کاربرد چمن مصنوعی در منزل

کاربرد چمن مصنوعی در منزل

کاربرد چمن مصنوعی در منزل

کاربرد چمن مصنوعی در منزل

چمن مصنوعی که یک کالای نوظهور در دکوراسیون داخلی منازل به شمار می‌آید، در سال‌های اخیر استفاده از آن در منازل ایرانیان ترند شده است. از چمن مصنوعی چه در خانه های آپارتمانی و چه در خانه های ویلایی استفاده می شود. هر چند استفاده بیشتر از چمن مصنوعی در خانه های نوساز و امروزی بیشتر باب شده است. چمن مصنوعی در منزل دارای کاربرد‌های فراوان است. کاربرد چمن مصنوعی در منزل از قبیل: تزئین گلخانه با چمن مصنوعی چمن مصنوعی در حیاط، چمن مصنوعی در بالکن و تراس، چمن مصنوعی در حیاط خلوت و چمن‌های مصنوعی دیواری را می‌توان اشاره کرد. در ادامه به بررسی و کاربرد چمن مصنوعی در هر یک از ارکان منزل پرداخته می شود.

 

چمن مصنوعی در منزل

کاربرد چمن مصنوعی در حیاط منزل

طراحی حیاط خانه  از لحاظ معماری و دکوراتیو دارای اهمیت است. هیچ کس نمی‌تواند تنوع فرم‌های حیاط را در معماری ایران نادیده بگیرد به طوری که از گذشته تاکنون حیاط با گل‌های طبیعی و چمن طبیعی تزیین می‌شد اما امروزه با گرم شدن زمین شرایط متفاوت شده است.

 برای تزیین حیاط از چمن مصنوعی رولی و نواری استفاده می شود. در صورتی اینکه زیر سازی حیاط با موزاییک و یا بتن باشد از چمن مصنوعی نواری برای استفاده در شیارهای موزاییک و بتن استفاده خواهد شد.

برای بازی کردن کودکان در حیاط باید از چمن مصنوعی رولی استفاده شود. در این نوع چمن مصنوعی باید چمن مصنوعی خریداری شود که دارای ساقه های نرم بوده تا به پوست بچه ها آسیب نزند. استفاده از چمن مصنوعی در حیاط در مجموع به سلیقه، علاقه شما به طبیعت، جنس و کیفیت و نوع چمن مصنوعی و ابعاد و قیمت چمن مصنوعی مورد استفاده بستگی دارد.

کاربرد چمن مصنوعی در بالکن خانه ها

در خانه های امروزی که امکان کاشت و نگهداری از چمن های طبیعی وجود ندارد استفاده از چمن مصنوعی تراس بسیار متداول شده است. استفاده از چمن مصنوعی  نمای داخلی و خارجی خانه ها را زیبا می کند و طراوت خاصی به خانه می بخشد.  با توجه به اینکه همه آپارتمان های امروزی دارای بالکن و یا تراس می باشند تزیین بالکن با کمی خلاقیت به وسیله چمن مصنوعی محیط لذت بخشی را فراهم خواهد کرد. در بالکن بهتر است از چمن مصنوعی نرم و لطیف استفاده شود تا از صدمات به پای کودکان جلوگیری شود.

چمن مصنوعی در منزل

کاربرد چمن مصنوعی در حیاط خلوت

استفاده از چمن مصنوعی منزل نوساز که  دارای حیاط خلوت هستند یک ایده عالی و راهبردی بوده است به طوریکه براحتی می توان آن را با ترکیبی از گیاهان طبیعی استفاده نمود. استفاده از چمن مصنوعی در حیاط خلوت به فضای داخلی و بیرونی ساختمان زیبایی خاصی می بخشد. با توجه به اینکه در این محیط برای بازی و قرار دادن تجهیزات بازی برای بچه ها نیز در نظر گرفته می شود لذا توصیه می شود که از چمن مصنوعی نرم و لطیف استفاده شود. استفاده از چمن مصنوعی در زیر میز و صندلی در  حیاط خلوت می تواند برای گذران اوقات فراغت در کنار دوستان و خانواده فضای خوبی باشد. بنابراین افرادی که در خانه های دارای حیاط خلوت زندگی می کنند برای اینکه لذت بیشتری از کنار هم بودن ببرند چمن کاری مصنوعی ایده جالب و جذابی است.اینکار می تواند با حداقل هزینه ظاهری زیبا و با طراوت درون خانه تان ایجاد کند.

کاربرد چمن مصنوعی دیواری در منزل

 استفاده از چمن مصنوعی دیواری به عنوان عایق و پنهان کننده ترک ها و خرابی های دیوار است. زیبایی و طراوت خاصی به منزل می بخشد. استفاده از چمن مصنوعی دیواری برای جداسازی فضاهای داخلی و فضاهای خارجی بسیار مناسب است. چمن مصنوعی دیواری در برابر ضربه، فشار و کشش مقاوم بوده و از انتقال حرارت و صدا جلوگیری می کند.

چمن مصنوعی در منزل

کاربرد چمن مصنوعی در آپارتمان

ایده های بسیاری وجود دارد که می توان این محصول زیبا و پرکاربرد را در فضای دکوراسیون داخلی به کار برد. استفاده از چمن مصنوعی تزئینی در آپارتمان  در زیباسازی دیوارها و پله ها و همچنین ورودی آپارتمان یکی از کاربردهای جذاب این محصول بوده است. از چمن مصنوعی می توان به عنوان پادری و یا در کف آسانسور استفاده کرد.  میتوان میزناهارخوری، صندلی و کف کمددیواری و کابینت را به وسیله کف پوش چمن مصنوعی تزیین کرد. استفاده از این محصول در سرویس بهداشتی نیز می تواند ایده ی خوبی  است.

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید