برچسب

کابل آلومینیوم سیمیا

مشاهده فیلترها

قیمت کابل آلومینیوم سیمیا

تمامی انواع سیم و کابل در ابتدا از مس ساخته می شدند اما امروزه استفاده از کابل آلومینیوم به دلیل افزایش قیمت مس بسیار رواج پیدا کرده است و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه هستند.

کابل برق آلومینیوم سیمیا بسیار سبک بوده و وزن کمی دارد و در نتیجه حمل و جابه جایی آن بسیار آسان است همچنین چگالی آلومینیوم پایین تر از چگالی مس می باشد و سبک تر است و سطح مقطع کابل مسی نسبت به سطح مقطع کابل آلومینیوم کوچکتر می باشد.
قیمت کابل برق آلومینیومی سیمیا با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب بوده و شما می توانید با اطمینان خاطر این محصول را تهیه کنید. درصد بالایی از این کابل از جنس آلومینیوم ساخته می شود، وزن و هزینه کمتری نسبت به سایر کابل ها دارد، دارای قیمت کمتری نسبت به کابل مس است همچنین گزینه مناسبی برای صرفه جویی در هزینه می باشد.

برای دریافت قیمت کابل برق آلومینیومی سیمیا با کارشناسان ما می توانید تماس بگیرید.

قیمت کابل آلومینیوم سیمیا

انواع کابل آلومینیوم سیمیا

کابل آلومینیوم سیمیا دارای انواع متفاوتی هستند که هر کدام دارای سطوح مقطع مختلفی می باشد و شامل موارد زیر می شوند:

  • کابل تک رشته
  • کابل 2 رشته
  • کابل های 3 یا 4 رشته
  • 3 کابل تک رشته در سیستم 3 فاز 

این کابل به انواع دیگر کابل آلومینیوم سیمیا تک فاز زمینی، کابل آلومینیوم سیمیا تک فاز خود نگهدار، کابل آلومینیوم سیمیا سه فاز زمینی و کابل آلومینیوم سیمیا خود نگهدار سه فاز تقسیم می شود.

کاربرد کابل آلومینیوم سیمیا

کابل آلومینیوم سیمیا یکی از بهترین های کابل برق آلومینیومی است که برای نصب در زیر زمین، تأسیسات ساختمان ها، پست های برق و در فضاهای بازی که امکان صدمه دیدن کابل از لحاظ مکانیکی وجود ندارد، بکار می رود. البته در مکان هایی که احتمال ایجاد آتش سوزی وجود دارد، برای حفاظت از کابل از مواد خاصی استفاده می شود. شرکت تولیدی سیم و کابل سیمیا در تلاش است تا پیوسته کیفیت محصولات خود را بالاتر ببرد تا شما مشتریان عزیز از خدمات این شرکت رضایت کافی داشته باشید.

تفاوت کابل آلومینیوم سیمیا و کابل مسی

کابل های آلومینیومی سیمیا تفاوت زیادی با کابل های مسی دارند، از جمله تفاوت آن ها متفاوت بودن جنس آن است. امروزه با توجه به کمیاب بودن فلز مس و در دسترس نبودن آن در بازار های صنعتی کابل های آلومینیومی مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند. آلیاژ آلومینیوم هم به خوبی در دسترس قرار دارد و هم قیمت پایین تری نسبت به مس داشته است. به طور کلی قیمت ها وابسته به نوع جنس درخواستی مشتری و مدل کابل می باشد.

کدهای کابل آلومینیوم سیمیا

  1. NYY
  2. NAYY
  3. N2YY
  4. N2X2Y
  5. NA2XY
  6. NA2X2Y

کابل آلومینیوم سیمیا