برچسب

قیمت پمپ باد رونیکس

مشاهده فیلترها

پمپ باد رونیکس

دستگاه‌های کمپرسور باد در مشاغل مختلفی به عنوان تجهیزی ضروری و چندمنظوره کاربرد دارند. این تجهیزات با مکش هوا و فشرده‌سازی آن، هوا را فشار بسیار بالا در خروجی تحویل می‌دهند. استفاده‌های بسیاری مانند باد کردن لاستیک، تشک‌های بادی و... از هوای فشرده می‌شود. برندهای مختلفی در داخل و خارج ایران انواع پمپ‌های باد را تولید و عرضه می‌کنند. رونیکس، برندی بین‌المللی در زمینه تجهیزات و ابزارآلات صنعتی است که محصولات خود را براساس تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند. پمپ باد رونیکس از بهترین کمپرسورهای موجود در بازار است که کاربران بسیاری را به‌خود جذب کرده‌است. رونیکس پمپ باد را در مدل‌های متنوعی و با ظرفیت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند.

نحوه کار پمپ باد رونیکس

انواع پمپ باد ronix با استفاده از موتورهای مختلف برقی، بنزینی یا دیزلی نیرو را به انرژی دخیره شده در هوای فشرده تبدیل می‌کند. این دستگاه‌ها با توجه به مدل‌های آن با روش‌های مختلف هوا را در مخزن خود ذخیره می‌کنند و فشار را افزایش می‌دهند. هنگامی که در مخزن فشار به الاترین حد خود برسد، دستگاه کمپرسور باد رونیکس خاموش می‌شود و سپس درصورت کاهش فشار مجددا روشن می‌گردد. هوای فشرده شده در مخزن پمپ باد ذخیره می‌شود و انرژی موجود در آن برای فعالیت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مکانیزم عملکرد این دستگاه‌ها با توجه به میزان فشار، قدرت موتور و حجم مخزن پمپ‌های باد متفاوت است و هرکدام از انواع این دستگاه‌ها برای فعالیت خاصی به‌کار می‌روند. کمپرسورهایی با قدرت پایین برای کارهای کوچک تا متوسط و دستگاه‌های پرقدرت برای استفاده در مراکز صنعتی کارآیی دارند.

کمپرسور باد رونیکس

ساختار کمپرسور باد رونیکس

پمپ باد از یک پمپ و یک محفظه باد تشکیل شده‌است. این دستگاه می‌تواند برقی یا درون باشد و وظیفه دمیدن هوای متراکم به محفظه را برعهده دارد. یک شیر کنترل جهت جلوگیری از افزایش بیش از حد فشار در دستگاه وجود دارد که فشار درون محفظه را کنترل می‌کند. درصورتی که فشار به حد ماکزیمم خود برسد، دستگاه خاموش می‌شود. قدرت پمپ‌های باد به توان موتور آن‌ها و تعداد سیلندر دستگاه بستگی دارد. این مشخصه میزان تولید هوا توسط دستگاه را برحسب لیتر بر دقیقه نشان می‌دهد. حداکثر فشار تولیدی توسط پمپ باد از پارامترهای مرتبط با قدرت دستگاه است که اغلب برحسب بار ذکر می‌شود. مخزن کمپرسورهای باد محل ذخیره هوای فشرده است که در دستگاه‌های با ظرفیت مختلف، متفاوت است. برای استفاده‌های صنعتی دستگاه‌هایی با توان بالاتر و ظرفیت مخزن بیشتر کارآیی دارند.

انواع پمپ باد رونیکس

کمپرسور رونیکس در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از انواع کمپرسور هوا رونیکس عبارتند از:

مینی کمپرسور فندکی رونیکس مدل RH-4260:

این کمپرسور مینی بسیار پرکاربرد است و می‌توان از آن برای گردگیری و تمیزکاری داخل انواع اتومبیل‌ها استفاده کرد. وزن این دستگاه 1500 گرم است و به‌راحتی در مکان‌های مختلف قابل استفاده است. ولتاژ ورودی این پمپ باد مینی از طریق فندکی خودرو است و دبی هوای آن 16 لیتر بر دقیقه است. این دستگاه مجهز به نمایشگر دیجیتال است و قابلیت تنظیم فشار باد خروجی در آن وجود دارد.

پمپ باد رونیکس

کمپرسور هوا 10 لیتری رونیکس مدل RC-1010:

این پمپ باد دارای حجم مخزنی برابر با 10 لیتر است که دبی آن به 200 لیتر در دقیقه می‌رسد. دسته‌ای که بر روی این دستگاه قرار گرفته است، جابه‌جایی آن را به‌راحتی میسر می‌سازد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به دو نازل خروجی هوا اشاره کرد که امکان دو جریان خروجی هوا را فراهم می‌کند. فیلتر هوای به‌کار رفته در این دستگاه از نوع فلزی است که طول عمر بسیار بالایی دارد.

کمپرسور هوا 25 لیتری رونیکس مدل RC-2510:

بیشتر کمپرسورهای هوا در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها با قدرت‌های کمتر برای انجام کارهای نیمه‌صنعتی استفاده می‌شوند. این پمپ باد توانی برابر با 1492 وات دارد و منبع تغذیه آن برق 220 ولت شهری است. مخزن این دستگاه 25 لیتر است و دبی آن 200 لیتر بر دقیقه است. یکی از ویژگی‌های بارز این پمپ باد بهره‌مندی از دو نازل خروجی است که امکان دو جریان خروجی هوا را فراهم می‌کند. این کمپرسور به‌همراه یک روغن روانکاری عرضه می‌شود. برای جابه‌جایی راحت‌تر این دستگاه، بر روی آن چرخ و دستگیره تعبیه شده‌است.

پمپ باد 50 لیتری رونیکس مدل RC-5010:

این کمپرسور هوا تک سیلندر است و با توان 1400 وات با برق شهری 220 ولت کار می‌کند. ظرفیت مخزن این دستگاه 50 لیتر است و حداکثر فشاری که تحمل می‌کند در حدود 8 بار است. در این دستگاه به‌منظور حفاظت از موتور دستگاه از سیستم قطع‌کن اتوماتیک حرارتی به‌کار رفته‌است. وزن این پمپ باد در حدود 30 کیلوگرم است که وجود چرخ و دسته جابه‌جایی آن را آسان می‌کند. مخزن پمپ باد 50 لیتری رونیکس در حداقل زمان پر می‌شود و مجهز به سوپاپ اطمینان با استاندارد CE اروپا می‌باشد.

قیمت پمپ باد رونیکس

قیمت پمپ باد رونیکس

پمپ باد رونیکس قیمت متفاوتی با توجه به توان و ظرفیت دستگاه دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت کمپرسور باد رونیکس و جزئیات آن با کارشناسان فروش نید صنعت تماس بگیرید و یا از طریق وبسایت فروشگاه نید صنعت اقدام نمایید. قیمت کمپرسور رونیکس در این فروشگاه در نازل‌ترین سطح ارائه می‌شود و شما می‌توانید با خرید محصول مورد نیاز خود از این فروشگاه، خریدی مقرون به‌صرفه را تجربه کنید.

خرید پمپ باد رونیکس

برای خرید پمپ باد رونیکس باید به پارامتر های مهمی همچون اصل بودن کالا، ولتاژ کارواش، نوع کارواش و ... توجه نمایید  تمامی پمپ باد ها در نید صنعت اصل می باشد برای اطلاع بیشتر از قیمت و خرید پمپ باد به سایت نید صنعت مراجعه نمایید.

نمایندگی پمپ باد رونیکس

فروشگاه اینترنتی نید صنعت نمایندگی کمپرسور باد رونیکس و سایر برندهای معتبر در ایران است که طیف گسترده‌ای از ابزارآلات و تجهیزات صنعتی را به سراسر ایران عرضه می‌کند. این فروشگاه جهت آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی تمامی کالاهای موجود را با ضمانت گارانتی و اصالت ارائه می‌دهد.