بهترین استابلایزر خانگی

آشنایی و شناخت بهترین استابلایزر خانگی

بهترین استابلایزر خانگی

بهترین استابلایزر خانگی

فرقی ندارد که وسیله برقی شما خانگی باشد یا صنعتی؛ استفاده از استابلایزر برای تثبیت ولتاژ یک امر ضروری برای جلوگیری از آسیب به وسایل برقی ناشی از نوسانات برق است. از این‌رو، استفاده از این تجهیز در مکان‌هایی که کاهش یا افزایش ولتاژ وجود دارد، یک ضرورت محسوب می‌شود. چراکه نوسانات برقی می‌تواند آسیب جدی به وسایل الکترونیکی وارد کند و حتی سبب از کار افتادن آن‌ها شود. استابلایزرها علاوه‌بر ترانس‌های خانگی کوچک در اندازه‌های بسیار بزرگ نیز موجود هستند که برای کنترل جریان ورودی به یک ساختمان یا یک مرکز صنعتی به‌کار می‌روند. وجود استابلایزرهای مختلف بیشتر مصرف کنندگان را در انتخاب این تجهیزات با سردرگرمی مواجه می‌کند. در ادامه این مطلب ما به بررسی بهترین استابلایزر خانگی و نقاط قوت و ضعف آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین ترانس برق خانگی

ترانس برق خانگی یا همان استابلایزر تجهیزی است که تثبیت کننده ولتاژ بوده و با تثبیت ولتاژ برق در یک محدوده معین از ورود نوسانات مخرب موجود در برق شهری به وسایل الکترونیکی جلوگیری می‌کند. نحوه کار استابلایزرها براساس تکنولوژی به‌کار رفته در آن‌ها متفاوت است، اما اصول کارکرد همه آن‌ها یکسان است. این تجهیزات در بازار در انواع رله‌ای، سرووموتوری و استاتیک وجود دارند که هرکدام از آن‌ها برای مصارف مختلف با ویژگی‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. اغلب از استابلایزر رله‌ای به عنوان بهترین استابلایزر برای محافظت از لوازم خانگی استفاده می‌شود. این استابلایزر خانگی به دلیل قیمت پایین و نوسانات کم در اغلب خانه‌ها دیده می‌شود. این استابلایزر از سرعت سوئیچ بالایی برخوردار بوده و در صورت افت نوسان به سرعت آن را تشخیص داده و اصلاح می‌کند. این تجهیز برای ثابت نگه داشتن ولتاژ تعبیه شده و کارکرد آن به‌صورت دیجیتال است.

بهترین استابلایزر خارجی و ایرانی کدامند

استابلایزر مثل تمامی وسایل برقی در انواع، مدل و برند های مختلفی در بازار وجود دارد که برخی از بهترین برند های ایرانی شامل: فاراتل، پرنیک، سارا که در بازار از تقاضای زیادی برخوردار است.

از استابلایزر های خارجی می توان برند هایی مثل:دلتا، امگا،توبیشی نام برد.

استابلایزر خانگی

بهترین برند استابلایزر خانگی

قبل از این‌که بخواهید بهترین مارک ترانس برق خانگی را تشخیص بدهید، باید یک سری نکات را مورد توجه خود قرار دهید. یکی از مزیت‌هایی که برای هر تجهیز مورد توجه است، داشتن گارانتی است. استابلایزر نیز مانند هر تجهیز دیگری از این قاعده مستثنی نیست. البته این مزیت به ‌تنهایی برای بهترین استابلایزر خانگی کافی نیست و این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که برای کدام وسایل برقی خود می‌خواهید از استابلایزر استفاده کنید. میزان تلورانس وسایل برقی باید با مشخصات فنی استابلایزر متناسب باشد و بیش از توان دستگاه نباشد. از آن‌جایی که برق اغلب منازل مسکونی به‌صورت تک فاز است، استابلایزرهای تک فاز برای محافظت از لوازم برقی خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهترین استابلایزر موجود در بازار

استابلایزر نیز همانند دیگر تجهیزات برقی در برندهای مختلفی طراحی و تولید می‌شود. از بهترین مارک استابلایزر می توان به استابلایزر سارا و فاراتل و امگا  می توان اشاره کرد.

استابلایزر سارا

یکی از بهترین برندهای استابلایزر خانگی در ایران، استابلایزر سارا است. این نوع از ثبیت کننده‌های ولتاژ رله‌ای دارای سه سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در ایران هستند. این تجهیز در مدل‌های مختلف برای استفاده در واحدهای مسکونی کوچک و متوسط  تا واحدهای بزرگ و پرمصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تجهیزات در واحدهای مسکونی برای حفاظت از کلیه لوازم برقی قابل نصب در زیر کنتور هستند و از وسایل برقی در برابر نوسانات برق محافظت می‌کنند. این استابلایزرها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و توانسته‌اند رضایت مصرف کنندگان بسیاری را به‌خود جلب کنند.

استابلایزر سارا

استابلایزر فاراتل

استابلایزر فاراتل نیز در دسته بهترین برند استابلایزر در ایران قرار دارد که با تنوع بالایی در اصلاح جریان ورودی برای کاربری‌های مختلف خانگی و صنعتی تولید می‌شوند. استابلایزرهای رله‌ای فاراتل در دو نوع تک فاز و سه فاز به بازار عرضه می‌شوند. این استابلایزرها علاوه‌بر تثبیت ولتاژ، از دستگاه‌ها در برابر اختلالات برق و نویز محافظت می‌کنند و مجهزبه سیستم هشدار هستند. استابلایزر فاراتل یکی از بهترین استابلایزر برای یخچال است که از این وسیله گران‌قیمت در برابر کاهش یا افزایش ولتاژ برق مخافظت کرده و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می‌کند. استابلایزرهای فاراتل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و سهم زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده‌اند.

استابلایزر امگا

استابلایزر امگا یکی از بهترین برند استابلایزر خارجی در ایران است. این تثبیت کننده ولتاژ ساخت کشور کره جنوبی است و در انواع تک فاز و سه فاز برای مصارف خانگی و صنعتی طراحی و تولید می‌شود. این برند از تنوع بسیار بالایی در استابلایزر برخوردار است و طیف وسیعی از نیازهای مصرف کنندگان را برطرف می‌سازد. استابلایزرهای امگا در رنج توانی متنوع برای پاسخ‌گویی به نیازهای مختلف مصرف کنندگان طراحی و تولید می‌شوند و از کیفیت و راندمان کاری بسیار بالایی برخوردار هستند.

اهمیت استفاده از بهترین استابلایزر خانگی

تمامی لوازم برقی همچون کوار گازی در یک حد معینی برق دریافت می‌کنند. این لوازم با توجه به مکانی که در آن مورد استفاده می‌گیرند، یک تلورانس مشخصی برای عملکرد صحیح آن‌ها درنظر گرفته می‌شود. برخی از این لوازم برقی تا 10 درصد نوسان را با توجه به دریافتی کل تحمل می‌کنند و برخی دیگر تنها دارای 5 درصد ظرفیت تحمل نوسان هستند. البته تکرار افت یا افزایش ولتاژ حتی در مقیاس مجاز نیز سبب کاهش عمر  دستگاه و پایین آمدن راندمان وسایل برقی می‌شود. درواقع وارد شدن بیش از اندازه ولتاژ به لوازم برقی در طولانی مدت، آسیب‌های جدی به دستگاه‌ها وارد کرده و عملکرد آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در مقابل، وارد شدن ولتاژ در پایین‌تر از حد مورد نیاز لوازم برقی نیز در طولانی مدت موجب کاهش توان دستگاه می‌گردد. درنتیجه استفاده از یک ترانس مثل استابلایزر برای کولر گازی مناسب برای جلوگیری از این مشکلات یک امر مهم و ضروری است.

بهترین استابلایزر برای یخچال

دستگاهی که در خانه بیشتر در معرض خطر و نوسانات برق قرار دارد یخچال و فریزر است بدلیل اینکه زمان خاصی برای استفاده ندارد و تمام وقت در تابستان، زمستان شب و روز در حال کار کردن و مداوم به برق وصل است.برد و کمپرسور یخچال بسیار حساس هستند و در نوسانات برقی آسیب پذیر است و تعمیرات این وسایل بسیار پر هزینه هستند پس برای جلوگیری از این خسارات از بهترین استابلایزر برای یخچال و فریزر استفاده کنید و در انتخاب و خرید آن آگاهانه عمل کنید.استابلایزر برای یخچال مزیت هایی به همراه دارد از جمله این مزیت ها :

  • کاهش میزان آسیب دیدگی و خرابی یخچال و فریزر
  • یک منبع تغذیه مناسب برای یخچال فریزر استابلایزر یخچال است
  • کم شدن نویز
  • در برابر اضافه بار و گرمای زیاد واکنش مناسبی دارد
  • صرفه جویی در مصرف برق و هزینه و کاهش مصرف برق

استابلایزر خانگی

خرید بهترین استابلایزر خانگی

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی نید صنعت، عرضه کننده لوازم و تجهیزات صنعتی از برترین برندها در ایران است که انوع استابلایزرها را برای مصارف مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شما می‌توانید در این فروشگاه با بررسی مشخصات فنی استابلایزرها و استفاده از راهنمایی‌های کارشناسان مجرب این مجموعه، مناسب‌ترین تجهیز را برای مصرف مورد نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید. نید صنعت تمامی کالاهای خود را از برترین برندهای داخلی و خارجی با ضمانت گارانتی و اصالت کالا به مشتریان ارائه می‌دهد. شما با خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی خود از نید صنعت می‌توانید خریدی آسوده و مطمئن را تجربه کنید.

طریقه نصب استابلایزر خانگی : برای نصب استابلایزر های خانگی باید از متخصص آن در این زمینه کمک گرفت و به نکات ایمنی توجه نمود

 

بهترین استابلایزر خانگی

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید