برچسب

کابل فیبر نوری شهید قندی

مشاهده فیلترها
نتیجه ای یافت نشد !

کابل فیبر نوری شهید قندی

کابل فیبر نوری چیست؟  از آن دسته سیم و کابل است که بیشتر در زمینه مخابرات مورد استفاده قرار میگیرد و برای دریافت و انتقال دادن اطلاعات از آن استفاده میگردد. این کابل فضای امنی برای انتقال اطلاعات است همچنین دارای استاندارد و مورد تایید قرار گرفته است

مجموعه کارخانه تولیدی شهید قندی در  8/1363 تاسیس شده و هدف آن تولید کابل های مخابراتی نوری، کابلهای مخابراتی مسی، توسعه ارتباط و ایجاد تحول در شبکه های مخابراتی کشور است.

این کارخانه در زمینی به مساحت یک میلیون متر مربع با زیر بنای 200000 مترمربع همزمان با به روز ترین فناوری دنیا در زمینه تولید انواع کابل مخابراتی احداث شد.

انواع کابل فیبر نوری شهید قندی بر اساس ساختار

کابل فیبر نوری براساس مدل هسته فیبر به دو گروه  سینگل مود( SMF) و مالتی مود(MMF) تقسیم می شوند .

کابل فیبر نوری شهید قندی سینگل مود SMF))

نوعی از کابل نوری می باشد که با استفاده از یک هسته نوری داده ها را ارسال می کند .این به این معناست که ارسال و انتقال نوراز یک هسته و رشته نوری منحصر به فرد در هر زمان می باشد که منجر به افزایش فاصله انتقال و افزایش پهنای باند مفید برای ارسال اطلاعات با سرعت زیاد  منتهی می شود ،این کم شدن شکست نور درون فیبر نوری  ارسال اطلاعات در مسافت های طولانی باعث کارایی مناسب این کابل ها می شود .

در این مرحله ساختار فیبر نوری مناسب با وضعیت پروژه انتخاب می شود ،به عنوان نمونه فیبر نوری 12 کور مالتی مود در انواع:

  • اکی
  • کانالی
  • هوایی
  •  indoor
  • تعداد کور : 12
  • نوع کابل فیبر نوری شهید قندی : Single Mode
  • ویژگی کابل : OBUC

کابل فیبر نوری شهید قندی مالتی  مود (MMF)

نوعی از کابل فیبر نوری است که بهترین گزینه مناسب برای ارسال داده ها در فاصله های کوتاه است .کاربرد این کابل بیشتر در شبکه های داخل ساختمان و شبکه های کوچک خصوصا دیتا سنتر ها می باشد . این کابل هسته ای با قطر زیادی که دارند  توانایی ارسال چند مدل نوری (مد) را در یک تار نوری  فراهم می کند ، این خاصیت باعث می شود توانایی عملکرد خوب در فواصل پایین را داشته باشند .

قیمت کابل فیبر نوری شهید قندی

قیمت کابل فیبر نوری آمیخته با عوامل مختلف ، ناپایدار است . دلایل موثر بر قیمت این کابل که مستقیما بر آن تاثیر میگذارند  عبارت اند از : نوع کابل (سینگل مود یا مالتی مود ) ،طول کابل ، کیفیت ساخت و عرضه کننده کابل  می باشد .

خرید کابل فیبر نوری شهید قندی

1.از فروشگاه های اینترنتی خرید کنید 

2.به صورت حضوری وتماس تلفنی از فروشگاه هایی که وجود خارجی دارند خرید کنید

در هنگام خرید کابل فیبر نوری شهید قندی به نشان و اصالت گارانتی کالا دقت کنید .