بهترین برند سیم افشان را بشناسید

بررسی بهترین سیم افشان از برندهای برتر

بهترین سیم افشان - نید صنعت

بهترین برند سیم برق افشان

سیم ها و کابل ها شاید به ظاهر ملزومات پیچیده ای به نظر نیایند اما وقتی وارد جزئیات می شویم بیشتر به ویژگی های مهم آن ها پی می بریم. قبل از هر چیزی باید اشاره کنیم که سیم و کابل با هم متفاوت هستند ولی این تفاوت بر خلاف باور عموم مردم به دلیل تک رشته بودن سیم و چند رشته بودن کابل نیست چون حتی کابل تک رشته ای هم وجود دارد.
در واقع تفاوت سیم و کابل برق، در لایه هایی مثل ژاکت، شیلد، اسکرین و آرمور است که روی کابل ها را می پوشاند ولی در سیم ها فقط پوشش های وجود دارند و خبری از لایه های اضافی نیست، به همین دلیل معمولا سیم ها انعطاف پذیری بیشتری نسبت به کابل ها دارند.
مفهوم افشان بودن نیز به هادی به کار رفته در سیم یا کابل بر می گردد. یک هادی را وقتی افشان می گویند که قطر رشته های به کار رفته در آن بین 0.25 تا 0.5 میلی متر باشد که این نکته از جمله مهمترین تفاوت کابل برق افشان و کابل مفتول است.

8 مورد از بهترین مارک های سیم افشان

1.کابل خراسان افشار نژاد

شرکت سیم و کابل خراسان افشار نژاد حدود نیم قرن سابقه فعالیت دارد، از اولین تولید کنندگان سیم و کابل در ایران است، در ابتدا این شرکت با همکاری شرکت های ایتالیایی و ژاپنی فعالیت خود را آغاز کرد.
اما هم اکنون به تولید انواع سیم و کابل های افشان، کنترلی، قدرت و فشار ضعیف، شیلدار، مخابراتی، آیفونی و ... می پردازد، این مجموعه یکی از پیشروان در کسب نشان های استاندارد داخلی و خارجی بوده است، بسیاری از مشتریان کابل خراسان افشار نژاد را بهترین کابل تولید ایران می دانند.

معرفی سیم خراسان افشار نژاد

2.کابل ابهر

این شرکت یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید انواع سیم و کابل و کابل های فشار قوی است که از سال 1376 فعالیت خود را شروع کرده است، در طی سالیان گذشته این شرکت توانسته است چندین بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های صنعتی ایران انتخاب شود.
با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته دنیا و بر مبنای استاندارد های بین المللی این شرکت هم اکنون انواع سیم و کابل های قدرت، کنترل و ابزار دقیق را نیز تولید می کند.
از دیگر ویژگی های سیم و کابل ابهر شامل نیروی انسانی کارآمد، سیستم به زور، داشتن آزمایشگاه های کنترل کیفیت و داشتن سابقه کاری زیاد در زمینه ی تولید سیم و کابل است.

خرید سیم افشان ابهر

3.کابل افق البرز

شرکت افق البزر نیز از سال 1372 فعالیت خود را با تولید سیم و کابل های فشار ضعیف آغاز کرد و به سرعت توانست جایگاه خوبی در صنایع ساختمان سازی، نفت، گاز، پتروشیمی و حمل و نقل پیدا کند. از سال 1383 این شرکت با تجهیز کردن خود به ماشین آلات پیشرفته، به تولید کابل های فشار متوسط و قوی پرداخته است. این شرکت از پرچم داران صادرات به کشورهای همسایه نیز می باشد.

