قیمت نصب چمن مصنوعی

قیمت نصب چمن مصنوعی

قیمت نصب چمن مصنوعی

قیمت نصب چمن مصنوعی

حتما در محیط‌های اطراف خود مانند، نمای بیرونی بسیاری از رستوران‌ها، باغ‌ها، هتل‌ها، منازل مسکونی، مهد‌های کودک و زمین‌های بازی و زمین‌های ورزشی، با چمن‌های مصنوعی برخورد داشته‌اید. این تعدد کاربرد، به دلیل دسترسی راحت، قیمت مناسب، سازگاری  با شرایط آب و هوایی مختلف و صرفه جویی در میزان هزینه‌های مرتبط با چمن مصنوعی است. چمن‌های مصنوعی در ابتدا تنها مصارف ورزشی داشتند اما امروزه به عنوان یک کالای تزئینی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و جلوه‌ی زیبایی به محیط می‌بخشند و البته باید بسیار به نحوه زیر سازی چمن مصنوعی توجه داشت. کاشت چمن طبیعی هزینه‌های زیادی را دربر می‌گیرد. چرا که به مراقبت و رسیدگی و آبیاری نیاز دارداین در حالی است که چمن مصنوعی نیازی به چنین مراقبت‌هایی ندارد. همان طور که می‌دانید، چمن‌های مصنوعی از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به چمن‌های طبیعی دارند. تفاوتی که دارند این است که با دخالت دست انسان ساخته می‌شوند. یکی از موارد مهم پس از خرید چمن مصنوعی، نصب آن است. با توجه به عوامل مختلفی می‌توان قیمت نصب چمن مصنوعی را برآورد کرد. در این مقاله قصد داریم تا به فرآیند نصب و فاکتور‌ها و عوامل تاثیرگذار در قیمت نصب چمن مصنوعی بپردازیم.

قیمت نصب چمن مصنوعی

هزینه نصب چمن مصنوعی

چمن مصنوعی سطحی از الیاف مصنوعی است که شبیه چمن طبیعی می‌باشد. بیشتر اوقات از آن در سالن‌ها و زمین‌های ورزش‌هایی استفاده می‌شود. با این حال، اکنون در فضاهای مسکونی و تجاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دلایل اصلی آن، عدم نیاز به تعمیر و نگهداری است. استادیوم‌های ورزشی سرپوشیده و نیمه سرپوشیده ممکن است به چمن مصنوعی نیاز داشته باشند، چرا که دریافت نور خورشید به اندازه کافی برای سالم ماندن چمن طبیعی کار دشواری است. چمن مصنوعی برای اولین بار در سال 1966، مورد توجه قرار گرفت. چمن مصنوعی می‌تواند در دراز مدت منجر به صرفه جویی در هزینه‌ها شود و برخلاف چمن طبیعی که تنها فصل‌های مشخصی از سال سرسبز است، چمن مصنوعی در تمام طول سال فضای سبز را به ارمغان می‌آورد.

همان طور که گفته شد، یکی از موارد مهم پس از خرید، نحوه نصب چمن مصنوعی است. علاوه بر صرف هزینه برای خرید چمن، نصب آن نیز هزینه‌هایی را دربر می‌گیرد. هزینه نصب چمن مصنوعی به ازای هر متر مربع احتساب می‌شود. به خاطر داشته باشید که هزینه کل ممکن است بسته به برند چمن و اندازه و ابعاد محیط مد نظر شما متفاوت باشد. به طور کلی، برآورد هزینه‌های چمن مصنوعی، شامل ابزار نصب و مصالح نیز می‌باشد.

به طور کلی و با توجه با جنس و متریال، سه نوع چمن مصنوعی وجود دارند که شامل، چمن مصنوعی از جنس پلی‌پروپیلن، چمن مصنوعی از جنس پلی‌اتیلن و چمن مصنوعی از جنس نایلون، می‌باشد. هر کدام از این چمن‌ها از نظر کیفیت و قیمت متفاوت از یکدیگر هستند. هرچه چمن کیفیت بالاتری داشته باشد، میزان مبلغ پرداختی نیز بالاتر خواهد بود.

هزینه نصب چمن مصنوعی

 با توجه به این موضوع، هزینه نصب نیز بیشتر خواهد بود. چرا که نیاز به دقت بالاتر و ابزار نصب بهتری دارد. از بین سه نوع چمن مصنوعی، پلی پروپلین قیمت خرید و نصب کم‌تری را شامل می‌شود. چمن مصنوعی نایلونی از بین سه نوع چمن، بادوام‌ترین و گران‌ترین نوع است چرا که می‌تواند تردد مداوم و زیاد، وزن و دمای بالا را تحمل کند و برای مدت زمان طولانی، همچنان ظاهر اصلی خود را حفظ کند. پس از انتخاب مکان استفاده از چمن مصنوعی و جنس و نوع آن، نوبت به نصب چمن مصنوعی می‌رسد. برای نصب چمن مصنوعی، در اولین قدم به یک نیروی کارآمد و حرفه‌ای که تجربه‌ی کافی در این زمینه داشته باشد نیاز است. اگرچه نصب چمن مصنوعی به نظر کاری آسان و راحت است اما هر کسی نمی‌تواند از عهده نصب آن بربیاید و باید افراد متخصص این کار را انجام دهند تا مشکلی پیش نیامده و نیاز به هزینه دوباره نباشد. چمن مصنوعی در بازه قیمت مختلفی وجود دارد. قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی با توجه به عوامل مختلفی مانند، نوع و سختی کار، حجم کار و زمین اجرایی مد نظر، مختلف است. اما اغلب اوقات، هزینه‌ی نصب و اجرای آن با توجه به متراژ و ابعاد کار و طبق هر متر مربع محاسبه و تعیین می‌شود. به طور کلی، قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی، از ۳۵ هزار تومان شروع شده و طبق عوامل گفته شده افزایش می‌یابد.اما به صورت کلی یکی از مهمترین عوامل نصب چمن مصنوعی چسب چمن است که برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و برطرف شدن سوال شما مبنی بر چسب چمن مصنوعی چیست؟ میتوانید به سایت نید صنعت مراجعه کنید.

 

هزینه نصب چمن مصنوعی

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. نقطه نظرات و تجربه خرید خود را با دیگران در میان بگذارید و نظر خود را ثبت نمایید