیمت موتور برق های کاما با توجه به یک سری موارد و همین طور نوسانات روز تعیین می شود و شما باید پیش از خرید مدل موتور برق کاما مد نظرتان را استعلام قیمت بگیرید.
قیمت موتور برق دیزلی کاما

ویژگی‌های موتور برق کاما دیزل

  • موتور برق‌ های کاما دارای تجهیزات و امکانات مناسبی هستند و با توان‌ های مختلفی در بازار موجود می‌باشند.
  • طراحی این موتور برق‌‌ ها به‌گونه‌ای است که دارای مصرف سوخت نسبتا پایینی می‌باشند و در حین کار صدای کمی تولید می‌کنند.
  • انجام آزمایش‌ ها و تست‌ های گوناگون برای اطمینان از کیفیت محصول از ویژگی‌ های برجسته موتور برق‌ های کاما است که موجب جلب رضایت مشتریان شده‌است.
  • آلیاژ به‌کار رفته در موتور برق‌های کاما از جنس چدن است که سبب افزایش وزن این موتور برق‌ها در مقایسه با نمونه‌های مشابه می‌شود.
  • انجام تعمیرات و رسیدگی به این موتور برق‌ ها به دلیل وجود لوازم آن‌ ها در بازار به‌ سادگی انجام‌ پذیر است.
  • موتور برق‌ کاما گازوئیلی از توان و قدرت مناسبی برخوردار هستند و برای کار در ساعات طولانی جهت مصارف صنعتی انتخاب مناسبی به‌شمار می‌روند.
  • این موتور برق‌ ها دارای سیستم AVR جهت تنظیم ولتاژ هستند و از موتور چهار زمانه بهره‌مند می‌باشند.

خرید موتور برق کاما

کمپانی کاما یک برند چینی است که در زمینه طراحی و تولید محصولات مختلفی فعالیت می کند که بیشتر آن ها سوخت مصرفی شان گازوئیلی است. موتور برق های گازوئیلی همان طور که می دانید به نسبت سوخت بنزین دیرتر می سوزند، کاهش میزان آلودگی آن ها کم تر بوده و همین طور طول عمرشان زیاد است. 
یکی از محصولات شرکت کاما موتور برق یا ژنراتورهای دیزلی می باشد که در انواع و اقسام گوناگونی تولید شده و در مصارف صنعتی، مشاغل نیمه صنعتی، جوشکاری و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. موتور برق های کاما دارای بدنه مقاوم، متریال اولیه با کیفیت و طول عمر بالا هستند و برای کسانی که به دنبال خرید موتور برق دیزلی می باشند، گزینه مناسبی است.

کاربرد موتور برق کاما

از موتور برق یا ژنراتورها در جاهای مختلفی استفاده می شود و هدف اصلی آن تامین نیروی برق در زمان نبود یا کمبود برق است. موتور برق کاما در جاهای مختلفی به کار می رود که عبارتند از:
  1. کارگاه های صنعتی و ساختمانی 
  2. باغ ها و ویلاها 
  3. به عنوان موتور برق خانگی برای راه اندازی لوازم برق، کولر، یخچال و تلویزیون و ....

مشخصات فنی موتور برق کاما 

این ژنراتور یکی از موتور برق های با کیفیت و با قیمت مناسب محسوب می شود که سیستم استارت آن می تواند به صورت هندلی یا دستی باشد، در مدل های مختلف دارای سیستم خنک کننده بوده، این موتور برق می تواند به صورت سه فاز و تک فاز باشد و از دیگر مشخصات فنی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • موتورهای چهار زمانه و تک سیلندر
  • تک فاز و سه فاز 
  • جریان خروجی بالا
  • مصرف سوخت مناسب
  • باک بزرگ 
  • سیم پیچ مسی 
  • سیستم هوا خنک

نمایندگی موتور برق کاما

فروشگاه نید صنعت به عنوان نمایندگی موتور برق کاما در تهران و سایر برند های معتبر آماده ارائه تجهیزات و ابزارآلات صنعتی از برترین برند های جهان به مشتریان می‌باشد. این مجموعه جهت ارسال سریع و به موقع سفارش‌ های ثبت شده و همچنین خدمات پس از فروش در خدمت شما مشتریان عزیز می‌باشد.
شما می‌توانید برای دریافت مشاوره، بررسی مشخصات فنی و اطلاع از قیمت موتور برق و سایر محصولات با کارشناسان واحد فروش نید صنعت در تماس باشید.

موتور برق کاما

فروش موتور برق کاما

چه به موتور برق خانگی کاما و چه ژنراتورهای صنعتی آن نیاز داشته باشید برای خرید باید به سراغ مجموعه ها و فروشگاه های تخصصی ژنراتور های دیزلی بروید که تمام برندها را به شما عرضه می کنند.
ژنراتورهای کاما با توجه به توان مختلفی که دارند در جنبه های گوناگونی می توانند به کار بروند به همین دلیل خرید و فروش آن ها در بازار زیاد است. 

قیمت موتور برق کاما دست دوم 

یکی از روش هایی که شما می توانید از کیفیت و امکانات موتور برق کاما بهره بگیرید این است که به سراغ خرید موتور برق کاما دست دوم بروید. با انجام این کار هم در هزینه های شما صرفه جویی می شود و همین که از محصولی با کیفیت استفاده می کنید. درمورد قیمت ژنراتور کاما دست دوم باید به شما بگوییم که با توجه به کارکرد، نوع، مدل، ظرفیت مخزن و وزن آن تعیین می شود و هر مدل موتور برق دست دوم با دیگری از نظر قیمت تفاوت دارد.