برچسب

کفکش توان تک

کالاهای موجود
مشاهده فیلترها

پمپ کفکش توان تک

شرکت توان تک یکی از قدیمی‌ ترین تولیدکنندگان انواع پمپ کفکش در ایران است که فعالیت خود را از سال 1362 آغاز کرده است. این شرکت اولین تولید کننده پمپ کفکش تک‌ فاز در ایران است که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و رعایت استاندارد های بین‌المللی عرضه می‌ کند. پمپ کفکش توان تک با بکارگیری دانش روز دنیا و با استفاده از تجربیات برترین متخصصان طراحی و تولید می‌ شود. نوآوری و کیفیت بالا در پمپ کف کش توان تک سبب محبوبیت این محصول در بین کاربران و فروش بالای آن شده‌ است. کفکش توان تک قیمت متغیری با توجه به ویژگی‌ های آن دارد و قیمت پمپ کف کش توان با توجه به عوامل مختلفی مانند توان دستگاه، جنس قطعات و... تعیین می‌ شود.

پمپ کفکش توان تک

ویژگی‌ های پمپ کفکش توان تک

پمپ کف کش توان انواع مختلفی که دارد که هر کدام از آن‌ ها با توجه به ویژگی‌ هایی که دارند برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. به‌طور کلی ویژگی‌ های پمپ کفکش توان عبارت است از:

  • پمپ آب کف کش توان برای مصارف مختلفی مانند تخلیه استخر، چاه، جوی آب، آبیاری بارانی و فواره مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
  • این کفکش‌ها با جنس بدنه از آلومینیوم فشرده و جنس پروانه از استیل، تولید و عرضه می‌ شوند.
  • کف کش توان تک در مدل‌ ها ی مختلفی مانند تک‌ فاز، سه‌ فاز، پروانه بسته و باز، فلوتر دار، بدون فلوتر و پروانه استیل نیز تولید می‌ شوند.
  • بیش‌ ترین میزان آب‌ دهی کفکش توان تک و دهانه خارجی پمپ در سری‌ های مختلف این دستگاه متفاوت است.
  • توان پمپ کف کش فاضلابی که با عنوان لجنکش شناخته می‌ شود، برای مصارف مختلفی مانن فاضلاب صنعتی و خانگی، آب گل‌ آلود، لجن، فاضلاب با غلظت بالا و آب با املاح غلظت پایین مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
  • توان تک کفکش فاضلابی نیز در مدل‌ های متنوعی مانند تک‌ فاز، سه‌ فاز، بدنه دوجداره و... تولید می‌ شوند که میزان آب‌ دهی آن‌ ها با یکدیگر متفاوت است و برای مصارف مختلفی کارآیی دارند.
  • برند کفکش توان تک اصفهان، خدمات خود را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به‌ صرفه به کاربران ارائه می‌ دهد.
  • پمپ کف کش توان تک قیمت مقرون به‌ صرفه‌ ای با توجه به کیفیت و کارآیی بالای دستگاه دارد و قیمت کف کش توان تک بر اساس پارامتر های مختلفی تعیین می‌ شود.

مشخصات فنی پمپ کفکش توان تک

کف کش توان کاربرد گسترده‌ ای در صنایع مختلف و مصارف خانگی دارد که در زیر به برخی از آن ه اشاره می شود:

  • این دستگاه در واقع از گروه الکتروپمپ‌ ها است که برای انتقال و جابه‌ جایی سیال مورد استفاده قرار می‌ گیرد. به این نوع از پمپ‌ ها، پمپ چاهی نیز گفته می‌ شود که همانند پمپ‌ های توربین دارای کلاس حفاظتی مناسب و ضد آب هستند.
  • موتور الکتریکی به‌کار رفته در این دستگاه‌ ها توسط چرخش پروانه و ورود آب به داخل آن به حرکت درآمده و انرژی جنبشی آن را افزایش می‌ دهد و موجب تخلیه آن می‌ شود.
  • جنس بدنه این پمپ‌ ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، از این‌رو پمپ‎‌ های ساخته شده توسط توان تک از خاصیت ضد زنگ‌ زدگی و ضد خوردگی برخوردار هستند و در صورتی‌ که برای مدت طولانی در آب و رطوبت قرار گیرند، دچار آسیب‌ دیدگی و زنگ‌ زدگی نمی‌ شوند.
  • این دستگاه‌ ها براساس نوع مصرف برق در مدل‌ های تک‌ فاز و سه‌ فاز و با توجه به توان در توان‌ های یک تا 15 اسب موجود هستند.
  • کفکش‌ های توان تک از نظر جنس پروانه در انواع برنج، استیل، چدن و... تولید می‌ شوند. این دستگاه‌ ها در نوع ثابت و متحرک قابل نصب و راه‌ اندازی هستند و در سایز های یک اینچ تا شش اینچ برای مصارف متفاوت ساخته می‌ شوند.

قیمت پمپ کفکش توان ت

قیمت پمپ کفکش توان تک

قیمت پمپ کفکش توان به پارامتر های مختلفی مانند توان، سایز و کارآیی دستگاه بستگی دارد. شما می‌ توانید از طریق وبسایت فروشگاه نیدصنعت و یا تماس با کارشناسان فروش این مجموعه از قیمت پمپ کف کش توان تک، قیمت کفکش توان، بهترین مدل های کفکش توان تک و سایر جزئیات آن مطلع شوید. به‌طور کلی می‌ توان گفت که قیمت کف کش توان براساس کارآیی و کیفیت آن کاملا مناسب است. قیمت پمپ آب کفکش توان و قیمت کفکش توان تک در نیدصنعت در نازل‌ ترین سطح به کاربران ارائه می‌ شود.

خرید اینترنتی پمپ کف کش توان تک

شما می‌ توانید خرید اینترنتی کف کش توان تک را از طریق وبسایت نید صنعت که یک نمایندگی پمپ کف کش توان تک است انجام دهید. نید صنعت یکی از جامع‌ ترین فروشگاه‌ های تجهیزات صنعتی در ایران است که طیف گسترده‌ ای از ابزارآلات و تجهیزات صنعتی را از طریق وبسایت خود در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. شما می‌ توانید با خرید از نید صنعت و بهره‌گیری از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه، خرید اینترنتی آسوده‌ای را تجربه کنید.