بهترین برند کابل خود نگهدار

معرفی ئو بررسی بهترین کابل خودنگهدار

بهترین برند کابل خود نگهدار

بهترین برند کابل خود نگهدار

کابل خودنگهدار همانطور که می دانید یکی از انواع کابل های آلومینیومی می باشد در سیم و کابل می باشد یعنی هادی مورد استفاده در این نوع کابل ها از آلومینیوم میباشد.
یک برند خوب در تولید این نوع کابل باید استاندارد های ملی و بین المللی را داشته باشد تا بتواند جریان الکترکی را به بهترین نحو انتقال دهد، که امروزه این کابل های خودنگهدار جای کابل های مسی را گرفته است زیرا دارای وِزگی ها مثبتی و مزایای خوبی می باشد.
کار اصلی کابل خودنگهدار، برق رسانی برای سیستم روشنایی خیابان ها و کوچه ها، اتفاده در روی تیر برق ها، کارخانه ها می باشد، به همین دلیل نام دیگر این کابل ها کابل خودنگهدار روشنایی یا معابر گفته می شود، اگر قصد خرید این کابل را دارید بر کابل خودنگهدار کلیک نمایید.

کابل خودنگهدار چیست

قبل از معرفی بهترین برند های کابل خودنگهدار، به معرفی کوتاهی از این کابل می پردازیم، این کابل که همان کابل آلومینیومی می باشد جریان الکتریسیه را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل می کند.
به دلیل قیمت به صرفه کابل خودنگهدار آلومینیومی، این کابل جایگزین کابل های مسی شده است کابل خودنگهدار قیمت متفاوتی دارد برای لطلاع بیشتر به سایت نید صنعت مراجعه نمایید
کابل خودنگهدار اکثرا در خطوط هوایی و روی تیر برق ها استفاده می شود، که این موضوع دارای ویژگی هایی همچون:
  • افزایش ایمنی
  • کاهش هزینه ها
  • خطرات جانی و حوادث ها کاهش می یابند
  • کاربرد در مسیر های کم عرض
کابل خودنگهدار چیست؟ این کابل از یک هسته آلومینیومی به عنوان هادی و عایق هادی آن از جنس پلی اتیلن کراس لینک (XLPE) می باشد، روکش این کابل از مقاومت بالایی برخوردار است و به رنگ مشکی می باشد.
این کابل ها با استفاده از کلمپ، نگهدارنده، پایه نصب میشود، همچنین در ساختار این کابل یک سیم مسنجر بکار گرفته شده است که این سیم از جنس فولاد می باشد که این نوع کابل برای کابل خودنگهدار فشار قوی مورد استفاده قرار می گیرد.
کابل خود نگهدار در انواع رشته های مختف در بازار ارائه می شود: کابل خود نگهدار 4 رشته، 5 رشته، 6 رشته، قیمت این کابل ها بر اساس تعداد رشته، سطح مقطع، تک از یا سه فازبودن، سطح ولتاژ، برند تولید کننده آن بستگی دارد.
کابل خودنگهدار

معرفی انواع بهترین برند های کابل خودنگهدار

سیم و کابل خودنگهدار یکی از پر کاربرد ترین کابل ها در صنایع سیم و کابل هوایی بخصوص استفاده در فاصله های کم می باشد، که باید برای خرید کابل خودنگهدار، از بهترین های آن در عرصه سیم وکابل که دارای تنوع برند های زیادی می باشد اطلاع داشت، در این قسمت به معرفی بهترین برند این کابل میپردازیم.

کابل خودنگهدار مسین

یکی از بهترین برند های که در لیست برترین کابل خودنگهدار می باشد، برند مسین می باشد که دارای 25 سال سابقه در تولید انواع سیم و کابل می باشد
مسین یکی از بهترین تولید و عرضه کنندگان کابل خود نگهدار و کابل های آلومینیومی در ایران می باشد، البه در شرکت کابل های مسی مرغوبی نیز تولید می شود.
شرکت سیم وکابل مسین تولید کننده انواع مختلفی از کابل خودنگهدار از جمله کابل چهار رشته، کابل پنج رشته، کابل شش رشته می باشد، عایق استفاده شده در کابل خودنگهدار مسین از جنس پی وی سی یا از جنس XLPE می باشد.

کابل خودنگهدار سیمیا

در این قسمت معرفی برند سیمیا از بهترین برند های کابل خودنگهدار می پردازیم، شرکت سیم و کابل سیمیا یکی از مطرح ترین تولید کنندگان در عرصه سیم و کابل می باشد.
این شرکت در سال 1360 تولید خود را شروع نمود که هم اکنون به تولید 18000 تن سیم وکابل رسیده است، که کابل خودنگهدار و سایر سیم و کابل های سیمیا طبق استاندارد روز جهان تولید می شود.
 روکش های کابل خودنگهدار سیمیا از جنس PVC , XLPE می باشد، کابل خودنگهدار سیمیا در سایز ها، تعداد رشه ها و سطح مقطع متنوعی تولید و عرضه می شود.

کابل خودنگهدار همدان

سومین برند موفق در زمنه کابل خودنگهدار، برند همدان می باشد، شرکت سیم و کابل همدان فعالیت خود را از سال 1361 شروع نمود.
کابل خود نگهدار برند همدان  طبق استاندار های ملی و بین المللی تولید می شود، و موفق به دریافت استاندارد های مدیریت کیفیت و حفاظت محیط زیست، ایمنی بهداشت و گواهی CE MARKING  شده است.
شهرت کابل خودنگهدار این شرکت نسبت به سایر کابل های تولید شده بسیار می باشد، اگر بخواهیم از ساختار این کابل بگوییم، هادی آن از جنس آلومینیوم، عایق آن از جنس پلی اتیلن کراس لینک، سطح ولتاژی این کابل از 0.6 تا 1 کیلو ولت است.

کابل خودنگهدار آلوم کابل کاوه

و در اخر تولید کننده موفق در حوزه سیم و کابل و همچنین کابل خودنگهدار برند آلوم کابل کاوه می باشد که با هدف رفع نیاز مصرف کنندگان، نیاز صنایع به سیم وکابل تاسیس شده است.
از بین سیم و کابل های تولید شده توسط این شرکت، کابل آلومینیومی خودنگهدار این برند از شهرت خوبی برخوردار می باشد، که محصولات این برند در داخل ایران و خارج از کشور صادر می گردد.
برای مطالعه بیشتر:
کابل خودنگهدار

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید