خرید عمده کلید مینیاتوری

نحوه خرید عمده انواع فیوز مینیاتوری در بازار صنعتی ایران

خرید عمده فیوز مینیاتوری

یکی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین قطعاتی که امروزه به وفور چه در صنایع و چه به صورت خانگی مورد استفاده قرارمی‌گیرد، فیوز مینیاتوری است. بدین منظور می‌توان حدس‌ زد که بازار خرید و فروش این محصول نیز از رونق بسیار فراوانی برخوردار بوده، و انواع و اقسام فیوز مینیاتوری چه به صورت عمده و چه خرده در ایران خرید و فروش می‌شود. حال سوال اینجاست که برای خرید عمده فیوز مینیاتوری چه باید کرد؟ برای رفع این دغدغه مهم ابتدا لازم‌ است نگاهی داشته باشیم به چیستی و انواع فیوز مینیاتوری و سپس به پاسخ سوال مهم مطرح ‌شده بپردازیم. آنچه در ادامه می‌خوانیم.

  • فروش عمده فیوز مینیاتوری با بالاترین کیفیت
  • بهترین قیمت کلید مینیاتوری عمده
  • فیوز مینیاتوری عمده از کجا بخریم؟
  • مناسب‌ترین قیمت عمده فیوز مینیاتوری
  • مرکز پخش عمده فیوز مینیاتوری 
  • مرجع خرید عمده کلید مینیاتوری

فروش عمده فیوز مینیاتوری با بالاترین کیفیت

زمانی که صحبت از تجهیزات الکتریکی پرمصرف می‌شود، فیوز مینیاتوری از جمله تجهیزاتی است که، هم به صورت خانگی و هم به صورت صنعتی مورد استفاده قرارمی‌گیرد و نقشی اساسی در پایداری جربان برق حاضر در مدار ایفامی‌کند و به عنوان یک عامل بازدارنده از ایجاد خسارت به دیگر تجهیزاتی که از بار مدار تغذیه می‌کنند، جلوگیری می‌کند. در یک تعریف علمی باید گفت که نقش اصلی فیوز مینیاتوری، حفاظت از امکانات و تجهیزات در برابر اتصال کوتاه، و اضافه بار عبوری غیرمجاز است.

به بیان ساده‌تر این وسیله الکتریکی هنگامی که متوجه حضور بیش‌ازحد بار در مدار می‌شود، مدار را قطع می‌کند تا بتواند از دیگر تجیهزات و اسباب الکتریکی محافظت‌ کند. البته در جعبه توزیع امکان تعویض کلید مینیاتوری با فیوز معمولی نیز فراهم است. درحال حاضر فیوز مینیاتوری به دو صورت خرده و عمده در بازار خرید و فروش می‌شود. با توجه به نوسانات نرخ ارز قیمت‌ فیوز مینیاتوری نیز در نوسان بوده و به همین دلیل برای خرید باید با واحد فروش شرکت تامین‌کننده تماس گرفته‌ شود تا هم فرایند استعلام قیمت انجام‌ شده و هم مراحل مربوط به صدور پیش فاکتور انجام ‌پذیرد. در این راستا فروشگاه اینترنتی نید صنعت (Need Sanat) با داشتن کادری مجرب و سابقه‌ای درخشان می‌تواند راهنمای مشتریان در مسیر تامین عمده فیوز مینیاتوری باشد.

بهترین برند فیوز مینیاتوری

بهترین قیمت کلید مینیاتوری عمده

اشاره‌ شد که بسیاری از فروشگاه‌ها و شرکت‌های تامین‌کننده کلید مینیاتوری، مشتریان خود را به واحد فروش شرکت ارجاع می‌دهند تا فرایند استعلام قیمت روز و صدور پیش فاکتور آغازشود. البته کلید مینیاتوری از انواع و اقسام مختلفی برخورداراست و با درنظر گرفتن همین موضوع می‌توان به راحتی به این نکته پی‌برد که این وسیله الکتریکی، بر حسب آیتم‌هایی همچون تعداد فاز و میزان آمپر به بازه‌های قیمتی متفاوتی تقسیم می‌شود. کلیدهای مینیاتوری در کل به پنج دسته تک پل، دو پل، سه پل، چهارپل و تک فازبا سیم نولی به کارمی‌رود. درمیان موارد نام ‌برده از تک‌ پل‌ها به عنوان یک فاز و همچنین از سه پل‌ها به عنوان سه فاز نیز یاد می‌شود.

 جدای سه فاز یا تک فاز بودن، به قدرت کلید مینیاتوری که برحسب کیلو آمپر است نیز باید توجه ‌داشت و از این حیث نیز کلیدهای مینیاتوری در سه سطح ۴.۵، ۶ و ۱۰ کیلو آمپر در سطح بازار خرید و فروش می‌شود. باتوجه به مشخصات و انواع متفاوت کلیدهای مینیاتوری، این موضوع مشخص است که باید برای انجام پروسه‌هایی همچون خرید عمده کلیدهای مینیاتوری، عوامل و آیتمهای متفاوتی را درنظرگرفت و باتوجه به مشخصات فنی متفاوت، باید برای استعلام قیمت جهت خرید عمده با شرکت تامین‌کننده کلید مینیاتوری تماس گرفته شود. در این بخش نیز فروشگاه اینترنتی نید صنعت از سابقه و تجربه بالایی برخورداربوده، و مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب سایت اینترنتی این شرکت، با واحد فروش تماس گرفته و نسبت به استعلام قیمت جهت خرید عمده اقدام‌کنند.

بهترین قیمت فیوز مینیاتوری

فیوز مینیاتوری عمده از کجا بخریم؟

در قسمت‌های قبل در خصوص چیستی و انواع فیوز مینیاتوری و همچنین روش‌‌های فروش عمده مطالبی بیان‌شد. فیوزهای مینیاتوری در شرایط عادی همچون یک کلید معمولی در مدار عمل می‌کند که وظیفه اصلی آن قطع و وصل کردن مدار است. فیوز مینیاتوری دارای مجموعه‌ای از قطعات و تجهیزات ست که به صورت محکم و منظم در کنارهم و در درون یک محفظه عایق‌بندی‌شده قرارگرفته‌اند. مکانیزم کلید زنی یا سیستم سوئیچینگ نیز از دو نوع کنتاکت متفاوت ثابت و متحرک تشکیل شده‌است که با سیم‌های ورودی و خروجی ارتباط و اتصال الکتریکی دارند. فیوز مینیاتوری نیز برحسب کاربرد به دسته‌ها و تیپ‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود که طبیعتا موجبات اختلاف قیمت را میان انواع مختلف فیوزهای مینیاتوری شامل می‌شود.

مهم‌ترین دسته‌بندی فیوز مینیاتوری از منظر کارکرد عبارت است از تیپ B روشنایی، تیپ C موتوری، تیپ D ترانسفورماتوری، تیپ K قدرتی و تیپ Z بسیار حساس. تیپ B  عموما برای مصارف روشنایی در منازل و خانگی استفاده می‌شود. چنانچه این دسته از فیوزهای مینیاتوری جریان باری در حدود ۳ تا ۵ برابر در مدار کشف کنند، فورا مدار را قطع ‌کرده و به همین دلیل برای مصارف خانگی مناسب هستند. ناگفته نماند که به این کلیدها، فیوز مینیاتوری پرکار نیز اطلاق می‌شود.

 پس از این دسته نوبت به تیپ C می‌رسد که برخلاف مورد قبل، عمده مصرف آن در صنعت است و به همین نسبت اگر اضافه باری در حدود ۵ تا ۱۰ برابر را در مدار احساس‌کند، نسبت به قطع‌کردن مدار البته در مدت زمانی بیشتر، نسبت به تیپ B اقدام می‌کند. از این رو این نوع کلیدها، به فیوزهای کندکار نیز معروف هستند. حال این سوال وجود دارد که باید برای خرید عمده فیوزهای مینیاتوری خانگی یا صنعتی چگونه اقدام کرد؟. با توجه به نقش کلیدی این قطعه الکتریکی، حساسیت خرید و فروش نیز در این زمنیه بالا بوده، و به همان نسبت باید به مجموعه‌های مجربی همچون نید صنعت روی آورد تا بتوان، هم از نرخ روز این محصول به صورت عمده باخبرشد و هم بتوان خریدی مطمئن و متناسب، با نیازسنجی به عمل‌ آمده را به سرانجام رساند. 

فیوز مینیاتوری عمده از کجا بخرم

 

مناسب‌ترین قیمت عمده فیوز مینیاتوری

پس از بررسی دو تیپ B و C نوبت به دسته D فیوزهای مینیاتوری می‌رسد. از این دسته نیز در مصارف صنعتی منتهی به صورت خاص استفاده می‌شود. برای مثال در هنگام کار با مولدهایی که تولید کننده اشعه X-RAY  هستند یا برای کار با سایر ترانسفورماتورها از تیپ D فیوز مینیاتوری استفاده می‌شود. همین نکته مشخص می‌کند که حساسیت کار با این تیپ به شدت بالا بوده و به همین نسبت باید دقت فراوانی از حیث تهیه نوع با کیفیت به خرج‌داد. این دسته از فیوزهای مینیاتوری زمانی که وجود اضافه باری ۱۰ تا ۲۰ برابر حد نرمال و معمول را درمدار احساس‌کنند، نسبت به قطع مدار اقدام می‌کنند. ناگفته‌ نماند که زمان قطعی این دسته از فیوزها از همه تیپ‌ها بیشتر بوده و از این حیث رتبه آخر را به خود اختصاص می‌دهد. پس از این مورد نوبت به تیپ K می‌رسد که برای بالابردن ضریب ایمنی در مدارات قدرت و حفاظت از تجهیزاتی همچون ترانسفورماتورها و موتورها استفاده می‌شود. خاطرنشان می‌شود که این نوع کلید بالافاصله پس از تشخیص اضافه بار در مدار، فورا و بدون معطلی مدار را قطع می‌کند تا آسیبی متوجه تجهیزات ارزشمند و گران‌قیمت موجود در مدار نباشد. در نهایت امر اما نوبت به تیپ Z می‌رسد که به نوع بسیار حساس نیز معروف است. از نام این دسته چنین برداشت می‌شود که در صورت کشف کمترین خطا در مدار یا اضافه بار، فورا نسبت به قطع مدار اقدام‌ می‌کند. گفتنی است که مدت زمان قطعی مدار توسط این فیوز از تمامی فیوزهای دیگر کمتر بوده و به همین دلیل معمولا در مدارهایی که حساسیت بالایی دارند، باید از این قطعه استفاده‌شود. حال پس از بررسی موارد یادشده می‌توان به این نکته پی‌برد که قیمت عمده فیوز مینیاتوری تا چه حد می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل باید برای خرید عمده حتما از یک مجموعه مجرب استفاده ‌‎شود تا بتوان دقیقا مطابق با نیاز مشتری، در مناسب‌ترین رنج قیمتی فیوز مینیاتوری مورد نظر را به صورت عمده تهیه ‌کرد. برای این امر مجموعه مجرب نید صنعت که از سابقه‌ای درخشان به درازای یک دهه  برخورداراست، به عنوان یک تامین کننده قدرتمند شناخته‌شده، و مشتریان می‌توانند برای تهیه انواع فیوزهای مینیاتوری به صورت عمده با واحد فروش این شرکت تماس ‌بگیرند، تا فرایند استعلام قیمت و صدور پیش فاکتور به دقیق‌ترین نحو ممکن به سرانجام برسد.

قیمت عمده فیوز مینیاتوری تک پل

مرکز پخش عمده فیوز مینیاتوری  

درحال حاضر دُوَل و مِلل فراوانی هستند که صنعت تولید و پخش انواع فیوز مینیاتوری را به جد دنبال می‌کنند و بازار ایران نیز پذیرای انواع و اقسام فیوزهای مینیاتوری است. هم‌اکنون در کشور صنعت برق از وضعیتی مناسب برخوردار بوده و از جمله صنایع پیشرفته کشور محسوب میشود، و تولید‌ کنندگان و کارآفرینان ایرانی توانسته‌اند با تکیه به توان داخل، فیوزهای مینیتاوری مطابق با استانداردهای روز دنیا تهیه‌ کنند. از جمله برندهای ایرانی که هم‌اکنون در کشور مشغول فعالیت هستند می‌توان به پارس اروند، دنا الکتریک، پارس، پارس شعاع، خیام، ایران زمین، بدیع نور و... اشاره ‌کرد که مشغول تولید فیوزهای مینیاتوری مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند.

در کنار این برندها اما کلکسیونی از انواع و اقسام برندهای خارجی، متشکل از شرق و غرب دنیا در بازار ایران مشغول فعالیت هستند. برخی از این برندها عبارتند از هیوندا، ال اس کره، گاسیا و... اشاره کرد. با توجه به تنوع بالای برندهای حاضر در بازار ایران، باید به شرکت و مجموعه‌ای اتکا کرد که بتواند در تمامی سطوح از خرده تا عمده نسبت به رفع نیاز مشتریان اقدام‌کند. به علاوه ارائه قیمت منصفانه نیز باید در دستور کار شرکت تامین کننده قرارداشته باشد تا بتوان با مناسب‌ترین قیمت، بهترین فیوز موردنظر را تهیه‌کرد. به این منظور بهترین گزینه‌ای که می‌تواند به عنوان یک شرکت باتجربه با کادری متخصص در این زمینه، یاریگر خریداران باشد شرکت نید صنعت است. در قسمت‌های قبل اشاره‌شد که این شرکت از یک دهه فعالیت در صنعت برق کشور بهره‌مند بوده، و با داشتن پرسنلی مجرب از میان نخبگان صنعت برق کشور و همچنین برآورد تحلیلی و نیازسنجی بازار، توانسته است به عنوان یک برند مجرب و قدرت‌مند، به مدت بیش از ۱۰ سال در خدمت هموطنان عزیز باشد.

بدین ترتیب مشتریان می‌توانند جهت ثبت سفارش عمده خود با واحد فروش شرکت تماس گرفته و برای استعلام قیمت عمده فیوز مینیاتوری اقدام‌کنند. همچنین کارشناسان فروش شرکت جهت ارائه مشاوره نیز درخدمت خریداران هستند تا فرایند نیازسنجی مشتری به بهترین نحو انجام‌شده و سفارش به دقت هرچه تمام‌تر ثبت‌ شود.

محل پخش عمده فیوز مینیاتوری

مرجع خرید عمده کلید مینیاتوری

 در قسمتهای قبل در خصوص چیستی و انواع کلید مینیاتوری مطالبی بیان‌شد و اگر قرار باشد تنها یک جمله در وصف اهمیت کلید مینیاتوری به کار رود این است که، تمام مهندسان حوزه صنعت برق و برق‌کاران باید با این وسیله الکتریکی مهم آشنایی کاملی داشته‌باشند چرا که کلید مینیاتوری نقش بسزایی برای حافظت از تجهیزات الکتریکی موجود در مدار دارد. این وسیله نیز تولید کنندگان داخلی و خارجی فراوانی داشته و هم‌‍‌اکنون برندهای فراوان داخلی و خارجی در بازار خرید و فروش این وسیله در ایران فعالیت‌ دارند. از مهم‌ترین برندهای ایرانی حاضر در بازار خرید و فروش این محصولات می‌توان به توس فیوز، بدیع، رعد، پارس شعاع، ایران زمین، پارس فانال و... نام‌برد. در خصوص برندهای خارجی نیز می‌توان به مواردی همچون زیمنس، اشنایدر، دوپکه، هگر و... اشاره‌کرد. گاها مشاهده می‌شود که برخی از مشتریان به دنبال کلیدهای مینیاتوری بسیار بخصوص و کمیاب هستند که به همین دلیل به دنبال تامین کننده‌ای قوی در این زمینه هستند تا بتوانند در تهیه انواع و اقسام کلیدهای مینیاتوری به شرکت مذکور تکیه‌کنند. نباید از این نکته نیز غافل‌شد که برای طیف وسیعی از مشتریان، بسیار حیاتی است که کالای موردنظر بدون هیچ‌گونه واسطه و مستقیم به دست خریداران برسد. مخصوصا این امر در باب سفارشات عمده بیش‌ازپیش به چشم می‌آید و با توجه به حجم بالای سفارش، حساسیت ثبت سفارش و خرید نیز بالا بوده و به همین دلیل باید روی به مجموعه مجربی آورد که از تجربه سال‌ها حضور در بازار بهره‌مند بوده و می‌تواند با مناسب‌ترین قیمت ممکن، و البته بدون واسطه محموله موردنظر را به دست مشتری برساند. بدین منظور مشتریان می‌توانند برای استعلام و دریافت نرخ روز با واحد فروش نید صنعت تماس گرفته و ضمن دریافت قیمت برای ثبت سفارش و خرید عمده، از راهنمایی مشاوران این شرکت نیز بهره‌ببرند.

کلام آخر

در این مقاله به مبحث چیستی و انواع فیوز و کلید میناتوری پرداخته‌شد. همچنین درخصوص راه‌های تهیه عمده این محصولات نیز مطالبی بیان‌شد تا آن دسته از مشتریانی که به ثبت سفارش عمده می‌اندیشند، بتوانند به مناسب‌ترین قیمت نسبت به خرید محصول خود و در کمترین زمان ممکن نیز نسبت به استعلام قیمت اقدام‌کنند. به هر حال لزوم مشورت با یک مجموعه مجرب و کارکشته در این زمینه احساس می‌شود تا بتوان دقیقا نیاز مشتری را شناخته‌ و بر همان اساس برای خرید این محصول اقدام‌کرد.

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید