خرید و قیمت عمده انواع دریل

بهترین قیمت عمده دریل

قیمت و خرید عمده انواع دریل

خرید عمده دریل

از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه های یک مدیر فروشگاه ابزارآلت، پیدا کردن یک مرکز تامین کننده انواع قطعات و کالا با قیمتی دقیق و مناسب و همچنین خدمات با کیفیت مطلوب می باشد. این موضوع نه تنها برای فروشگاه های ابزارآلات بلکه برای تمامی صاحبین کسب و کار حائز اهمیت است. همان طور که می دانید تهیه و خریداری تمامی ابزارآلات ماشینی و صنعتی، کوچک و بزرگ برای مغازه دارها و خرده فروش ها از کارهای پر زحمت و کمی مشکل به شمار می رود. حال اگر در کلان شهرها ساکن نباشید، این مشکل ممکن است پیچیده تر شود. در این بخش سعی داریم شما را با خرید عنده دریل به آسان ترین روش، کاربردهای دریل، قیمت دریل و غیره آشنا کنیم پس همراه ما باشید.

خرید عمده دریل

قیمت عمده دریل

قیمت دریل ها با توجه به انواع گوناگونی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. هر دریل برای کار خاص و سطوح گوناگون استفاده می شود که قدرت موتوری هر کدام با دیگری متفاوت است. هر چه قدرت موتور و چرخش بته بیشتر باشد، قطعا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. البته این روزها با پیشرفت تکنولوژی دریل ها با کارایی های بسیار زیادی تولید می شوند که هر کسی نسبت به کاری که قرار است انجام دهد، یکی را به دلخواه انتخاب می کند. همان طور که می دانید قیمت خرید عمده دریل به نسبت خرید تک قطعا ارزان تر بوده که لیستی از برخی قیمت ها را برای شما می‌گذاریم:

عنوان و تعداد محصول

قیمت

          کارتن 12 عددی دریل 6.5 میلی متر رونیکس مدل 2106B

7,925,760تومان

کارتن 5 عددی دریل اتوماتیک 400 وات استرانگ مدل STG1040

3,282,510  تومان

کارتن 5 عددی دریل 500 وات 10 میلی متر اتومات آروا مدل 5303

3,729,600 تومان

کارتن 10عددی دریل چکشی 13 میلی متر رونیکس مدل 2260

7,722,800 تومان

کارتن 5 عددی دریل دی سی ای مدل AJZ10-10K

7,584,000  تومان

کارتن 6 عددی دریل سه نظام اتوماتیک دی سی ای مدل AJZ05-10A

4,838,400  تومان

کارتن 5 عددی دریل چکشی دی سی ای مدل AZJ02-13

4,165,000 تومان

کارتن 5 عددی دریل برقی 10 میلی متر چپ و راست اتوماتیک ان ای سی مدل 6115

4,597,800 تومان

کارتن 5 عددی دریل پیچ گوشتی شارژی 3.6 ولت باتری لیتیوم با لوازم، ان ای سی مدل 1636

4,888,800 تومان

دریل چکشی 10 میلی متر محک مدل DM-10/500

3,722,400 تومان

 

قیمت عمده دریل

آشنایی با ابزار دریل

بیشتر ما می دانیم که کاربرد عمده و اصلی دریل ها ایجاد سوراخ و حفره در سطوح های مختلفی اعم از: چوب، سنگ و فلزات است اما این وسیله ی خاص دارای ویژگی های دیگری است که در ادامه توضیح خواهیم داد. به طور مثال از دیگر کاربردهای دریل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باز و بسته کردن انواع پیچ در مواقعی که تعداد آن ها زیاد است
  • پولیش کاری انواع سطوح
  • تخریب و از بین بردن انواع و اقسام سطوح
  • صاف و صیقل کردن سطوح

دریل از اجزای متفاوتی تشکیل شده که در مورد هر یک و کارکردشان توضیح خواهیم داد. موتور، دسته، کلیدهای گوناگون، بدنه یا قاب، سه نظام، گیربکس و مته از اجرای سازنده ی دریل ها به شمار می روند. جالب است بدانید که تقسیم بندی دریل بر اساس نوع کارایی و کاربرد و منبع تغذیه به کار رفته در آن ها می باشد.

قیمت دریل عمده

کاربرد های دریل

کاربرد دریل در سطوح بتنی: قبل از هر چیزی بهتر است این نکته را در نظر بگیرید که برای حفاری و سوراخ کردن بتن نیازمند اندازه گیری دقیق و ابزارهای مناسب هستید پس اگر تازه کار به شمار می روید حتما قبل از انجام این کار با یک فرد کاربلد همکاری داشته باشید و تجربه کسب کنید. حفاری و یا ایجاد سوراخ در بتن کاری سخت و پر چالش است که اگر درست و اصولی انجام نشود، موجب داغ شدن و یا از بین رفتن مته و موتور آن شود.

کاربرد دریل در سطوح سرامیکی: همان طور که می دانید سرامیک جزء سطوح ظریف و شکننده است، پس استفاده از دریل برای جداسازی و حفاری آن باید با دقت لازم و ابزار مخصوص و مناسب انجام پذیرد. برای کار با سرامیک بهتر است از دریل دو کاره استفاده شود، زیرا که حالت چکشی بودن دریل باعث می شود تا سرامیک به راحتی شکسته و یا ترک بخورد. در استفاده از دریل دو کاره می توانید گزینه چکشی بودن آن را قطع کرده و سپس تنها از حالت دریل آن بهره ببرید

کاربرد دریل در سطوح آجری: با انتخاب درست مته و دریل می توانید به راحتی در سطوح آجری سوراخ ایجاد کنید. با استفاده از دریل مخصوص برای حفاری سطوح آجری به عملکرد و نتیجه تان سرعت زیادی خواهید بخشید. برای ایجاد سوراخ در آجر ابتدا باید مشخص کنید که دقیقا بر روی آجر و یا ملات اطراف آن می خواهید این کا را انجام دهید زیرا که آجر به نصبت دیگر مصالح اطراف خود سخت تر بوده و نیازمند مته مخصوص می باشد. با این کار نه به آجر و نه به سطوح نزدیکش آسیب و تخریبی وارد نمی شود.

کاربرد دریل در سطوح سنگی: با توجه به سختی که سنگ ها دارند شاید ایجاد حفره در آن ها کاری غیر ممکن به نظر بیاید اما با استفاده از دریل مخصوص چکشی این کار تا حد زیادی راحت و آسان شده است. دریل چکشی با قابلیت بالا و ضربه زدن همزمان این کا را ممکن می سازد. دریل های مخصوصی که برای سطوح سنگی در بازار وجود دارند، می توانند به آسانی تخته سنگ ها را به چند تکه تقسیم کنند

کاربرد دریل در سطوح فلزی: قبل از شروع دریل کاری با سطوح فلزی بهتر است محدوده مورد نظر را به دقت انتخاب نمایید و با زدن یک ضربه کوچک و ایجاد گودی کا را راحت تر پیش ببرید. با این کار از لرزش های اضافی مته بر روی این سطح جلوگیری خواهید کرد. البته لازم به ذکر است که همه چیز به نوع فلزی که می خواهید با دریل سوراخ کنید دارد یعنی برخی از انواع فلزها هستند که سطح بسیار نازک و قابل انعطافی دارند که در این صورت عمل دریل کاری بسیار راحت تر انجام می شود .

خرید عمده دریل

کدام یک از انواع دریل بهتر است؟

با توجه به این که تا به اینجای مقاله در مورد دریل و مشخصات و ویژگی هایش اطلاعات زیادی را برایتان گفتیم، حال می دانید که دریل دارای انواع گوناگون با کاربردهای متفاوت است که هر کسی با توجه به نیازش یکی را به دلخواه انتخاب می کند. اما اگر نظر ما را بخواهید، دریل های شارژی نسبت به این که بی سیم هستند و برای روشن شدن تنها چند ساعت باید به برق وصل باشند، برای کارهای سطحی منزل و ساختمان بسیار مناسب است. در دریل های شارژی دیگر نیاز به پریز برق برای تامین انرژی نخواهید داشت و هرجایی قابل استفاده است، تنها کافیست قبل از مصرف آن را شارژ نمایید. مابقی دریل ها نیز با توجه به نیاز و کاربری شما انتخاب خواهند شد.

لازم به ذکر است دریل های شارژی برخلاف دریل های برقی و بادی، دارای قدرت کمتر و وزن بیشتری برخوردار هستند و کاربرد عمده آن ها برای باز و بسته کردن پیچ ها با تعداد بالا است، زیرا که قابلیت چرخش دارد. باتری به کار رفته در این نوع دریل ها هم بیشتر لیتیوم یون هستند، البته در چند سال گذشته از باتری های نیکل کادمیوم نیز استفاده می شده. تنها تفاوت ظاهری دریل برقی و دریل شارژی در این است که در مدل شارژی سیم متصل به منبع تامین کننده برق وجود ندارد ولی در مدل برقی، یک سیم جهت اتصال به پریز برق دارد. البته قدرت حفاری و سوراخ کردن دریل های برقی به نسبت شارژی بیشتر است.