خرید انواع سایز سیم افشان افق البرز

4.سیم و کابل مسین

یکی از بزرگترین و خوش نام ترین شرکت های تولید کننده سیم و کابل ایران، شرکت سیم و کابل مسین است، این شرکت دارای آزمایشگاه ها و تجهیزات پیشرفته است و تولیدات بسیار متنوعی دارد که سیم افشان تنها یک مورد از ده ها تولید این واحد تولیدی می باشد.
در این شرکت علاوه بر تولیدات معمول، انواع خاصی از کابل های آلومینیومی و مسی مانند کابل های ضد دود و ضد حریق، کابل های جوشکاری با قوس الکتریکی، کابل های مسلح و کابل های کنستانتریک نیز بر پایه نیاز های داخل و خارج کشور تولید و به بازار عرضه می گردد، تولید کردن ترکیبی از کابل های افشان و مفتولی از خصوصیات این شرکت حساب می شود.

 

5.کابل البرز الکتریک نور

این شرکت با نام تجاری لینکو که نوعی برند ایرانی است که بعنوان بهترین کابل برق شناسایی می کنیم، حتما از بین 150 محصول این شرکت، می توانید سیم افشان درجه 1 مورد نظر خودتان پیدا کنید.
این شرکت از سال 1383 به تولید انواع سیم و کابل های افشان، نیمه افشان، مفتول، شیلدار و کواکسیال می پردازد.
تمامی محصولات این شرکت مطابق استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می شوند، از کارآیی محصولات این برند در صنعت گاز، روشنایی شهر ها و جاده ها، حمل و نقل ریلی و سیستم های تولید انرژی تجدید پذیر مثل توربین بادی است.

سیم افشان البرز الکتریک نور

6.کابل رویان

کابل رویان که نسبت به رقبای خود تازه تاسیس تر است، در سال 1389 در شهر سمنان فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون به صورت کاملا استاندارد به تولید انواع کابل ها از جمله کابل های برق، تلفن، ابزار دقیق، کواکسیال شبکه و انتقال اطلاعات می پردازد.
علاوه بر این محصولات، در ساخت سیم وبرق و کابل های مخابراتی کاربرد دارد، برند سیم و کابل رویان می تواند انتخاب مقرون به صرفه ای و در عین حال با کیفیت بسیار بالایی برای مشتریان سیم برق افشان باشد.
این شرکت در حوزه ی ساخت کابل های شبکه و کواکسیال کاربرد دارد، علاوه بر این محصولات، در ساخت سیم وبرق و کابل های مخابراتی کاربرد دارد.

 

 

قیمت سیم افشان رویان

علاوه بر لیست بالا، صنایع سیم و کابل همدان، رسانا کابل، سیم و کابل مغان، کابل باختر، سیم و کابل یزد، سیم و کابل سیمکو و سیم و کابل کرمان نیز از جمله شرکت های معتبر و دارای استاندارد داخلی هستند و می توانند گزینه های خوبی برای خرید سیم برق افشان باشند.

7.سیم و کابل مغان

 وقتی در مورد بهترین برند صحبت می شود حتما نام این برند را می شنوید. و از سال1361 در حوزه ی تولید کابل شروع به کار کرده است. و در صنایع نفت و گاز،پتروشیمی و صنایع دریایی استفاده می شود.
این شرکت، ماشین آلات مدرن اروپایی را بر عهده دارد و به همین دلیل با برند های خارجی در ارتباط است.و بخاطره دارا بودن استانداردهای تست تایپ
KONCAR  وKEMA، محصولات مرغوبی وارد بازار می شود.
محصولاتی چون کابل های کواکسیل و کابل های با روکش پلاستیک ، سیم و کابل های ساختمانی،کابل های قدرت، هوایی ، کنترل و ابزار دقیق و انواع کابل های مخابراتی جزء تولیدات این شرکت هستند

8.سیم و کابل یزد

این شرکت یکی از برند هایی با سابقه کار زیاد و قدیمی در حوزه ی تولید سیم و کابل است و در سال 1359 شروع به کار کرده است.و در رقابت سالم با برندهای جدید سیستم ها و ماشین آلات در ساخت سیم و کابل هستند، قرار دارد.
کابل های تلفنی سربدار، زره دار، کابل های ضد آتش از محصولات این شرکت حساب می شوند. علاوبر محصولات، سیم های مسی، آلومینیومی و سیم های خودرو نیز به وسیله این شرکت تولید می شود. قسمتی از نیاز های صنعت های گوناگون از طریق این شرکت برآورده می شود.

سیم و کابل سیمیا

این برند هم جزء بهترین برند سیم و کابل برق قدرت در حوزه ی ساخت انواع سیم و کابل برق به شمار می آید، این شرکت، متخصصان خود و با استفاده کردن از به روز ترین ماشین آلات دنیا توانایی ساخت با کیفیت ترین محصولات را دارد.
ماشین آلات متفاوت این شرکت بزرگ شامل: دستگاه های کشش راد، کشش مدیوم و فاین، بانچر،استرندر، درام تویستر و اکسترودر است، و محصولات این برند شامل، کابل های نسوز، کابل کواکسیال، اقسام کابل های شبکه، کابل و سیم های مخصوص خطوط هوایی ، کابل مخابراتی، کابل کنترل افشان و شیلدار،کابل مفتولی و نیمه افشان سبک است.

 

سیم افشان درجه 1 چه ویژگی هایی دارد؟

  • ویژگی های سیم با  شرایط محیط به کار گیری سیم مثل دمای محیط مطابقت داشته باشد.
  • جریان عبوری از سیم متناسب با مقدار مجاز آن باشد.
  • جنس عایق به کار رفته دور هادی و نحوه قرار گیری آن باید مطابق استانداردهای داخلی و خارجی باشد.
  • روکش به کار رفته دور سیم مقاومت خوبی در برابر پارگی داشته باشد.
  • سیم افشان باید انعطاف پذیری مناسبی داشته باشد.

خرید بهترین سیم اافشان

راهنمای خرید سیم افشان خوب

  1. حتما تا به اینجا به اهمیت استاندارد در تولید سیم و کابل پی برده اید. بنابراین هنگام بررسی کابل به منظور خرید آن، به استاندارد های داخلی و خارجی آن دقت کنید.
  2. سیم افشان دارای کلاس هادی 5 می باشد همچنین سیم نیمه افشان دارای کلاس هادی 2 و سیم افشان با انعطاف بالا دارای کلاس هادی 6 هستند.
  3. در صورتی که سیم در محل ثابتی نصب می شود به محدوده دمایی ثابت آن دقت کرده و این دما را با محدوده دمایی محیط نصب مقایسه کنید.
  4. اگر سیم در محیط غیر ثابت نصب می شود، حتما محدود دمایی در حالت خم شو را در نظر بگیرید.
  5. جریان مسیری سیم باید از جریان مجاز آن کمتر باشد به این منظور حتما پیش از خرید سیم باید این مقدار را محاسبه کنید و یا مشاوران فنی بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند.

خرید اینترنتی بهترین سیم برق افشان

سیم برق افشان انواع مختلفی دارد مانند سیم نایلون و شرکت های داخلی زیادی هم اکنون به تولید انواع آن می پردازند، توصیه نیدصنعت به شما این است که اگر قصد خرید سیم افشان برای تجهیزات یا محیط حساس را دارید، حتما از مشاوره رایگان کارشناسان فنی ما بهره مند شوید برای اطلاع بیشتر سیم نایلون چیست را مطالعه نمایید.
همچنین با توجه به بازار رقابتی و تنوع زیاد قیمت ها در این حوزه، حتما محدوده قیمتی مورد نظر خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم محصولی استاندارد و با کیفیت قابل قبول به شما پیشنهاد دهیم. در انتها، بازار آنلاین نیدصنعت به منظور کاربری راحت تر، فیلترهای بسیار کاربردی برای مشتریان محترم طراحی کرده است تا در صفحه خرید سیم افشان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند.

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید