برچسب

کفکش راد پمپ

کالاهای موجود
مشاهده فیلترها

پمپ کفکش راد پمپ

پمپ کفکش یکی از تجهیزات پرکاربرد در کشاورزی، صنایع و... است که برای انتقال انواع سیال مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این پمپ‌ ها کاربرد گسترده‌ ای در کارخانه‌ های تولیدی، کشاورزی، استخر های پرورش ماهی، انتقال آب از رودخانه به مزارع و... دارند و برای کار طولانی مدت و در فشار بالا طراحی و تولید می‌ شوند. پمپ کفکش باید دارای قابلیت کار طولانی مدت در اعماق باشد؛ از این‌رو، کیفیت ساخت قطعات پوششی بدنه آن از اهمیت بالایی برخوردار است. پمپ کفکش راد پمپ توسط گروه صنعتی رادپمپ تولید می‌ شود و دارای گواهینامه اتحادیه اروپا CE هستند. این پمپ‌ ها برای انتقال آب صاف و عاری از مواد ریشه‌ ای و جامد مورد استفاده قرار می‌ گیرند. قیمت کفکش‌ های راد پمپ با توجه به سایز دستگاه متغیر است.

ویژگی‌ های پمپ کفکش راد پمپ

در پمپ آب کفکش راد جنس بدنه و پروانه از جنس استنلس استیل است که مقاومت بالایی در برابر رسوب پذیری و خورندگی از خود نشان می‌دهد. این پمپ‌ ها به منظور دستیابی به راندمان بالا به چندین پروانه مجهز شده‌اند و به دلیل نوع طراحی و قطر کمی که دارند برای نصب در چاه‌ های باریک مناسب هستند. پروانه‌ های به کار رفته در این کفکش‌ ها دارای ویژگی‌ هایی از قبیل وزن کم و یکنواخت، بالانس بودن و همچنین بوش‌ های ضد سایش هستند که سبب عمر بیشتر بلبرینگ و صرفه‌ جویی در مصرف انرژی می‌ گردد.

خرید پمپ کفکش راد پمپ

 انواع پمپ کف کش راد در اندازه‌ های یک و یک چهارم اینچ، دو اینچ و سه اینچ تولید می‌ شوند که برای کاربری‌ های گوناگون مناسب هستند. الکتروموتور به کار رفته در این پمپ‌ها از نوع تک‌ فاز و سیم‌ پیچ آن‌ ها از جنس مس است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. در ورودی پمپ کفکش راد برای جلوگیری از ورود مواد جامد درشت به محفظه پمپ از صافی استفاده شده‌ است. از این پمپ‌‌ ها می‌توان در استخر، چاه، ساختمان‌ سازی، مزارع و باغات، پرورش ماهی و... بهره برد. ‌

مزایای پمپ کف کش راد پمپ

این پمپ‌ ها برای استفاده در مناطق مرطوب مناسب هستند و عمل خنک کاری در آن‌ها به وسیله حرکت جریان آب بر روی موتور صورت می‌ گیرد. طراحی پمپ‌ های خانگی این برند به گونه‌ ای است که پمپ و موتور در یک محفظه مشترک قرار دارند. این پمپ‌ ها دارای قابلیت نصب در فضاهایی فاقد تهویه مناسب هستند و حتی می‌ توانند در فضای بین دیوار و زیر زمین به صورت دفنی نصب شوند. این دستگاه‌ ها به دلیل خاصیت ضد آب بودن در درون مخازن ذخیره نیز قابل استفاده هستند و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارند.
در طراحی و ساخت کف کش راد محفظه سیل از الکتروموتور مجزا است که این جدایی مانع از نفوذ آب به بخش‌ های برقی پمپ و آسیب به آن می‌ شود. قسمت‌ های مختلف این پمپ‌ ها از مواد مرغوب ساخته شده‌اند و آب‌ بندی این قسمت‌ ها به گونه‌ ای است که از نفوذ آب به بخش‌ های دیگر جلوگیری می‌ کند. قیمت کف کش راد پمپ با توجه به بهره‌ گیری از تیم فنی مجرب در ساخت و طراحی آن‌ ها توجیه اقتصادی دارد. برای مصرف بهینه انرژی در کفکش راد پمپ قدیمی تغییراتی ایجاد شده‌ است که در نهایت به کاهش 30 درصدی میزان برق مصرفی منجر گردید.

پمپ کفکش راد پمپ خرید

کاتالوگ کف کش راد پمپ

  • راد پمپ کفکش یک و یک چهارم اینچ: در این پمپ‌ ها از پروانه‌ های جدید استیل و همچنین شافت و پیج از جنس استنلس استیل استفاده شده‌ است. در تولید قطعات به کار رفته نیز آلیاژهای مخصوص و ریخته‌ گری فشرده مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
  • کف کش راد پمپ دو اینچی: روتور و استاتور به کار رفته در این پمپ‌ ها از ورق سیلیس‌ دار مرغوب و درجه یک بوده و به لحاظ اندازه و سایز مطابق با استانداردهای بین المللی است.
  • راد پمپ کف کش سه اینچ: در این پمپ‌ها طراحی محفظه سیل به نحوی است که سبب تجمع روغن در این قسمت شده که افزایش طول عمر سیل را در پی دارد. استفاده از توری از جنس پلاستیک نیز موجب افزایش کیفیت پمپ و جلوگیری از زنگ زدگی می شود.

قیمت پمپ کفکش راد پمپ

شما می‌ توانید برای اطلاع از لیست قیمت کفکش راد پمپ در وبسایت نید صنعت محصول مورد نظر خود را جست‌ و جو کنید و یا با تیم پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید تا از قیمت روز پمپ کف کش راد اطلاع یابید. فروشگاه آنلاین نید صنعت یکی از جامع‌ ترین فروشگاه‌ های اینترنتی در زمینه فروش انواع ابزارآلات و تجهیزات صنعتی است که به دلیل عرضه محصولات به‌ طور مستقیم و بدون واسطه، قیمت پمپ کف کش راد پمپ را در نازل‌ ترین سطح به مشتریان خود ارائه می‌ دهد.