دریل بادی نیز از دیگر دریل های موجود در بازار است که به نسبت دو مدل نام برده شده، دارای قدرت بسیار بالایی بوده و با توجه به این که در مدت زمان های مخص نیاز به روغن کاری دارد، قطعا طول عمر بیشتری نیز دارد و برای حفاری های عظیم قابل استفاده می باشد. و در آخر دریل های چکشی که از پر مصرف ترین ابزارهای صنعتی هستند و بیشتر افراد در جعبه ابزار خود یکی را دارند، همین مدل چکشی است. بهتر است بدانید که این دستگاه می تواند به صورت همزمان مته را بچرخاند و به آن ضربه وارد کند. این وسیله می تواند بر روی آهن و سنگ نیز سوراج ایجاد کند.

برای این که بتوانید بهترین دریل را نسبت به نیازتان خریداری کنید، تمامی آن ها را با ذکر ویژگی هایشان مقایسه کردیم، حال شما باید تصمیم بگیرید که کدامیک برایتان مناسب است.

در آخر شما را با کاربردهای جالب و خاص دریل به جز حفاری و سوراخ کردن سطوح آشنا می کنیم. از دریل ها برای بستن انواع پیچ، به منظور مخلوط کن، رنگ آمیزی به کمک کاغذ و مقوا، گل کاری، سفت کردن برخی از پایه های میز و صندلی، ریسیدن نخ و در باز کن استفاده می شود.

از کجا دریل بخریم؟

دریل را می توانید از تمامی ابزار فروشی های موجود در بازار خریداری نمایید. فروشگاه های بسیاری وجود دارند که به صورت تخصصی دریل و لوازم صنعتی می فروشند. البته این روزها با وجود سایت های متنوع در این زمینه می توانید با کمی جست و جو در این باره بهترین و کاربردی ترین دریل را خریداری نمایید.

سوالات متداول در خرید عمده دریل:

تفاوت قیمت خرید عمده و جزئی دریل چقدر است؟

همه ما می دانیم که خرید عمده باعث کاهش قیمت کلی هر کالا یا خدماتی خواهد شد که خرید عمده دریل نیز از این ماجرا مستثنی نبوده است. با خرید عمده دریل می توانید ارزان تر از همه جا لوازم خود را خریداری نمایید. برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد اختلاف قیمت هر یک از موارد، می توانید با شماره های روی وب سایت تماس بگیرید تا کارشناسان نید صنعت شما را راهنمایی کنند.

قیمت عمده دریل

 

مزایای تهیه عمده انواع دریل از نید صنعت چیست؟

نید صنعت با عنوان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی فروش انواع تجهیزات صنعتی و با رعایت اصل مشتری مداری، سال هاست که تنوانسته نظر بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. این شرکت در تلاش است تا با فراهم کردن انواع کالای صنعتی و برقی از تامین کنندگان درجه یک و با صلاحیت، بهترین های بازار را به مشتریان خود با نازل ترین قیمت تقدیم کند. شرکت بزرگ نید صنعت ضمانت، اصالت کالا، مرجوعی کالا و عودت وجه را ضمانت می کند. از بهترین و مهم ترین خدمات این مجموعه می توان به پشتیبانی فنی، پرداخت درب منزل، فروش عمده و تکی کالا، درج دقیق مشخصات فنی تمامی ابزار و ارسال اکسپرس اشاره کرد.

آیا قیمت فروش عمده دریل برای همکاران تفاوت دارد؟

بله، قطعا قیمت فروش عمده دریل برای همکاران کمی متفاوت تر و با شرایط ویژه خواهد بود.

امکان فروش و صادرات عمده دریل و سایر ابزار ها به عراق و سایر کشورهای همسایه ممکن است؟

ایران از مهم ترین کشورهای خاورمیانه در صادرات انواع کالا و قطعات فنی و ابزارآلات مانند دریل است. صادرات به عراق و دیگر کشورهای همسایه مانند: ترکیه، امارات، پاکستان، قطر، افغانستان و غیره به راحتی امکان پذیر می باشد. شرایط اقلیمی متفاوت عراق باعث شده تا ایران بتواند خبلب از محصولات و کالاهای خود را به این کشور صادر کند که به عنوان یک امتیاز برای صادرات ایران به شمار می رود.

 

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید