شرکت چمن مصنوعی

شرکت چمن مصنوعی

شرکت چمن مصنوعی

شرکت چمن مصنوعی

انواع چمن‌‌های مصنوعی یا Artificial Grass، کاربرد‌های فراوانی دارند و علاوه بر ورزشگاه‌ها و زمین‌های‌ورزشی، در دکوراسیون فضاهای مختلفی مانند ساختمان‌‌های تجاری، اداری، مسکونی  مورد استفاده قرار می‌گیرند. دلیل به کارگیری زیاد و محبوبیت فراوان انواع چمن‌های مصنوعی، ناکارآمد بودن چمن‌های طبیعی در برخی مسائل است. چرا که چمن‌های طبیعی عمر کوتاهی دارند و  هزینه‌های مراقبت و نگهداری بالایی را شامل می‌شوند. از این رو چمن‌های مصنوعی جایگزین ایده آلی برای چمن‌های طبیعی محسوب می‌شوند. شرکت چمن مصنوعی نید صنعت تولید کننده انواع چمن مصنوعی با کیفیت بالا است که محصولات خود را در سراسر کشور با قیمت‌های مناسب نسبت به سایر رقبا به بازار عرضه می‌کند.

پ

پخش چمن مصنوعی

با توجه به کاربرد بالا و محبوبیت فراوانی که امروزه چمن مصنوعی از آن برخوردار شده است، فروشندگان و عرضه کنندگان زیادی اقدام به تولید و فروش چمن‌ مصنوعی در انواع مختلف و با قیمت‌های متفاوت می‌کنند. کارخانه چمن مصنوعی، انواع چمن‌های مصنوعی را با ارتفاع، تراکم و کیفیت‌های مختلف تولید کرده و آن‌ها را باقیمت‌های متفاوت به بازار عرضه می‌کند. قابل ذکر است که  این مولفه‌ها،  در تعیین قیمت چمن مصنوعی نقش کلیدی را دارند.  برای نمونه، چمن‌‌های مصنوعی که دارای ارتفاع پایین، نخ و الیاف کم‌تر و بکینگ سبکتری هستند، قیمت ارزانتری نسبت به نوع پرتراکم چمن‌های مصنوعی دارند. چمن‌های مصنوعی به صورت عمده و با متراژهای بالا به فروش می‌رسند. برای خرید مستقیم چمن مصنوعی از کارخانه به صورت عمده و با قیمت پایین‌تر می‌توانید به مرکز خرید چمن مصنوعی در نید صنعت مراجعه نمایید.

شرکت چمن مصنوعی

شرکت چمن مصنوعی

چمن مصنوعی نوعی کفپوش چمنی مشابه چمن واقعی است که برای پوشاندن سطوح مختلف، در کاربری‌های مختلف ساختمانی، تجاری و اداری و‌تفریحی مورد استفاده واقع می‌شود. چمن‌های مصنوعی اغلب در فضاهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که رشد چمن‌های طبیعی امکان پذیر نیست و یا هزینه‌های مربوط به نگهداری آن‌ بسیار بالاست. چمن‌های مصنوعی از مزیت‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای از جمله ماندگاری و طول عمر بالا،  کاهش هزینه‌های نگهداری و همچنین کاهش مراقبت‌های روزانه دارند که استفاده از آن‌ها را رایج کرده است. نمایندگی چمن مصنوعی مختلفی امروزه اقدام به تولید و عرضه چمن‌های مصنوعی کرده است، که محصولات آن‌ها با کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف در بازار عرضه شده است. چمن‌های مصنوعی باکیفیت، چمن‌هایی هستند که نخ‌های متراکم و الیاف ارتجاعی و مقاوم دارند، بکینگ یا زمینه مستحکمی دارند و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم هستند و در برابر نور خورشید و اشعه ماورابنفش تغییر رنگ نمی‌دهند. این نوع از چمن‌های مصنوعی معمولاً قیمت بالاتری دارند و از آن‌ها اغلب در محیط‌های پرتردد استفاده می‌شود. برای خرید مستقیم چمن مصنوعی از کارخانه و یا نمایندگی تولیدی محصول می‌توانید به دفترهای فروش چمن مصنوعی در کارخانه مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت رایج بازار خریداری نمایید.

شرکت چمن مصنوعی

شرکت‌های چمن مصنوعی

چمن مصنوعی از کجا تهیه کنیم؟

امروزه استفاده از چمن‌های مصنوعی به دلیل مزایایی که نسبت به چمن‌های طبیعی دارند، بسیار رایج شده است، به طوریکه در بیشتر محیط‌های مسکونی و تجاری و تفریحی و ورزشی مانند زمین‌های فوتسال و‌فوتباب مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله مزایای چمن‌های مصنوعی می‌توان به نگهداری آسان، کاهش هزینه‌های مربوط به آبیاری و نگهداری، حذف آفات و نظافت آسان اشاره کرد. چمن مصنوعی از الیاف مصنوعی ساخته می‌شود که بسیار شبیه به چمن طبیعی است. چمن‌های مصنوعی در تراکم‌ها و ارتفاع‌های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. چمن‌های مصنوعی معمولاً به شکل فرش و یا موکت ساخته می‌شوند. نمایندگی چمن مصنوعی نید صنعت تولید کننده انواع چمن مصنوعی باکیفیت در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف است که امروزه محصولات خود را به بازار عرضه کرده است.

چمن‌های مصنوعی به راحتی و در هر محل و فضایی قابل نصب هستند و از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردارند. با اینکه نصب و اجرای این چمن‌ها آسان است، اما باید مطابق با استانداردهای لازم و توسط نیروی مجرب و متخصص نصب شود تا بالاترین ایستایی و‌ مقاومت را داشته باشد. نصب چمن‌های مصنوعی به طور مستقیم روی زمین انجام نمی‌شود و به عملیات آماده سازی زمین نیاز دارد که به آن زیرسازی چمن مصنوعی گفته می‌شود. زیرسازی چمن مصنوعی برای نصب و اجرا ضروری است، چرا که بدون زیرسازی چمن قابل نصب نیست و در مدت زمان کوتاهی از جا کنده می‌شود. بنابراین اگر قصد خرید و اجرای چمن مصنوعی را دارید، بهتر است این کار را به نمایندگی چمن مصنوعی بسپارید.

شرکت چمن مصنوعی

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید