بهترین کارواش خانگی و صنعتی

بهترین کارواش خانگی و صنعتی

بهترین کارواش خانگی و صنعتی

بهترین کارواش خانگی و صنعتی

کارواش‌های خانگی و صنعتی یک ابزار کاربردی و مهم محسوب می‌شوند و در انواع گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند. در حال حاضر مدل‌های بسیار متنوعی از انواع کاروا‌ش‌های خانگی و صنعتی در بازار موجود هستند که هرکدام از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار هستند. کارواش‌ها بر اساس قدرت و توان برای مصارف کوچک مثل خانگی تا مصارف متوسط و بزرگ مانند صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارواش‌های میان‌رده با فشار 110 بار برای انجام کارهایی مانند نظافت ماشین و پاسیو و کارواش‌های قدرتمند با 120 بار به بالا برای انجام کارهای سنگین‌تر مانند نظافت جاده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوازم جانبی این دستگاه‌ها با صرف هزینه بیشتر قابل تهیه هستند و در طی فرآیند نظافت کمک بسیاری خواهند کرد. در این مطلب ما به بررسی بهترین کارواش خانگی و صنعتی می‌پردازیم.

بهترین دستگاه کارواش خانگی

بهترین کارواش خانگی دستگاهی است که به‌منظور تمیز کردن قسمت‌های مختلف ساختمان‌ها، ماشین‌ها و...  مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه آب را با فشار بالا به‌وسیله نازل به سطوح مورد نظر می‌پاشد. با استفاده از این دستگاه می‌توان فشار آب را برای شست‌وشوی سطوح مختلف تنظیم نمود. بهترین کارواش‌های خانگی علاوه‌بر کارآیی بالا، عملیات پاکسازی را در مدت زمان بسیار کوتاه و با هزینه‌ای پایین انجام می‌دهد. این دستگاه‌ها برای نظافت‌های جزئی و کلی سطوح مختلف مانند نمای ساختمان، استخر، پله، راهرو و... کارآیی دارند. کارواش‌ها مانند یک موتور الکتریکی عمل می‌کنند که پمپ آن آب را می‌چرخاند. این پمپ بعد از دریافت آب از ورودی، فشار آن را بالا برده و آن را به سمت بیرون با فشار بالا هدایت می‌کند و موجب نظافت سطوح می‌شود.

کارواش خانگی

انواع کارواش خانگی

کارواش خوب خانگی یک دستگاه کاربردی برای نظافت محیط های مسکونی است که بر اساس اندازه به دسته‌های مختلفی تقسیم می شود.

کارواش خانگی در اندازه کوچک

کارواش‌های خانگی جهت نظافت و شست‌وشوی ماشین، حیاط، راهرو، پله و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. نحوه کار با این دستگاه‌ها بسیار ساده است و کاربران می‌توانند به‌راحتی با آن کار کنند. لازم به‌ذکر است که پایین‌ترین میزان قدرت این دستگاه‌ها 100 بار است. این نوع از کارواش‌ها در اندازه‌های کوچک طراحی و تولید می‌شوند و جابه‌جایی آن‌ها به آسانی صورت می‌گیرد.

کارواش‌های خانگی متوسط

کارواش‌های خانگی در اندازه متوسط در مقایسه با کارواش‌های کوچک از قابلیت و کارآیی بیشتری برخوردار هستند. اغلب از این دستگاه‌ها جهت شست‌وشو و نظافت نمای ساختمان‌ها و فعالیت‌های متوسط استفاده می‌شود. قدرت این دستگاه‌ها 130 بار است.

کارواش حرفه‌ای یا بزرگ

کارواش‌های حرفه‌ای یا بزرگ در مقایسه با سایر کارواش‌ها از کارآیی گسترده‌تری برخوردار هستند. این دستگاه‌ها از کارواش‌های خانگی قدرتمند هستند و برای عملیات جرم‌گیری و رسوب‌زدایی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. قدرت کارواش‌های بزرگ حداقل 160 بار است.

انواع کارواش خانگی از لحاظ موتور

کارواش‌ها با توجه به نوع موتور به انواع ذغالی و دینامی تقسیم می‌شوند. در زیر به نحوه عملکرد هر یک از این نوع موتورها می‌پردازیم.

کارواش‌های دینامی

 کارواش خانگی دینامی جریان الکتریکی را با عبور از سیم‌پیچ تبدیل به نیروی الکترومغناطیس می‌کند و نیروی حرکتی سبب حرکت موتور می‌گردد. بهترین کارواش خانگی دینامی در زمان انجام کار آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کنند و مصرف برق پایینی دارند. بهترین کارواش دینامی خانگی همچنین از قیمت بالاتری برخوردار هستند، اما هزینه نگهداری پایینی دارند.

کارواش دینامی

کارواش‌های ذغالی

در کارواش‌هایی که موتور ذغالی دارند جریان الکتریسیته توسط ذغال انتقال پیدا می‌کند. در این موتورها در زمان مصرف، ذغال‌ها به هم ساییده می‌شوند. این دستگاه‌ها یکی از بهترین نوع کارواش خانگی محسوب می‌شوند و برای انجام کارهای سبک گزینه‌ای مناسب می‌باشند. کارواش‌های خانگی با موتور ذغالی در مقایسه با بهترین کارواش دینامی از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند و وزن پایین‌تری دارند. انجام نظافت و شست‌وشو توسط این نوع از کارواش‌ها سبب تولید صدای زیاد می‌شود و برق بیشتری نیز مصرف می‌گردد.

راهنمای خرید بهترین نوع کارواش

برای خرید بهترین مدل کارواش خانگی باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. کارواش‌های خانگی در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. قبل از خرید دستگاه کارواش برای مصارف خانگی خود با پارامترهای زیر را درنظر بگیرید.

نوع کارواش

همان‌طور که در بالا گفتیم کارواش‌ها در مدل‌های مختلفی با ساختار دینامی و ذغالی به بازار عرضه می‌شوند. شما باید قبل از خرید دستگاه کارواش به نوع این دستگاه‌ها توجه کنید. لازم به‌ذکر است که کارواش‌های دینامی خانگی از قدرت بالاتری برخوردار هستند و طول عمر بالاتری نیز دارند.

نوع موتور کارواش

یکی از نکاتی که قبل از خرید کارواش خانگی باید به آن توجه داشته باشید، نوع موتور به‌کار رفته در کارواش است. شما با بررسی کارواش‌ با موتور ذغالی و یا دینامی می‌توانید بهترین انتخاب را برای مصرف خانگی خود داشته باشید و کارواش خانگی مناسب خود را تهیه نمایید.

قدرت دستگاه کارواش

توان کارواش‌ها نیز همانند سایر لوازم برقی برحسب وات اندازه‌گیری می‌شود. هرچه میزان توان دستگاه کارواش و درنتیجه قدرت آن بیشتر باشد، میزان فشار آب خروجی از آن نیز بیشتر است. از این‌رو، قبل از خرید این دستگاه باید به قدرت کارواش نیز توجه داشته باشید.

بهترین کارواش

نوع شست‌وشو کارواش

دستگاه‌های کارواش براساس نوع شست‌وشو به دو دسته کارواش با آب سرد و کارواش با آب گرم تقسیم می‌شوند. اگر قصد نظافت و شست‌وشوی سطوح بسیار کثیف را دارید بهتراست کارواش با آب گرم را برای مصارف خود انتخاب کنید. کارواش‌ها با آب سرد اغلب برای شست‌وشو در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فشار آب در کارواش‌هایی که با آـب سرد کار می‌کنند به اندازه‌ای است که آلودگی موجود بر روی سطوح و ماشین‌ها را به راحتی از بین می‌برد.

وزن دستگاه کارواش

یکی از مهم‌ترین نکات در خرید بهترین کارواش خانگی و صنعتی وزن دستگاه کارواش است. بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران کارواشی است که وزن و حجم مناسبی داشته باشد و به راحتی در حین کار حمل شود. اگر قصد استفاده از کارواش را دارید، بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که کوچک‌تر و سبک‌تر هستند و جابه‌جایی آن‌ها به سادگی صورت می‌گیرد.

اندازه شلنگ کارواش

اندازه شلنگ کارواش یکی از مواردی است که برای خرید این دستگاه باید به آن توجه داشته باشید. درنظر داشته باشید با توجه به نوع مصرف خود کارواشی را انتخاب کنید که دارای طول شلنگ مناسبی است. این مورد در دستگاه‌هایی که از وزن بیشتری برخوردار هستند و جابه‌جایی آن‌ها سخت‌تر است، بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

برند تولید کننده کارواش

شما با بررسی دستگاه‌های مختلف از برندهای متفاوت می‌توانید بهترین برند کارواش خانگی و به‌طور کلی بهترین برند کارواش را برای مصارف خود انتخاب کنید. شاید این سوال برای شما مطرح شود که بهترین مارک کارواش خانگی چیست؟. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

کارواش

بهترین مارک کارواش خانگی

کارواش‌ها در برندها و انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. در زیر چند نمونه از بهترین مارک کارواش خانگی در ایران را معرفی می‌کنیم.

کارواش خانگی رونیکس

یکی از بهترین مارک کارواش، برند رونیکس است. اغلب دستگاه‌های کارواش تولیدی این برند در مدل‌های چندکاره طراحی و تولید می‌شوند. انواع این کارواش‌ها برای مصارف مختلف کارآیی دارند و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه‌های کارواش این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مدل‌های پرقدرت آن نیز از قیمت بالایی برخوردار هستند. رونیکس یکی از بهترین برند کارواش شارژی نیز می‌باشد. به‌طور کلی می‌توان گفت کارواش‌های خانگی رونیکس از محبوب‌ترین و بهترین مارک کارواش خانگی هستند که از مدل‌های آن می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • کارواش 100 بار یونیورسال رونیکس مدل RP-U100
  • واترجت دینامی 100 بار رونیکس مدل  RP-0100
  • کارواش 100 بار ذغالی رونیکس سری Compact  مدل RP-U100C
  • کارواش یونیورسال 100 بار رونیکس مدل RP-U100E

کارواش رونیکس

 

کارواش خانگی آروا

یکی از بهترین کارواش‌ها در ایران کارواش‌های برند آروا هستند. این کارواش‌ها انواع مختلفی دارند و برای مصارف خانگی تا صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. سیم‌پیچی به‌کار رفته در موتور این کارواش‌ها از جنس 100 درصد مس است و موتور آن عایق‌بندی شده است. آروا یکی از بهترین برند کارواش صنعتی در ایران است که تمامی محصولات آن از گارانتی بلند مدت برخوردار می‌باشند. گارانتی کارواش‌ها آروا 15 ماهه هستند و در طی این مدت کاربران می‌توانند از خدمات پس از فروش این محصولات جهت بررسی و تعمیر این کارواش‌ها استفاده نمایند. چند نمونه از کارواش‌های آروا عبارتند از:

  • واترجت دینامی آروا HP-110 مدل 5103
  • کارواش برقی ذغالی 110 بار آروا مدل 5107
  • واترجت برقی دینامی آروا 160 بار مدل 5109
  • کارواش برقی ذغالی 90 بار آروا مدل 5106

کارواش هیوندای

هیوندای یکی از تولیدکنندگان بهترین کارواش صنعتی و خانگی است که محصولات آن در بازارهای ایران نیز موجود هستند. محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. محصولات این برند از بهترین کارواش خانگی القایی نیز هستند که در بین مصرف‌کنندگان محبوبیت بالایی دارند. بهترین کارواش خانگی ایتالیایی نیز در ایران موجود هستند که دارای کیفیت بالایی می‌باشند. چند نمونه از کارواش‌های هیوندای عبارتند از:

  • کارواش دینامی 160 بار هیوندای مدل HP2216-PW
  • واترجت ذغالی 150 بار هیوندای مدل HP2056-PW
  • کارواش حرفه‌ای هیوندای 1400 وات مدلHP1420
  • کارواش حرفه‌ای هیوندای 1300 وات مدل HP1320

قیمت بهترین کارواش خانگی

شما می‌توانید برای اطلاع از انواع بهترین کارواش خانگی ارزان قیمت و باکیفیت از طریق وبسایت نید صنعت اقدام نمایید. فروشگاه اینترنتی تجهیرات و ابزارآلات نید صنعت با پشتوانه 10 سال تجربه در زمینه تامین لوازم و تجهیزات صنعتی تمامی محصولات موجود در وبسایت را با ضمانت اصالت و گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کارشناسان این مجموعه در طول فرآیند خرید شما را همراهی خواهند نمود و همواره آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما مشتریان گرامی هستند.

 

بهترین کارواش خانگی

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید