برچسب

پمپ باد توسن

پمپ باد توسن

پمپ باد دستگاهی است که به منظور برطرف کردن نیاز صنایع مختلف به نیروی باد و هوای فشرده طراحی و تولید شده‌است. این دستگاه با فشرده‌سازی حجم هوا موجب افزایش فشار و دما آن می‌گردد و نیروی را به یک انرژی قدرتمند ذخیره شده در هوای فشرده تبدیل می‌کند. کمپرسورهای هوا به افزایش بازدهی و راندمان کاری صنایع بسیاری کمک می‌کند و نسبت به دیگر منابع تامین کننده نیرو، سبک‌تر هستند. یکی از شرکت‌‌هایی که در زمینه تولید پمپ باد فعالیت می‌کند، شرکت توسن است. انواع پمپ باد توسن در ظرفیت‌های متفاوت و برای مصارف گوناگون در بازار موجود هستند.

انواع کمپرسور باد توسن

پمپ‌های باد توسن مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی و با استفاده از متریال مرغوب و درجه یک تولید می‌شوند. این دستگاه‌ها از نظر حجم، توان و مدل از تنوع بالایی برخوردار هستند و مصرف‌کنندگان می‌توانند با توجه به نیاز خود مدلی مناسب را انتخاب کنند.

  • کمرسور باد 24 لیتری توسن مدل AC 7024: این دستگاه مطابق با استانداردهای بین‌المللی CE، GS و TUV طراحی و تولید شده است. این کمپرسور توسن از نوع یخچالی و با حجم مخزن 24 لیتر است. منبع تامین انرژی این دستگاه برق با ولتاژ 220 ولت است و از یک موتور القایی مجهز به لرزش‌گیر موتور بهره می‌برد.
  • پمپ باد 50 لیتری توسن مدل AC 7050: این پمپ باد توسن از نوع یخچالی با توان 2.5 اسب بخار است که به منظور اتصال سریع به دو عدد خروجی از نوع کوپلینگ مجهز شده است. در ساخت قطعات موتور این دستگاه دقت بالایی به کار رفته‌است و به سیستم لرزش‌گیر موتور مجهز است. این دستگاه درجه‌های نمایش دهنده فشار ورودی و خروجی سوئیچ است و دارای سوئیچ طرح Condor با دو اتصال است.

قیمت پمپ باد توسن

لازم به ذکر است که قبل از خرید پمپ باد ابتدا باید نوع فعالیت و کاربری خود را مشخص کنید تا بتوانید از میان مدل‌های متنوع کمپرسورها، دستگاهی با توان و قدرت مناسب را خریداری نمایید. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت کمپرسور باد توسن و بررسی مشخصات فنی دستگاه، کالای مورد نظر خود را در وبسایت فروشگاه نید صنعت جست‌وجو کنید و یا با بخش پشتیبانی تماس برقرار نمایید. کاربران می‌توانند در این فروشگاه به بررسی مشخصات فنی و مقایسه محصولات بپردازند و با تحلیل قابلیت، فایده و هزینه انتخابی هوشمندانه داشته باشند. نید صنعت با پشتوانه ده سال تجربه و اعتبار در زمینه لوازم و تجهیزات صنعتی برای خدمت‌رسانی به مشتریان برای کلیه سفارش‌ها گارانتی و اصالت کالا را تضمین می‌کند.