نصب فنس چمنی

نصب فنس چمنی

نصب فنس چمنی

نصب فنس چمنی

زیباتر کردن فضای زندگی یکی ازعلایق دیرینه بشر است. همه ما میخواهیم خانه، محل کار و محیطی را که زندگی میکنیم به گونهای طراحی کنیم که چشم نواز باشد و این طراحی را نیز در هماهنگی با طبیعت محقق کنیم. یکی از ابزاری که برای این منظور استفاده میشود، فنس چمن مصنوعی است. فنس چمنی، جایگزینی برای حصار چمن واقعی، دیوار چمن و روند جدید دکوراسیون امروزی است. این روند مزایای زیادی هم از نظر دکوراسیون و هم از نظر هزینه دارد. فنس چمن مصنوعی با ظاهر تزئینی یکی از انواع طرحهای مورد استفاده در دیزاین ساختمانها و محیطهای گوناگون است. در اطراف خانهها، محلهای کار یا فضاهای ورزشی برای اهداف تزئینی و همچنین امنیتی استفاده میشوند. یکی از اصلیترین موضوعات پس از خرید فنس چمنی، نصب آن است. نصب فنس چمنی کار به نسبت آسان و راحتی است اما اصول و قواعد مخصوص به خودش را دارد.

نحوه نصب فنس چمنی

فنس چمنی چیست؟

انواع فنسها در انواع، متریال، رنگها و ساختارهای مختلف وجود دارند. فنسهای چمن یک محصول نوآورانه هستند که شباهت بسیار زیادی به چمنهای طبیعی دارند. فنسهای چمن کاربردهای مختلف زیادی دارند اما اصلیترین کاربرد آنها تزئینی است. از فنسهای چمنی نه تنها در باغها، بلکه در محیطهای مختلفی مانند مراکز خرید، ویترین مغازهها، منازل مسکونی، کافهها و حتی برای حصار چمن مصنوعی ورزشی نیز می‌توان استفاده کرد. معایب فنس چمنی بسیار ناچیز است و از طرفی مزایای بیشماری را شامل میشود. از مزایای فنسهای چمنی میتوان به مقاومت در برابر نور خورشید و باران و رطوبت اشاره کرد. علاوه بر این این فنسها به نگهداری زیادی نیاز ندارند. فنسها را نه تنها بر روی دیوارها، بلکه در تراسها و بالکنها نیز میتوان استفاده کرد. از فنسها برای پوشاندن دیوارهای مخروبه و نامناسب که ظاهر زشتی را در محیط ایجاد کردهاند نیز، استفاده کرد.

نحوه نصب فنس چمنی

نحوه نصب فنسهای چمنی

همان طور که گفته شد، نصب و اجرای فنس چمن، اصول مهمی را شامل میشود. جهت نصب فنس چمنی، اولین موضوعی که باید به آن توجه کنید، محیطی که قصد نصب دارید میباشد. بنابراین، پیش از خرید میبایست فضای مورد نظر خود را بررسی کرده و مسائل پیرامون آن را بررسی کنید. فنسهای چمنی به مانند دیوار سبز در منزل عرض‌‌ و طول و ابعاد مختلفی دارند. نصب و اجرای فنیهای چمنی یک کار تخصصی است و باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. استفاده از فنسهای چمنی و نصب و اجرای آنها به نوع محیط و متراژ آن بستگی دارد. در برخی محیطها مانند فضای داخلی ساختمانها مثل تراس،  از فنسهای با ابعاد کمتر استفاده شود. امروزه استفاده از فنسها گسترده است و در محیطهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.

 فنس چمن مصنوعی چه کاربردی دارد؟

پانلهای فنس چمن مصنوعی، از سیمهای فولادی از جنس PVC ساخته میشوند. پانلهای چمن مصنوعی که در طولها و اندازههای دلخواه تولید میشوند، به دلیل ظاهر طبیعی و سهولت استفاده، کاربردهای متعددی را شامل میشوند. مواد PVC به کار رفته در تولید فنسهای چمنی، آنها را در برابر شرایط نامساعد جوی و اشعه ماوراء بنفش خورشید، زنگزدگی، پوسیدگی و فرسودگی مقاوم میکندماندگاری طولانی یکی دیگر از مزایای نصب فنس چمنی در محیطها مختلف است. پانلهای چمن مصنوعی با کیفیت بالا و مقاومت در برابر شرایط خارجی مزایای زیادی را ارائه میدهند. در برابر اشعه ماوراء بنفش و نور خورشید، رطوبت و گرما بسیار مقاوم هستند. این فنسها ظاهر طبیعی خود را برای سال ها حفظ میکنند و در نواحی که استفاده میشوند، جلوهای تازه و با طراوت میبخشند. ایجاد فضاهای امن و خصوصی دیگر ویژگی نصب فنس چمن استبا نصب فنس چمنی، میتوان فضای زندگی خود را به شیوهای زیبا، احاطه کرد.

نحوه نصب چمن مصنوعی

نصب و اجرای فنس چمنی

تزیین محیط خانه، باغها یا محل کار با فنسهای چمنی، ایمنی و زیبایی طبیعی به فضا میبخشد. مقرون به صرفه بودن یکی از موثرترین عوامل انتخاب فنسهای چمن برای اهداف مختلف است. مشکلات مربوط به چمن طبیعی و هزینههای بالای نگهداری از آن، فنس چمن مصنوعی را به گزینه مناسبی برای نصب و اجرا تبدیل کردهاست. از آنجایی که این فنسها بسیار بادوام هستند، برای چندین سال نیازی به خرید مجدد و یا تعمیر ندارند، منجر به کاهش هزینهها میشوند. نصب فنس چمنی مصنوعی بسیار آسان و سریع است و تنها در یک روز میتوان آن را نصب کرد. نصب این فنسها حتما میبایست توسط یک نصاب حرفهای و مجرب که تجربهی کافی در این زمینه دارد انجام شود. برای این منظور، نمایندگیهای فروش فنسهای چمن، خدمات پس از فروش مانند نصب نیز ارائه کرده و یک تیم تشکیل شده از متخصصین را به محل نصب اعزام میکنند. در فروشگاه اینترنتی نید صنعت قیمت فنس چمنی در تبریز با قیمت فنس چمنی در شیراز تهران، مشهد و باقی شهر های ایران یکسان است 

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید