برچسب

پمپ باد ادون

پمپ باد ادون

شرکت ادون یکی از تولید کنندگان برتر تجهیزات صنعتی است که فعالیت خود را از سال 2001 میلادی آغاز کرد. این شرکت محصولاتی همچون پمپ باد، اینورتر و سایر ابزارآلات و تجهیزات صنعتی را تولید می‌کند و توانسته در مدت 20 سال به یکی از برندهای معروف در زمینه ابزار صنعتی تبدیل شود. پمپ باد ادون یکی از محصولات پرکاربرد و پرفروش این برند است که در مدل‌های مختلف و برای مصارف گوناگون طراحی و تولید می‌شود. این پمپ‌های باد از کیفیت و راندمان کاری مطلوبی برخوردار هستند و توانستند نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کنند. این تجهیزات با توجه به گستردگی در بازار، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند و به عنوان یک ابزار پرفروش شناخته می‌شوند.

ویژگی‌های پمپ باد ادون

  • کمپرسور ادون با ظرفیت مخزن گوناگون برای کاربری‌های متفاوت تولید و عرضه می‌شوند.
  • این پمپ‌های باد برای مصارف کوچک تا مصارف بزرگ صنعتی برای فعالیت‌های مختلفی مانند رنگ‌کاری با پیستوله، آچار بکس بادی، مصارف پزشکی و دندانپزشکی و دستگاه‌های بادی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • اغلب کمپرسورهای باد ادون دارای سوپاپ اطمینان با استاندارد CE و مجهز به سیستم قطع کن خودکار هستند.
  • طراحی کمپرسور باد edon به‌گونه‌ای انجام شده که استفاده از آن برای کاربران به‌راحتی امکان‌پذیر باشد.
  • جنس قطعات به‌کار رفته در این پمپ‌های باد به‌گونه‌ای است که در برابر رطوبت موجود در هوا دارای عمر بیشتر هستند.
  • کمپرسور باد ادون دارای موتور قدرتمند به‌منظور پر کردن سریع مخزن است.

انواع کمپرسور ادون

کمپرسورهای ادون دارای انواع مختلفی هستند که برای کاربری‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از پرکاربردترین مدل‌های پمپ باد ادون عبارتند از:

  • کمپرسور باد سایلنت 25 لیتری ادون مدل ED550-25L: این کمپرسور باد ادون تک سیلندر بوده و دارای حجم 25 لیتر است. این تجهیز دارای یک موتور قدرتمند 550 وات است و توانایی تولید فشار هوایی معادل 8 بار را دارد. این پمپ باد با حداکثر دور موتور 1400 دور در دقیقه، 40 لیتر هوا را در دقیقه جابه‌جا می‌کند. کمپرسور باد سایلنت 25 لیتری ادون مجهز به کلید قطع کن اتومات فشار هوا است تا در صورت رسیدن فشار هوا به مقدار لازم به‌طور اتوماتیک خاموش شود و در صورت رسیدن فشار هوا به پایین از حد ممکن دوباره دستگاه روشن شود.
  • کمپرسور باد سایلنت 50 لیتری ادون مدل ED550-50L: این پمپ باد تک سیلندر بوده و دارای حجم مخزن 50 لیتر است. کمپرسور باد 50 لیتری ادون دارای موتوری با قدرت 550 وات است و دبی هوای خروجی آن 95 لیتر بر دقیقه می‌باشد. این دستگاه مجهز به یک عدد فیلتر هوا و یک عدد شیر تخلیه منبع است و مخزن آن در کمترین زمان ممکن پر می‌شود. این پمپ باد در حدود 22 کیلوگرم وزن دارد و بر روی آن چرخ و دستگیره جهت جابه‌جایی آسان تعبیه شده است.

قیمت پمپ باد ادون

کمپرسور باد edon انواع مختلفی دارد و قیمت آن‌ها براساس پارامترهایی مانند توان موتور، ظرفیت مخزن و سایر ویژگی‌ها متغیر است. شما می‌توانید برای بررسی مشخصات فنی و اطلاع از قیمت کمپرسور ادون با کارشناسان فروش نید صنعت تماس بگیرید و یا از طریق وبسایت فروشگاه نید صنعت اقدام نمایید. این فروشگاه تمامی کالاها را از تولید کنندگان و وارد کنندگان اصلی تهیه می‌نماید و در نازل‌ترین قیمت به مشتریان ارائه می‌دهد.

نمایندگی پمپ باد ادون

فروشگاه تجهیزات صنعتی نید صنعت، نماینده فروش انواع پمپ‌های باد از برترین برندهای داخلی و خارجی است که محصولات را به سراسر ایران عرضه می‌کند. شما می‌توانید با خرید آنلاین تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز خود از نید صنعت، کالای خریداری شده را در کمترین زمان و در محل خود تحویل بگیرید. این فروشگاه به‌منظور آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی برای تمامی محصولات ارائه شده، ضمانت و اصالت کالا را تضمین می‌نماید.